Adam M. Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Zmiana swiec na Denso, czy NGK Irydium. Sprawdzenie aku ( do pedzacego ), Michal jak czyscili ci gazniki ? Jak wygladaja twoje luzy zaworowe ? Najlepiej zebys zrobil film telefonem z zapalanoa moto na cieplym silniku i go umiescil na serwerze - latwiej by bylo cos powiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Nadal nie wiem po co mam sprawdzic aku jesli mam tłok z dziurą ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soban Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 do pedzacy mialem tez taki problem - wymienilem swiece - czyscilem gazniki - jakies bzdury z samostartem uskutecznialem - pozniej znowu wymienilem swiece z ngk na denso - w koncu oddalem do mechanika - i sie okazalo ze trzeba bylo tylko akumulator nowy kupic bo stary byl stary:) - sprawdz to! pozdrawiam sorki nie doczytalem - dziura na tloku ^_^ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Nadal nie wiem po co mam sprawdzic aku jesli mam tłok z dziurą ?? A masz tlok z dziura ??? Na razie tylko wyczytalem ze mechanik ci powiedzial ze masz niskie cisnienie - 8 / 9 atm i dlatego masz klopot z odpalaniem. Przede wszystkim nie widziales tego na wlasne oczy, ja natomiast widzialem motocykle odpalajace bez problemow na duzo nizszym cisnieniu sprezania - 4/6 atm. Czyli nie tam jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedzacy Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 pisałem, pisałem :) o dziurze na tłoku na dwa palce. Narazie robią mi silnik i pszczółke zostawiam w rodzinie a ja już mam zamówioną Honde od znajomego ale odbiore ją pod koniec czerwca :) i oczywiście już mocniejszy :P Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 (edytowane) Zaglądałeś do świec? Kiedy ostatnio regulowałeś zawory? Tak do swiec zagladalismy w pierwszej kolejnosci byly suche i wszystko wskazywalo na to ze dzialaja, a regulacje zaworow robilem rok temu. Edytowane 19 Maja 2009 przez MichałKaczmar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Tak do swiec zagladalismy w pierwszej kolejnosci byly suche i wszystko wskazywalo na to ze dzialaja Dobra, a co to znaczy :)? Sprawdzałeś jaki mają kolor, czy iskra jest mocna, czy nie przeskakuje, jakiego jest koloru (iskra), czy przerwa jest prawidłowa? Wiesz kiedy te świece były zakładane? Powinno się wymieniać co 12 tys km., może to juz czas? regulacje zaworow robilem rok temu. A ile od tamtej pory przejechałeś? W większości starszych kaw luzy zaworowe sprawdza się co 6 tys. km lub raz do roku, i co jak co ale w kawach trzeba tego pilnować :). Może też warto byłoby sie zainteresować tematem ;). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Swiece nowe byly montowane w czerwcu, zrobilem kilka tys. Rzeczywiscie moze juz czas na te zawory. Dzieki za rady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba3ma Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 U mnie w GPZ mam objawy podobne jak u Michała;( na zimno odpala bez problemu, trochę się rozgrzeje i już jest problem.Zawory regulowane jakies 1500km temu, gaźniki czyszczone i regulowane ok 150km temu, świece wymienione przy okazji gaźników, akumulator chyba dobry bo prąd trzyma. Jedynym z podejrzanych został regulator napięcia który jest rozwalony- brak ładowania.Nie wiem tylko czy regulator może mieć aż taki wpływ na zachowanie motocykla?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Jak nie masz ladowania to o czym mowa ??? W czasie zapalania rozrusznik bierze tak duzy prad z aku ze niedoladowane aku juz drugi raz na cieplo nie zapali, jako ze opory przeplywu pradu rosna na rozgrzanym silniku. Jak po ostygnieciu zapali na zimnym to znaczy ze stan baterii jest bardzo dobry, ale dlugo bez ladowania nie pociagnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 2 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2009 U mnie byl problem z odpalaniem na zimno. Jest znaczna poprawa po regulacji zaworow. Pomimo ze byly robione rok temu - w starszych kawach one szybko sie psuja. Dzieki za trafna podpowiedz, mam przy okazji nowy akumulator - zupelnie niepotrzebnie a takze gazniki wyczyszczone i zsynchronizowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.