samolot Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Moja fabryczna szybka nie spełnia swojego zadnia. Jadąc po mieście przez szybkę nie widzę góry zegarów i lampek kontrolnych, na trasie nie mam jak się za nią złożyć, żeby wiatr mi nie przeszkadzał - chyba jestem za wysoki na fabryczną szybkę - mam 189cm wzrostu. Interesuję mnie szybka która będzie nieco wyższa od seryjnej i pod większym kątem zadarta w górę, tak abym przy niewielkich pochyleniu tułowia odczuwał komfort na trasie. Nie interesują mnie szybki które oszpecą moje moto ze względu na kształt i gabaryty. Sportowa typu duble- buble chyba odpada bo jest niewiele wyższa i to tylko w środkowej swojej części. Interesuje mnie najbardziej opinia użytkowników takich szybek: gdzie kupili, za ile , jak się z nimi jeździ + poglądowa fotka motocykla z taką szybką. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 W poprzednim moto wymieniłem szybkę zwykłą na racing. Różnica bardzo dobra na plus. W/g mnie jeden z tuningów które powinno się robić na dzień dobry, takie poprawienie fabryki. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 22 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2009 (edytowane) http://www.mgg.com.pl/ racing lub turystyczna. ewentualnie: http://www.mra.de/ dostępne w Larssonie. Edytowane 22 Maja 2009 przez Raczek_6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 26 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2009 (edytowane) Też dosiadłem niecałe 2 lata temu CBR 600F i też stwierdziłem, że seryjna szybka jest bardzo niska. Owszem wygląda to ścigaczowo, ale jest zbyt płasko. Dodatkowo planowałem kuferek więc wizualnie trzeba było podnieść przód. Mam 182 cm wzrostu. A faktem jest, że w eFce ta szyba i tak nie jest tak mała jak np. w RR. Po rozeznaniu stwierdziłem że szyba Touring (z zadartym do góry spoilerem) wygląda tragicznie, więc zdecydowałem się na model racing czyli double-bouble. Z oferty MRA oraz Puig, zdecydowałem się na ten drugi, chociaż troszkę droższy, molel lekko przyciemniony. Po przejechaniu w ubiegłym sezonie 12 tys. km stwierdzam, że wybór idealny. Szyba ani za wysoka ani za niska. Jak się jedzie powoli i w pełni wyprostowany to głowa wystaje, ale całe zegary widać. Natomiast przy normalnej przelotowej pozycji (normalnej, nie torowej na srającego kota) wygląda to tak , że na drogę patrzymy normalnie ponad szybą, zegary oczywiście widać, ale strumień powietrza z szyby przesmyka się po kasku. Przy prędkościach 140-150 jest absolutnie komfortowo. Słychać tylko szum strugi nad kaskiem. Dodatkowo wizualnie szyba wygląda dużo lepiej jak seria. Poza tym szyba jest dobrze wykonana, nie porysowała się po przelotowym sezonie. Fotki: http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/06/bik...207230-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/06/bik...207232-full.jpg http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/06/bik...207222-full.jpg Dla porównania seria: http://p1.bikepics.com/pics/2007/10/17/bik...058902-full.jpg Edytowane 26 Lipca 2009 przez Nowy Kubi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaelgsx-r600 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 (edytowane) Też taka zamierzam kupić do swojej VFR uważam,że warto wydać te kilka stówek na markową szybkę,miałem wcześniej MRA Touring windshield i nie byłem zadowolony nie dość,że wyglądała tragicznie na mojej VFR-ce to jeszcze przy mim wzroście 182cm strugi powietrza waliły mi prosto w głowę a nie nad jak by się mogło spodziewać po takiej szybce.Uważam też,że dyskusje w stylu czy oryginał czy inna nie ma sensu wiadomo,że oryginał to kompromis na wyglądzie i komforcie która konstruktor motocykla zaprojektował na dodatek Japończyki to jak wiadomo nie mają więcej jak 160cm :) Edytowane 18 Grudnia 2009 przez michaelgsx-r600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Zdecydowanie polecam szyby typu Race, mają odpowiednio ukształtowany garb dzięki któremu dużo lepiej się jeździ. Turystyczne niestety nie w każdym motocyklu się dobrze sprawują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.