Skocz do zawartości

Wyższa szybka do Hondy f4i


Rekomendowane odpowiedzi

Moja fabryczna szybka nie spełnia swojego zadnia. Jadąc po mieście przez szybkę nie widzę góry zegarów i lampek kontrolnych, na trasie nie mam jak się za nią złożyć, żeby wiatr mi nie przeszkadzał - chyba jestem za wysoki na fabryczną szybkę - mam 189cm wzrostu.

Interesuję mnie szybka która będzie nieco wyższa od seryjnej i pod większym kątem zadarta w górę, tak abym przy niewielkich pochyleniu tułowia odczuwał komfort na trasie. Nie interesują mnie szybki które oszpecą moje moto ze względu na kształt i gabaryty.

Sportowa typu duble- buble chyba odpada bo jest niewiele wyższa i to tylko w środkowej swojej części.

Interesuje mnie najbardziej opinia użytkowników takich szybek: gdzie kupili, za ile , jak się z nimi jeździ + poglądowa fotka motocykla z taką szybką.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Też dosiadłem niecałe 2 lata temu CBR 600F i też stwierdziłem, że seryjna szybka jest bardzo niska. Owszem wygląda to ścigaczowo, ale jest zbyt płasko. Dodatkowo planowałem kuferek więc wizualnie trzeba było podnieść przód. Mam 182 cm wzrostu. A faktem jest, że w eFce ta szyba i tak nie jest tak mała jak np. w RR.

 

Po rozeznaniu stwierdziłem że szyba Touring (z zadartym do góry spoilerem) wygląda tragicznie, więc zdecydowałem się na model racing czyli double-bouble.

Z oferty MRA oraz Puig, zdecydowałem się na ten drugi, chociaż troszkę droższy, molel lekko przyciemniony.

 

Po przejechaniu w ubiegłym sezonie 12 tys. km stwierdzam, że wybór idealny. Szyba ani za wysoka ani za niska. Jak się jedzie powoli i w pełni wyprostowany to głowa wystaje, ale całe zegary widać. Natomiast przy normalnej przelotowej pozycji (normalnej, nie torowej na srającego kota) wygląda to tak , że na drogę patrzymy normalnie ponad szybą, zegary oczywiście widać, ale strumień powietrza z szyby przesmyka się po kasku. Przy prędkościach 140-150 jest absolutnie komfortowo. Słychać tylko szum strugi nad kaskiem.

 

Dodatkowo wizualnie szyba wygląda dużo lepiej jak seria. Poza tym szyba jest dobrze wykonana, nie porysowała się po przelotowym sezonie.

 

Fotki:

http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/06/bik...207230-full.jpg

http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/06/bik...207232-full.jpg

http://p1.bikepics.com/pics/2008/03/06/bik...207222-full.jpg

 

Dla porównania seria:

http://p1.bikepics.com/pics/2007/10/17/bik...058902-full.jpg

Edytowane przez Nowy Kubi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Też taka zamierzam kupić do swojej VFR uważam,że warto wydać te kilka stówek na markową szybkę,miałem wcześniej MRA Touring windshield i nie byłem zadowolony nie dość,że wyglądała tragicznie na mojej VFR-ce to jeszcze przy mim wzroście 182cm strugi powietrza waliły mi prosto w głowę a nie nad jak by się mogło spodziewać po takiej szybce.Uważam też,że dyskusje w stylu czy oryginał czy inna nie ma sensu wiadomo,że oryginał to kompromis na wyglądzie i komforcie która konstruktor motocykla zaprojektował na dodatek Japończyki to jak wiadomo nie mają więcej jak 160cm :)

Edytowane przez michaelgsx-r600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...