Skocz do zawartości

Gaśnie "czasem" tylko na wolnych obrotach po czym zapala normalnie.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Problem z moim moto jest następujący:

w zeszłym sezonie po kupnie takie gaśniecie zdarzało się raz na tysiąc kilometrów, ale było...

w tym sezonie, po zimie jest już bardzo częste, gdy zapalę zimny silnik na ssaniu chodzi dobrze, jak odpuszczę je już całkiem i jest na tyle ciepły, ze powinien chodzić to czasem gaśnie, i tak już "czasem" gaśnie w różnych sytuacjach na wolnych obrotach;

często przy redukcji biegów jak chwilę sprzęgło wciśnięte, schodzi z obrotów, ja redukuje, zdąży zgasnąć --> automatycznie, jak zwykle puszczam sprzęgło, silnik zapala jak na pych, i jadę dalej;

stając na światłach w mieście czasem normalnie gada, a czasem po chwili gaśnie, chcąc go zapalić po zgaśnięciu rozrusznik robi dwa trzy obroty silnikiem i gada, normalnie zagada po jednym obrocie...

po zimie regulowałem zawory, zmieniałem przewód paliwa i kupiłem nowy akumulator... filtry, olej i świeca zmieniane pod koniec zeszłego sezonu, czyli mają jakiś tysiąc km

dodam że moto mimo swojego wieku wygląda jakby silnik nie był nigdy rozbierany i kombinowany..

co to może być???

jest to już na tyle dokuczliwe, że musi zniknąć by cieszyć się jazdą w mieście, jak już jest gaz odkręcony na przykład w trasie, nie gaśnie nigdy...

POMOCY!!!

z góry dzięki!!!

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli to Jawa z awatara to gratuluje pieknego weterana.

Teraz po pierwsze napisales pytanie w zlym dziale, bo twoj moto to 2 suw i weteran do tego, ale tym razem ci odpuszcze.

Musisz oddac gaznik do wyczyszczenia, masz najprawdopodobniej przypchany uklad wolnych obrotow i to wlasnie powoduje gasniecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam ale jemu chodzi o Honda NX 650 Dominator vel Domino :)

 

mam cos podobnego tylko ze moja kichnie w gaznik i zgasnie , umnie to na 90% zuzyty gaznik , w tygodniu powinienem miec juz nowego mikuni tm 40 i wtedy okaze sie czy to gaznik czy cos z elektryka.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie w moim temacie!!!

Moja Honda w serwisie, mieli wyczyścić i wyregulować gaźnik, a tu dostełem właśnie telefon:

"..., że motocykl jest nie do wyregulowania w tym stanie. w gaźniku jest cała popękana membrana i z tą membraną nie ma opcji, że będzie lepiej, nie wiemy, czy to ona powodowała gaśnięcie ale wszystko na to wskazuje, koszt nowej membrany to 500 zł, a czas oczekiwania około tygodnia, tylko membrana Hondy wchodzi w grę, nie mozna kupić akcesoryjnych, które kosztują około 250 zł, co mamy robić, zamówić membranę u Budzyńskiego czy składać na tym co jest teraz???..."

Koledzy podpowiedzcie jakieś sensowne rozwiązanie...

Nitomen może, gaźnik swój gdzie kupowałeś i ile płaciłeś???

czekam z góry dziękując za odpowiedzi!!!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Kolegi motocykl jest u nas na serwisie gaźnika.

Kolego, membrana w Twoim gaźniku przypomina pończochę mojej babci. Jest dziurawa jak sioto. Możesz podjechać i obejrzeć. Jak wolisz zadawać pytania dotyczące swojego motocykla na Forum, zawsze mogę wysłać tutaj zdjęcie tego elementu.

Możesz zamówić nową - koszt 450-500 zł w Hondzie, niestety nie ma w ofercie podróbek. Niestety, my nie mamy dostępu do tej części w wersji aftermarketowej, szukałem po kilku katalogach. Może ktoś z kolegów doradzi, gdzie takie ustrojstwo taniej zakupić...

Możemy także złożyć motocykl na tej dziurawej ceracie i udawać, że wszystko jest zrobione dobrze. Aczkolwiek proszę później bez pretensji do nas...

Opcja kolejna - może znajdzie się gdzieś tańszy gaźnika. Przy czym tańszy nie zawsze znaczy lepszy... I może być to samo.

I bardzo proszę domorosłych mechaników o wstrzymanie się z poradami, że tę membranę można pocerować na drutach, obciągnąć pończochą, pokleić kropelką albo zrobić inny badziew.

Albo poskładamy ten motocykl na nowych częściach, albo nie podejmujemy się jakiejkolwiek regulacji w obecnym stanie. Taki lajft. Ta gumka jest cienka jak prezerwatywa. a za chwilę będzie miała 20 lat życia za sobą...

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam zatem właściciela serwisu, w którym jest moje moto!!!

przez telefon uzyskałem dziś wyczerpującą informacje na temat gaźnika z mojego moto i całej sytuacji, serwisy jednak, mam nadzieję, że Twój nie!!!, stosują często taktykę drogi na skróty (łatwiznę...), normalną sprawą jest, uważam, próbować na FORUM zasięgnąć opinii ludzi często dużo bardziej doświadczonych ode mnie i nie mających w sprawie interesu, znam się na mechanice jak szczerbaty na sucharach w przeciwieństwie do Ciebie i dlatego moja maszyna się u Was znalazła, zadałem tu pytanie, by z zewnątrz usłyszeć (przeczytać) wszystkie za i przeciw zakupu nowej części itp, nie podważając przecież Waszej diagnozy!!! dodam tylko, że kupując moto liczyłem się z tym, że nie jest to tani sposób na życie i jakoś udaje mi się godzić je z życiem codziennym, ale 450-500 złotych to dla mnie dużo, dlatego "każdą złotówkę oglądam cztery razy" ;) czeka mnie noc myślenia z czego rezygnować w najbliższym czasie by pojeździć sprawnym motorem...

pozdrawiam serdecznie pozostając myślami nadal przy moim temacie

PS

Dominik Szymański!!!

zatem jutro gwoli ścisłości telefonicznie potwierdzę jeszcze decyzję z prośbą o zamówienie nowej membrany

jeszcze raz pozdrawiam!!!

 

 

dzięki za poprawkę, bo w tej wersji widać bardziej, że mój post został odebrany poprawnie

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Hyhyy, nie denerwuj się, jak ktoś nam podpowie jak to taniej obejść, to ja nie mam nic przeciwko :)

Niemniej, część jest do wymiany, po jej wymianie na użyteczną można zastanawiać się, co ewentualnie może być jeszcze nie tak, aczkolwiek stawiam, że w tej dziurawej membranie tkwi przyczyna :)

PS. Wcześniej się trochę uniosłem, ponieważ cenię sobie relacje Klient-warsztat i są one dla mnie najważniejsze. Forum to dodatej do tych relacji tylko.

pzdr

 

Tutaj foto membrany:

http://img212.imageshack.us/img212/9809/snc00351.jpg

A tu jedna z dziureczek:

http://img12.imageshack.us/img12/9296/snc00353.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwne moja kawa miala 20 lat i membrana byla bardzo elastyczna i cala , mzoesz szukac na allegro , ale malo mozliwe aby ktos sprzedal sama membrane a n eui cale gazniki ( bo masz podwojne) .

 

Ja mam pojedynczy gaznik mechaniczny , obecnie czekam ( shit juz 3 tydzien :/) na Mikuni TM 40 , z plaska przepustnica i pompka przyspieszenia.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WR 400 podobnymi objawami charakteryzowała się zmęczona życiem głowica. Motocykl nie dawał się wyregulować, a chodząc na wolnych obrotach gasł kichnięciem w gaźnik po krótkim lub dłuższym czasie. Jednak tu zacząłbym od membran.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam sie tylko jak to w ogole wchodzilo na obroty ?

Zadnej swobody manewru tutaj nie ma trzeba najpierw wymienic przepustnice z membrana, potem szukac co dalej jest nie tak.

Nitomen, nie bierzesz pod uwage ze twoja przepustnice mogl wymienic ktorys z poprzednich wlascicieli ?

Swoja droga jak i tak czekasz na inny gaznik, to moze bys swoj sprzedal ?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...