KaRaKaN89 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 dzięki za to info :)))) jutro zabieram się za robieranie gaźnika. wysłałem Ci tego maila z serwisówką do mojego moto. jeśli mozesz to odezwij się do mnie na gadu : 7646950 a odnośnie linka to jest to wszystko na stronie www.zychoffroad.pl tam w zakładce dokumentacje i huśka wr/cr 125 rocznik 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Oczywiscie jak zrobisz napisz jakie sa efekty ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN Opublikowano 6 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 dziś rozbierałem gaźnik i nic nic nic... lipa nawet syfu nie było, a odnośnie tej regulacji to nawet nie widać jak tam się co reguluje ;/ tzn chodzi mi o to że to ma tak skąplikowaną budowe że boje się dotykać i zostawiłem jak jest :) a co do tego zaworka to wszystko jest z nim ok :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Tu masz pokazane jak zdemontowac wszystko. Zmierzyles poziom paliwa jaki teraz jest? Poziom paliwa reguluje sie wyginajac ta blaszke co jest przy plywaku - ktora dociska iglice. Zmierz poziom paliwa jaki jest teraz, to bedziesz mogl potem wrocic do poczatkowaych ustawien. W gazniku na srubke to regulowany jest tylko sklad mieszanki wolnych obrotow, otwarcie przepustnicy na wolnych obrotach i jak masz ponad 1 gaznik sruba do synchronizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 ale o to chodzi że nie mam możliwości zmierzenia poziomu :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Czemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 no własnie tak sobie czytam ten temat i też za bardzo nie wiem jak to zmierzyć. Czy to trzeba spuścić paliwo z komory pływakowej i zmierzyć jego objętość czy wysokość w rurce czy jak?? i jeszcze jedno pytanie które myśle że troche rozjaśni ten problem z poziomem paliwa: o co chodzi z tym poziomem paliwa w komorze pływakowej i co to ma wspólnego z ilością paliwa docierającego do cylindra, czy jak obniżymy tan poziom to jakoś paliwo nie nadąży napływać do komory pływakowej i będzie mniej paliwa docierało do cylindra czy jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 W najnizszym punkcie gaznika jest miejsce na podlaczenie rurki i obok tego sruba. Podlaczasz rurke i przykladasz ja do korpusu gaznika. Odkrecasz srube, paliwo wypelnia rurke. Poziom paliwa w rurce = poziom paliwa w komorze. W mikuni nie wiem jak tam sie reguluje. Glowna zasada jest taka ze plywak dociska zaworek iglicowy, ktory zamyka doplyw paliwa. U mnie sa blaszki ktore mozna wyginac i to one reguluja poziom paliwa. Mozliwe ze tam jest podobnie. Chyba ze tam nie przewidziano regulacji. Wtedy problem by lezal w plywakach - moze ktorys pekniety i sie topi... A po co jest poziom: Regulacja gaznika polega na ustawieniu poziomu paliwa: jesli jest za wysoki poziom - mieszanka jest za bogata. Jesli za niski - uboga. Polecam lekture o gaznikach Dmowskiego. Aczkolwiek Adam M mowi ze ma pewne niescislosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomxx92 Opublikowano 9 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2009 cytat: "W najnizszym punkcie gaznika jest miejsce na podlaczenie rurki i obok tego sruba. Podlaczasz rurke i przykladasz ja do korpusu gaznika. Odkrecasz srube, paliwo wypelnia rurke. Poziom paliwa w rurce = poziom paliwa w komorze." ale jak wysokość tego paliwa mierze normalnie zwykłym centymetrem mierze długość rurki wypełnionej paliwem od od spustu do miejsca gdzie paliwo ma maksymalną wysokość?? o jakim ma być ona przekroju?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 http://www.bbburma.net/FloatHeight.htm Zobacz na fotki. Wiele Ci wyjasnia. Przekroj rurki jest bez znaczenia. Moze byc 4mm, albo 5mm. Co do tego jak mierzyc poziom paliwa - to powinno to byc podane w serwisowce - czasami na gaznikach sa zaznaczone linie na korpusie jako odniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaRaKaN89 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 no niestety w mikuni nie ma mozliwości zmierzenia poziomu paliwa ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 (edytowane) Włos na zadku się jerzy jak czytam ten temat... jimi11 - wszystko elegancko tłumaczy co i jak a wy nadal nie rozumiecie :icon_rolleyes: Ja mam Mikuni i na dole gaźnika na pewno jest króciec spustowy a śmiem nawet twierdzić, że fabryczna rurka lecąca na dół motocykla żeby paliwo kapało zapobiegając przelaniu gaźnika (dlatego Ci kapie po przechyleniu). I teraz odrobina wyobraźni. Postaw moto tak prosto jak tylko masz możliwości, złap tą rurkę i wykrzyw do góry, puść paliwo odkręcając śrubkę na samym dole dekla pływaka (najniższa śrubka w całym gaźniku). Z fizyki wiadomo, że waha która napłynie do rurki zatrzyma się na dokładnie takim samym poziomie (lub jak kto woli wysokości) na jakiej znajduje się waha w gaźniku. Stary jak tego nie zrozumiesz to już nie wiem jak Ci to wyjaśnić. Link podany przez jimi11 wyjaśni wszystko obrazkowo. Edytowane 14 Maja 2009 przez shiningami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.