sopel00 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam, ostatnio mialem kilka problemow z moja XJ600S i miedzy innymi musialem odkrecic miske olejowa, aby to zrobic musialem odkrecic kolektor wydechowy. Niby juz wszystko ok, poskladane, moto smiga ale.... Po skreceniu wszystkiego czuc tak jak by wypalal sie olej (lub cos innego, ale co) na laczeniu kolektora wydechowego z silnikiem. Czy jest mozliwe aby to zle skrecic? Dodam, ze na poczatku sezonu byla wymieniana uszczelka pokrywy zaworow i wszystkie uszczelki byly sprawdzane - wyciekow nie stwierdzono. Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Wg mnie musi się wyśmierdzieć - chcąc nie chcąc ręce pewnie miałeś tłuste. Zaolejone śruby itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Ja bym się nie martwił. Tak jak kolega wyżej napisał, na pewno przy skręcaniu zostawiłeś resztki oleju w wielu miejscach i trochę czasu minie zanim to wszystko się wypali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel00 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Po skreceniu wszystkiego przejechalem okolo 50km i tam widac jak cos cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spnk Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 A przed złożeniem wymieniłeś tą "uszczelkę" która jest pod kolektorem? Z tego co mi wiadomo jest ona jednorazowa, i nie można zakładać tej samej wielokrotnie, ale nie jestem mechanikiem, więc ktoś kto się na tym zna mógłby tę teorię obalić lub potwierdzić. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel00 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 No wlasnie nic nie wymienialem, zdjalem kolektor i zalozylem go ponownie. To sa uszczelki miedziane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 (edytowane) Po skreceniu wszystkiego przejechalem okolo 50km i tam widac jak cos cieknie. Tam czyli gdzie? - z misy olejowej? Jeśli tak to źle założyłeś uszczelkę miski. Olej sobie skapuje na wydech i się wypala – stąd smród Z łączenia głowicy z kolektorem nie ma prawa nic cieknąć. Jeśli miedziane uszczelki będą zużyte to będzie cykać/strzelać/pierdzieć ;) Edytowane 29 Kwietnia 2009 przez Leon84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel00 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Tam czyli gdzie? - z misy olejowej? Jeśli tak to źle założyłeś uszczelkę miski. Olej sobie skapuje na wydech i się wypala – stąd smród Z łączenia głowicy z kolektorem nie ma prawa nic cieknąć. Jeśli miedziane uszczelki będą zużyte to będzie cykać/strzelać/pierdzieć ;) Tak jak pisalem wczesniej ewidetnie cieknie z laczenia miedzy kolektorem a glowica. Miedziane uszczelki juz zamowione i jeszcze przed weekendem sprawdze i napisze czy pomoglo. A jesli olej wali na wydech to moze silnik mowi "papa"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Żeby tam ciekło to uszczelniacz zaworowy musiałby być całkowicie rozwalony a wtedy z tłumików waliłoby olejową chmurą. Zrób jakąś fotkę z bliska jeśli możesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 silnik nie mówi papa bo sie kreci. Ostatnio do samochodu brata uszczelki robiłem z gambitu 2mm bardzo ładnie mi uszczelnił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 |No jak cieknie w głowicy to uszczelniacze mogą być winne. :biggrin: Mam to u siebie w HD an tylnym cylindrze, kolektor nie jest całkiem dokręcony bo zgubiłem jedną calową nakrętkę no i są ślady oleju, niewielkie ale zaciek mam nawet na pokrywie skrzyni biegów która jest pod kolektorem. A niekoniecznie silnik musi mocno dymić w takim przypadku. Mój prosiak czasem dymi, czasem nie a wydechy mam fabryczne, przelotowe. Zależy jaki ma dzień. Kiedyś mocno dymił jak 2T a teraz lekko i rzadziej. Zwróć też uwagę na ewentualnie wycieki spod pokrywy głowicy bo może stamtąd cieknąć na kolektor. No i sprawdź newralgiczny element XJ600 czyli chłodnicę oleju i jej połączenia. Tam lubi puszczać olej po montażu na starych podkładach lub od pęknięć elementu gdzie jest mocowany przewód do chłodnicy. pozdro. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sopel00 Opublikowano 4 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Po wymianie uszczelek przy kolektorze wydechowym wyciek ustapil :) :). Weekendzil spedzony na moto u nic nie widac, nic sie nie wypala. Dzieki za podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.