Anarch Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=21991031fajne kierunkiwiem ze duzo razy o nich byloale moglby ktos rzucic zebrane informacje jak to zmontowac i dokladnie jaki sprzet kupic i najlepiej jakie kierunki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Potrzebujesz 4 kierunki 1 przerywacz i 1 przełącznik na kierownice. Na rynku jest ogromny wybór kierunków więc na pewno znajdziesz coś ciekawego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 azbest.friko.pl - czytaj tam o przerobce instalacji pod kierunki. Fabryczna instalacja nie wytrzyma. pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Potrzebujesz 4 kierunki 1 przerywacz i 1 przełącznik na kierownice. Na rynku jest ogromny wybór kierunków więc na pewno znajdziesz coś ciekawego.Taa - jeszcze akumulator, mostek prostowniczy, i pare pie**ol :-) bo cza cala instalacje przerabiac :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 3 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 Sorki ja wymieniłem tylko najważniejsze rzeczy, pozatym zabardzo nie orientuje sie sie za bardzo jaka instalacja jest w ogarku :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 3 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2004 to jeszcze pytanko z poprzedniego postu jeszcze mam jedno pytanko amortyzatory prawdopodobnie nie byly od poczatku rozbierane, czyszczone i smarowane moje pytanie czy je rozebrac i nasmarowac?? jak x lat to nie bylo robione jak to zrobic i moze jakis osobisty opis regulacji gaznika - po polskiemu z gory dzieki cholera rozkrecalem filtr powietrza i zostawilem sprezynki na betonie na zewnatrz na tydziencholera troche pordzewialykurde a myslalem ze je wrzucilem do srodka :buttrock: dzis czyscilem zbiornik, kanister oproznilem zbiornikkupilem detki i filtr paliwa-taki malusienki moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 Ja już się bawiłem w przeróbke instalacji u siebie i jestem teraz z siebie dumny. Wszystko sobie elegancko chodzi :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 4 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2004 2829041 - Napisz do joserodolfo, to guru w sprawach jawki i przeróbek. Ta strona azbest to zreszta jego 8) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Exactly - chlopak jest the best w tych sprawach :buttrock: ja jemu jeszce do piet nie dosiegam :evil: duzo z Nim rozmawiam, Jego porady sa nieocenione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 hmmmm..........mosze go poznac :banghead:......a co do Tych mogaczy to ja bym zalozył nie te od CZ (zdjecie) Tylko od Etki lub simka (sa takie same) Chodzi mi o te szesciokatne sa mniejsze i moim zdaniem ladniejsze szczegulnie z białymi ( tzw. tuning :buttrock: ) Kloszami!!!! Co jest do tego potrzebneAkumulatorPrzełacznik na kierowniceprzerywacz MigaczeTo chyba wszystko!!!!!!! Pozdro!!!! :evil: :( :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 nie wszystko : w magneto trzeba wymienic cewki oswietleniowe na mocniejsze - takie jak te co sa podlaczone do przerywacza. Opis na stronce joserodolfo. pozdrawiam. p.s. no i mostki prostownicze :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anarch Opublikowano 6 Marca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2004 aha spoko dawno mnie nie bylo dzis mi od rana z netem przycieli i nie mialem, a co z amorkami??w srode prawdopodobnie skoncze silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.