Skocz do zawartości

strojenie , czy jak kto woli oddychanie


Qwintus
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , zwracam się z pytaniem do Jegomościów :)

czy trzeba stroić wydech jeśli był dedykowany do określonego modelu.

Zakupiłem wydech do rf 900 a moje maleństwo jest na gaźniku , świńskim szczęściem udało mi się nabyć dedykowany do mojej lalki wydech Viper Raicing

Stąd moje zapytanie :notworthy: stroić ..czy nie stroić po zmianie z oryginału na owego vipka..

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sie okaże po tym jak będzie się zachowywał po zmianie wydechu, możne lekko wzbogacić. tak jak napisał Adam, zależy co z filtrem.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama końcówka została zmieniona. Filtr został ten sam.

Szukam informacji omawiającej tę "operację" , bo czesc parametrow bedzie inna -jak chocby zmina szybkosci wychodzacych spalin.

Ogladalem oryginal suzy i tego vipka , roznica jest zasadnicza.

Inna wielkosc kanalikow , inne rozmieszczenie

 

możne lekko wzbogacić. .

Tak właśnie zakładam.

 

Wiecie gdzie w Wawie zrobią to z głową ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaatam. Stroić pod wydech to trzeba jeśli chcesz latać po torze i zależy Ci na najlepszych czasach. W jeździe ulicznej można dla własnej satysfakcji , aczkolwiek nie trzeba chociaż każde moto inaczej reaguje na zmianę końcówki. Załóż to, pojeździj kilkaset km i obacz kolor świec, wtedy będziesz wiedział czy trzeba coś stroić.

 

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc 400 km zrobione .

Niby wszystko ok , kolor świec ok , przyspieszenie jakby troszkę lepsze (ale to bardziej chęci by tak było ;) ) ale... podczas gwałtownego zbijania w dół wali z tłumika jak z ruskiej tankietki.

Co ciekawe najmniejsze(siła) detonacje są (ok 3 , 4 razy) gdy zbijam z ponad 220km z dół do ok 140~120, za to przy 80 , 40 wali tak ,że mam obawę czy mi końcówka nie odstrzeli .

 

Strzały są mniejsze jeśli moto jest nachylone ,na łagodnych łukach wystrzał jest jakby "miękki"

Na prostej wali równo.

Nie kładę się ostro bo moja Suzi to ciężkie moto , ja także lekki nie jestem a już parę razy zad lekko mi uciekał gdy trafiłem na żwirek , lub jakiś śmieć - więc nie szaleje na ulicy

 

Plus , ponieważ zbliżając się do kolumny puszek i strzelając sobie radośnie z tłumika wiem ,że mnie słyszą.

Minus , to walenie troszkę męczy.

 

Co ciekawe , nie jadąc a odkręcając do odcięcia i całkowitego odpuszczenia manetki nie ma strzałów w ogóle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O takie strzały chodzi?

 

tak , coś w tym stylu , no i bez ognia - bo nie widzę :icon_rolleyes:

źle spalana mieszanka , na oryginale tego efektu dźwiękowego nie ma .

Za to podoba mi się reakcja puszek.. spieprzają na boki :icon_twisted: :icon_mrgreen:

 

najmniejsza jest jak zbijasz przy 220 bo jej nie słyszysz:)

No nie do końca , szoi dosyć kiepsko tłumi :icon_rolleyes:

Na ulicę doskonały , w trasy ? ..porażka .

 

Sprawdz jeszcze raz czy masz szczelne rury wydechowe przy wejsciu w glowice ( uszczelki moga byc wypalone / wygniecione i czy szczelne jest polaczenie miedzy rurami i tlunikiem.

okopceń brak , odbarwień wskazujących na brak szczelności brak..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak , coś w tym stylu , no i bez ognia - bo nie widzę :icon_rolleyes:

źle spalana mieszanka , na oryginale tego efektu dźwiękowego nie ma .

Za to podoba mi się reakcja puszek.. spieprzają na boki :icon_twisted: :icon_mrgreen:

No nie do końca , szoi dosyć kiepsko tłumi :icon_rolleyes:

Na ulicę doskonały , w trasy ? ..porażka .

okopceń brak , odbarwień wskazujących na brak szczelności brak..

 

Mój też strzela i ok jest.

 

Wszyscy mnie słyszą i jest terror na mieście :buttrock:

 

Jak mocno Ci przeszkadza to możesz zakładać korki do uszu, przynajmniej puszki Cię słyszą i choć to kuriozalne głośny wydech poprawia Twoje bezpieczeństwo na drodze.

 

Pozdro :bigrazz:

Edytowane przez HunterM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co drugi motocykl z pustym wydechem wali ogniem i nic sie nie dzieje, taka przypadłość. Czasami da się to zniwelowac regulacją gaźnika.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Głośność wystrzału można regulować poprzez wsadzenie podkładki pod śruby mocujące.

Przy jednej podkładce wali jakby ... miękko , za to przy dwóch podkładkach(ledwo co słychać przedmuch-pojawia się już nieszczelność w połączeniu) wali jak pod Stalingradem.

Szybko także męczy słuch.

Viper sprawuje się doskonale.

:) - na liczniku po zmianie ok 1000 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...