Qwintus Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Witam , zwracam się z pytaniem do Jegomościów :) czy trzeba stroić wydech jeśli był dedykowany do określonego modelu. Zakupiłem wydech do rf 900 a moje maleństwo jest na gaźniku , świńskim szczęściem udało mi się nabyć dedykowany do mojej lalki wydech Viper Raicing Stąd moje zapytanie :notworthy: stroić ..czy nie stroić po zmianie z oryginału na owego vipka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Jezeli to sama koncowka i filtr powietrza jest stock, to pewnie nie bedzie takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 to sie okaże po tym jak będzie się zachowywał po zmianie wydechu, możne lekko wzbogacić. tak jak napisał Adam, zależy co z filtrem. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qwintus Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Sama końcówka została zmieniona. Filtr został ten sam. Szukam informacji omawiającej tę "operację" , bo czesc parametrow bedzie inna -jak chocby zmina szybkosci wychodzacych spalin. Ogladalem oryginal suzy i tego vipka , roznica jest zasadnicza. Inna wielkosc kanalikow , inne rozmieszczenie możne lekko wzbogacić. . Tak właśnie zakładam. Wiecie gdzie w Wawie zrobią to z głową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Aaatam. Stroić pod wydech to trzeba jeśli chcesz latać po torze i zależy Ci na najlepszych czasach. W jeździe ulicznej można dla własnej satysfakcji , aczkolwiek nie trzeba chociaż każde moto inaczej reaguje na zmianę końcówki. Załóż to, pojeździj kilkaset km i obacz kolor świec, wtedy będziesz wiedział czy trzeba coś stroić. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wzbogacic mozes sam - wszystkie iglice 1 zabek w gore, ale najpierw pojezdzij i sprawdz kolor swiec. Jezeli kolor dobry to nie ma co ruszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qwintus Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Tak więc 400 km zrobione . Niby wszystko ok , kolor świec ok , przyspieszenie jakby troszkę lepsze (ale to bardziej chęci by tak było ;) ) ale... podczas gwałtownego zbijania w dół wali z tłumika jak z ruskiej tankietki. Co ciekawe najmniejsze(siła) detonacje są (ok 3 , 4 razy) gdy zbijam z ponad 220km z dół do ok 140~120, za to przy 80 , 40 wali tak ,że mam obawę czy mi końcówka nie odstrzeli . Strzały są mniejsze jeśli moto jest nachylone ,na łagodnych łukach wystrzał jest jakby "miękki" Na prostej wali równo. Nie kładę się ostro bo moja Suzi to ciężkie moto , ja także lekki nie jestem a już parę razy zad lekko mi uciekał gdy trafiłem na żwirek , lub jakiś śmieć - więc nie szaleje na ulicy Plus , ponieważ zbliżając się do kolumny puszek i strzelając sobie radośnie z tłumika wiem ,że mnie słyszą. Minus , to walenie troszkę męczy. Co ciekawe , nie jadąc a odkręcając do odcięcia i całkowitego odpuszczenia manetki nie ma strzałów w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 O takie strzały chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 najmniejsza jest jak zbijasz przy 220 bo jej nie słyszysz:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 No zdarza sie przy akcesoryjnych koncowkach. Sprawdz jeszcze raz czy masz szczelne rury wydechowe przy wejsciu w glowice ( uszczelki moga byc wypalone / wygniecione i czy szczelne jest polaczenie miedzy rurami i tlunikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qwintus Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 O takie strzały chodzi? tak , coś w tym stylu , no i bez ognia - bo nie widzę :icon_rolleyes: źle spalana mieszanka , na oryginale tego efektu dźwiękowego nie ma . Za to podoba mi się reakcja puszek.. spieprzają na boki :icon_twisted: :icon_mrgreen: najmniejsza jest jak zbijasz przy 220 bo jej nie słyszysz:) No nie do końca , szoi dosyć kiepsko tłumi :icon_rolleyes: Na ulicę doskonały , w trasy ? ..porażka . Sprawdz jeszcze raz czy masz szczelne rury wydechowe przy wejsciu w glowice ( uszczelki moga byc wypalone / wygniecione i czy szczelne jest polaczenie miedzy rurami i tlunikiem. okopceń brak , odbarwień wskazujących na brak szczelności brak.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HunterM Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 (edytowane) tak , coś w tym stylu , no i bez ognia - bo nie widzę :icon_rolleyes: źle spalana mieszanka , na oryginale tego efektu dźwiękowego nie ma . Za to podoba mi się reakcja puszek.. spieprzają na boki :icon_twisted: :icon_mrgreen: No nie do końca , szoi dosyć kiepsko tłumi :icon_rolleyes: Na ulicę doskonały , w trasy ? ..porażka . okopceń brak , odbarwień wskazujących na brak szczelności brak.. Mój też strzela i ok jest. Wszyscy mnie słyszą i jest terror na mieście :buttrock: Jak mocno Ci przeszkadza to możesz zakładać korki do uszu, przynajmniej puszki Cię słyszą i choć to kuriozalne głośny wydech poprawia Twoje bezpieczeństwo na drodze. Pozdro :bigrazz: Edytowane 26 Kwietnia 2009 przez HunterM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qwintus Opublikowano 26 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2009 :buttrock: terror :notworthy: ok niech się dzieje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2009 co drugi motocykl z pustym wydechem wali ogniem i nic sie nie dzieje, taka przypadłość. Czasami da się to zniwelowac regulacją gaźnika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qwintus Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Głośność wystrzału można regulować poprzez wsadzenie podkładki pod śruby mocujące. Przy jednej podkładce wali jakby ... miękko , za to przy dwóch podkładkach(ledwo co słychać przedmuch-pojawia się już nieszczelność w połączeniu) wali jak pod Stalingradem. Szybko także męczy słuch. Viper sprawuje się doskonale. :) - na liczniku po zmianie ok 1000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.