leszeklg Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mosci Panowie i Panie, Jestem w temacie nowy i moze to tylko jakis bzdet, ale... za duzy ten bzet na moja kopule. Wiec: silnik po odpaleniu i paru minutach gasnie - zazwyczaj po wejsciu na wyzsze obroty. Silnik nie daje sie ponownie uruchomic, dopiero po wielu godzinach i tak w kolko. Wspomnienia warte jest, ze podczas rozruchu sztrzela z rur. Dodatkowo przed wystapieniem problemu jakim sposobem wyciekla prawie cala benzyna, bo wspomne, ze kranika nie zakrecam. Dolalem srodka do czyszczenia gaznika, ale nie pomaga. Wydaje sie tez, ze silnik pracuje na chyba dwa gary. Na tym motorku zrobilem juz w tym sezonie z 1000 km. W tym czasie mialem drobne problemy, ale wystarczylo przeczyscic swiece i wymienic filter powietrza. Problemy sprawialo tez ustawienie obrotow - silnik po rozgrzaniu zwiekszal sam obroty, tez na biegu neutralnym. Warto nadmienic, ze pare dni przed wyciekiem bezyny cos strzelilo w silniku, ale bardziej donosnie, o wiele glosniej. Ma ktos jakies pomysly? Bede wdzieczny za kazda wskazowke. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Nie przybyło Ci oleju? - jeśli tak to definitywnie do wymiany, filtr też. Pozatym najpewniej masz wyrobione zaworki iglicowe, zalewa go i jak się rozgrzeje to świece nie wyrabiają. Chcąc nie chcąc trzeba rozebrać, wyczyścić, wyregulować gaźniki + ew. wymiana zaworków. Jaki masz kolor świec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszeklg Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Chyba chodzi Ci o to, ze sa bardzo osmolone. Co do oleju, to nie mam jakiegos punktu odniesienia, ale faktycznie wydaje sie jakby oleju rzeczywiscie przybylo. Dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 To natychmiast zlej cały olej i wymień z filtrem. A kranik się zakręca właśnie dlatego, że to już stary motocykl i benzyna przedostaje się z gaźników do cylindrów. Jeśli nadal będziesz próbował odpalać motocykl w takim stanie, to zatrzesz silnik. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszeklg Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 To znaczy, ze bylem na dobrej drodze narobienia sobie powazniejszych problemow... Dzieki. Sa jakies uwagi na temat wyminy oleju? Powinienem na cos uwazac, cos dodatkowo zrobic? Czy tylko odkrecic filter, poczekac, az olej sciekne, wkrecic nowy filtr i nalac nowy olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Przede wszystkim korek spustowy odkręć. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszeklg Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Pytanie moze wydac sie glupie ale jak sie ma wymiana oleju i filtra do otwierania gaznika? Tzn. czy oplaca sie wymieniac olej przed otwieraniem gaznika, czy to daremna robota? Nastepne pytanie, czy wymiana tych igiel w gazniku jest droga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Droga. Olej do gaźników ma niewiele, ale dopóki ich nie zrobisz to raczej nie jeździj. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszeklg Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Toowdie i Greedo, dzieki wielkie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam jak w postach powyżej miałem podobny problem kiedy miałem GSXF i wystarczyło wymienić zaworki iglicowe jak będzie podniesiony zbiornik to warto jeszcze wymienić świeczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszeklg Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 A tak w ogole, to czym objawia sie przetarty silnik? ktos wie? Chce sie tylko upewnic, ze juz nie narobilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Będzie czysty w tym miejscu :P A tak serio to może być słabsze ciśnienie oleju i kompresja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.