Skocz do zawartości

leszeklg

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O leszeklg

  • Urodziny 09/20/1979

Osobiste

  • Motocykl
    gsx600f
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Frankfurt

Osiągnięcia leszeklg

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. gsx600f (gn72b) w warsztacie znajomy mechanik otworzyl gaznik przed synchronizacja i dobrze zrobil. Wszystko bylo zuzyte, a membrany dziurawe... Moto jest z 1991, to znaczy zarejestrowane po raz pierwszy w 1991, ale chyba jest z 90. Moj problem polega na tym, ze kupilem nastepny, uzywany gaznik w dobrym stanie do tego modelu, ale z roku 92 i... nie pasuje. Zmienily sie rozmiary. Sedno sprawy: co robic ? Czy krucce ssace z modeli 92-97 beda pasowaly do silnika 90-91? Moze ktos ma do sprzedania? Moze sa jakies zastepcze krucce, albo ajkies podkladki, bo te nowe gazniki maja mniejsze otwory... jakies pomysly. dzieki
  2. GSX600F No wiec wiadomo juz co jest. gaznik zostal otwarty i ... Wszystko bylo zuzyte, a membrany dziurawe... Moto jest z 1991, to znaczy zarejestrowane po raz pierwszy w 1991, ale chyba jest z 90. Moj problem polega na tym, ze kupilem uzywany gaznik w dobrym stanie do tego modelu, ale z roku 92 i... nie pasuje. Zmienily sie rozmiary. Sedno sprawy: co robic ? Czy krucce ssace z modeli 92-97 beda pasowaly do silnika 90-91? Moze ktos ma do sprzedania? Moze sa jakies zastepcze krucce, albo ajkies podkladki, bo te nowe gazniki maja mniejsze otwory...
  3. To jest taka karbowana srubka zawieszona przy ganiku - krecilem nia na poczatku ostroznie po 1/3 obrotu, dawalo troszke i tak coraz wiecej i wiecej... co mnie dziwi mozna nia krecic i krecic
  4. Witam, Moj problem polega na tym, ze prawdopodobnie rozregulowalem obroty biegu jalowego... mam GSX600F z 91 roku i ostatnio oddalem gaznik do czyszczenia. Wczesniej motocykl nawet nie palil. Gaznik zostal zamontowany, ale nie zsynchronizowany. Odpalilem go i chodzil pieknie, ale po puszczeniu gazu gasl. Wiec zaczalem krecic srubka do regulacji obrotow... Krecilem bardzo dlugo i efekt jest taki, ze po kilkunastu probach musze wyczyscic swiece, bo nie moge go nawet zapalic. W trakcie prob bylo tak, ze silnik sam wkrecal sie nagle na 6000 obrotow. Poza tym mialem wrazenie, ze ta sronka mozna sonie krecic do woli a krcilem duzo i nie natrafilem na opor. Wiem, ze popsulem, ale powiedzcie mi jak bardzo? I co moge zrobic? Czy to , ze gaznik nie byl zsynchronizowany ma znaczenie dla ustawinia wolnych obrotow? Dzieki wielkie. Pozdrawiam.
  5. mam mozliwosc kupienia silnika z gsx750r z roku 92 - jakie moge napotkac trudnosci? W ogole czy warto? Podziekowal pieknie
  6. Witam. Jak juz wspomnialem, chcialbym wsadzic do ramy gsx600f inny silnik - z innego modelu. Do wyboru mam gsx600r z roznych lat produkcji. Czy to bardzo problematyczne i mam nie zawracac sobie paly? czy moze suzuki robi silniki o standardowych wymiarach i przypasowaniu - choc w to watpie... Dzieki i pozdrawiam
  7. A tak w ogole, to czym objawia sie przetarty silnik? ktos wie? Chce sie tylko upewnic, ze juz nie narobilem...
  8. Toowdie i Greedo, dzieki wielkie! Pozdrawiam
  9. Pytanie moze wydac sie glupie ale jak sie ma wymiana oleju i filtra do otwierania gaznika? Tzn. czy oplaca sie wymieniac olej przed otwieraniem gaznika, czy to daremna robota? Nastepne pytanie, czy wymiana tych igiel w gazniku jest droga?
  10. To znaczy, ze bylem na dobrej drodze narobienia sobie powazniejszych problemow... Dzieki. Sa jakies uwagi na temat wyminy oleju? Powinienem na cos uwazac, cos dodatkowo zrobic? Czy tylko odkrecic filter, poczekac, az olej sciekne, wkrecic nowy filtr i nalac nowy olej?
  11. Chyba chodzi Ci o to, ze sa bardzo osmolone. Co do oleju, to nie mam jakiegos punktu odniesienia, ale faktycznie wydaje sie jakby oleju rzeczywiscie przybylo. Dzieki wielkie
  12. Mosci Panowie i Panie, Jestem w temacie nowy i moze to tylko jakis bzdet, ale... za duzy ten bzet na moja kopule. Wiec: silnik po odpaleniu i paru minutach gasnie - zazwyczaj po wejsciu na wyzsze obroty. Silnik nie daje sie ponownie uruchomic, dopiero po wielu godzinach i tak w kolko. Wspomnienia warte jest, ze podczas rozruchu sztrzela z rur. Dodatkowo przed wystapieniem problemu jakim sposobem wyciekla prawie cala benzyna, bo wspomne, ze kranika nie zakrecam. Dolalem srodka do czyszczenia gaznika, ale nie pomaga. Wydaje sie tez, ze silnik pracuje na chyba dwa gary. Na tym motorku zrobilem juz w tym sezonie z 1000 km. W tym czasie mialem drobne problemy, ale wystarczylo przeczyscic swiece i wymienic filter powietrza. Problemy sprawialo tez ustawienie obrotow - silnik po rozgrzaniu zwiekszal sam obroty, tez na biegu neutralnym. Warto nadmienic, ze pare dni przed wyciekiem bezyny cos strzelilo w silniku, ale bardziej donosnie, o wiele glosniej. Ma ktos jakies pomysly? Bede wdzieczny za kazda wskazowke. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...