Aganieszka Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam! Mam pytanie - czy ktoś z Was wie, jaki powinien być luz zaworów w R6? Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc ;) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 ssanie 0.11-0.20 wydech 0.21-.030 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aganieszka Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wielkie dzięki :icon_exclaim: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Aga ale wiesz moderator chyba był łaskawy dlatego ze jesteś kobietą, takie dane sa w serwisówkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aganieszka Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Aga ale wiesz moderator chyba był łaskawy dlatego ze jesteś kobietą, takie dane sa w serwisówkach. Cieszę się, że był łaskawy i przepraszam za powielanie pytań, ale aż taka głupia nie jestem i zanim napisałam post na forum przeczytałam całą serwisówkę R6 ale na temat regulacji luzu zaworów pojawiła się tylko taka wzmianka: 'W miarę upływu czasu luz zaworów zmienia się, w wyniku czego silnik jest zasilany niewłaściwą mieszanką i pracuje głośniej. Aby zapobiec tej sytuacji luz zaworów musi być regularnie ustawiany. Zadanie to należy powierzyć wykwalifikowanemu mechanikowi Yamaha' ...a mi potrzebne były konkretne dane. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Bo nie masz pełnej serwisówki a jedynie polską skróconą wersję. Ściągnij sobie Haynesa po angielsku, tam znajdziesz wszystkie dane, plus wiele innych przydatnych informacji, których najprawdopodobniej nie masz w polskiej wersji. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 bo ma nie serwisówkę tylko instrukcję obsługi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aganieszka Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Mam i instrukcję obsługi i serwisówkę (wersję skróconą) ale fakt jest faktem, że i tu nic ma konkretnych danych i tu. Ściągnę po angielsku, dzięki. Koniec off topic'a. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Bo nie masz pełnej serwisówki a jedynie polską skróconą wersję. Ściągnij sobie Haynesa po angielsku, tam znajdziesz wszystkie dane, plus wiele innych przydatnych informacji, których najprawdopodobniej nie masz w polskiej wersji. Serwisówka jest tylko zbiorem danych a nie podręcznikiem naprawy danego motocykla i nie mając odpowiedniej praktyki oraz wiedzy z dziedziny mechaniki bardzo łatwo popsuć własny motocykl o czym świadczą liczne posty początkujących mechaników. W każdej serwisówce jest kilka błędów i trudno powiedzieć czy przypadkowych czy co jest bardziej prawdopodobne umyślnych. Warto o tym pamiętać zanim nie będzie za późno bo zaoszczędzone kilka stów może się zemścić całkowitym zniszczeniem silnika. Silniki to nie krowie mleko i same się nie psują. Ps. przykład pierwszy:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=114432&st=0&gopid=1413659entry1413659 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.