moto_bandyta Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 zbieram budzet na rajdowy wozek. Ktos mial z tym przygode, co polecacie. Nie chce sie tluc CC/SC, takze celuje w klase 1600. Japonce podobno drogie w zarządzaniu, to moze jakis fracuz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Administrator Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Pogadaj z Kondademf1, jeździł w kjs w bmw e30, może ten kierunek? pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molu Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Swity Gti dobrze se radzą (ale to nie 1600 ) pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto_bandyta Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 tylnonapedówki to dobre do driftu, ja celuje raczej w oske. Swift GTI fajny by byl ale ich bardzo malo na rynku :/ tak samo crx 160hp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wszystko zależy od tego jakim budżetem dysponujesz i w jakim celu będziesz startował w kjs-ach tak jak Dominik piszę ja latam sobie totalnie amatorsko e30stką, nie oczekuję żadnych wyników a po prostu bawię się totalnie low budżetowo jeśli chcesz być konkurencyjny to niestety musisz się liczyć z wydatkami 3cia klasa o której piszesz to niestety największy wyścig zbrojeń, głównie małe francuzy(106,206,saxo vts itp) i crx-y (te drugie myślę ze względu na wiek będą się kończyły) jeśli myślisz o późniejszych startach w wyższych ligach powinieneś się kierować także tym, czy Twój wybór będzie rozwojowy i czy łatwo będzie dostosować auto do wymogów regulaminowych np 3ciej ligi nie chcesz latać cc/sc ale to chyba jedno z bardziej dostępnych aut, łatwo o graty i części typowo pod sport na dzień dzisiejszy świetnym i konkurencyjnym autem jest civic type-r, w czwartej klasie w serii jest to jedno z najmocniejszych aut, w generalce też raczej to samo zwłaszcza, że najnowsze regulaminy rozgrywek PPAiK wykluczyły praktycznie wszystkie mocne czterołapy- no ale wydatek na początek konkretny, a potem jeszcze przygotowanie jakiś czas temu świetnym autem był swift gti -jednak te auta mają już swoje lata i blacha w większości to totalne sito jeśli chcesz się bawić to polecam jakiegoś tylnonapędowca - np 318is, po niewielkich modyfikacjach to może być naprawdę konkurencyjne auto zakup auta to początek zabawy, jak już coś znajdziesz zacznij od zawieszenia najbardziej popularną opcją to fabryczna sprężyna +bilstein b6, wg wielu jest to najbardziej uniwersalna kombinacja nadająca się zarówno na równe jak i szutrowe nawierzchnię no i oczywiście fotele - bez kubełka będziesz latał po całej budzie jak już to będzie to trzeba jeździć, jeździć i jeszcze więcej jeździć tylnonapedówki to dobre do driftu, ja celuje raczej w oske. i tu się mylisz rwd z dobrym kierowcą może być naprawdę mocne (patrz wyniki ostatnich superoesów na torze poznań) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto_bandyta Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 No ja chce isc dalej o ile kasa pozwoli. Pierwszy rok dwa pojezdze dla emocji i zabawy a potem sie zobaczy.. b6 i kubły to od razu wjada na start, potem ewentualnie inne modyfikacje, myslalem o szperze quaife, ciekawe jak sie na tym smiga takim saxoVTS bo chyba w to bede celował. A co do tylnonapedowek to sa efektowne ale od czasów bublewicza i vatanena to chyba nikt tym rajdów nie wygrywał. Cel mam kiedys rajdowac sie na dobrej czteronapedówce. Aha, a to ze klasa 1600 ma spora konkurencje to chyba dobrze, o to w sumiechodzi zeby sie sprawdzic(oczywiscie jesli budzet pozwala i auto jest konkurencyjne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jesli mozna wtrącić - to o jakim budżecie mowa na poczatek i w pozniejszym okresie jesli chodzi o tego typu zajawke ( oczywiscie nie celując w górną pólkę) . Nie pytam aby cos doradzić, tylko pytam z ciekawości. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A może Peugeot 205 - miałem takiego 1,4 z cylindrami poziomo (z pionowymi też fajny silnik - mialem w cytrynie), silnik zajechany, 300kkm na blacie (pewno realnie raz tyle), kompresji nie miał prawie w ogóle, oleju brał 1l/100km, 1 mm rysy na wałku rozrządu a pod górę objeżdżał spokojnie Audi TT. Drogi trzymał się cudnie. Kosztował mnie magiczne 400zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A ćwiczysz gdzieś prócz ulicy? Ktoś doświadczony pokazywał Ci jak jeździć itp.? Jak nie masz doświadczenia to zacznij od niższej klasy, słabszym autem. Łatwiej się nauczysz. Pojeździj na kjs-y zobacz czym ludzie jeżdżą i jakie mają wyniki, pogadaj. Jak zaczniesz jeździć 150 konnym saxo ze szpera po ostatnich lokatach to będzie beka. Jak chcesz 4 napędówkę to może swift 1.3 4x4, możesz sobie zrobić nawet 1.3 gti 4x4. Na monte calvarii z tego co pamiętam seryjne 1.3 4x4 70km było 8 w generalce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 z tego co wiem to czterołapy wypadły z klasyfikacji PPAiK-u więc jak na dzisiaj raczej nie ma sensu się w nie pakować Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto_bandyta Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 saxo ma 118 hp w serii. Jezdzic umiem. Mialem justy kupowac, ale jakos sie zniechecilem do tego. Saxo chce kupic w dobrym stanie, fajni by bylo sie zmiescic w 10-11 tysiach za zakup auta. Potem ubezpiecznie, pare modyfikacji i ogien. Zawsze zimą sporo szalałem pandą 1.1 aa jeszcze wczesniej maluchem, astrą 1.4 16v, objezdzalem tez wiele innych fur. Takze SC/CC raczej srednio mnie pociagaja. SC mozna zrobic 1.2 16V 100hp, ale nie chce mi sie z tym grzebac. W saxo puki co, mechaniki nie bede tykał tylko kubly i zawieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 a może bandzior z silnikiem 2.0 DOHC?? koszt przeróbki z klatką w środku to około 10 000 zł. na jesiennym Superoesie pod kielcami koleś czymś takim miał problemy z trakcją, szło to niemiłosaiernie ... ale skoro nie chcesz grzebac i chcesz mieć prawie gotowe auto. co mi utkwiło w pamięci to CRX, ale o takie zdrowe auto niestety coraz ciężej Panda 1.1 raczej się nie nadaje, choć moze gdyby miało sztywniejsze i niższe zawieszenie ... może Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto_bandyta Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 nie no panda to tylko dla zabawy i na śniegu. O jakim bandziorze mówisz? Wlasnie SC/CC nie chce bo tam bez grzebania w silniku to sie nie pojezdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 nie no panda to tylko dla zabawy i na śniegu. O jakim bandziorze mówisz? Wlasnie SC/CC nie chce bo tam bez grzebania w silniku to sie nie pojezdzi. mówię o fiacie 125p :icon_razz: o ile sc 1,1 spod świateł jako tako rusza to w rywalizacji na torze jest niestety za słabe. no chyba że swap silnika z innego auta na 1,4 16v ale to już chyba nie ta kategoria i za dużo roboty. zostawiam temat innym bo moja wiedza na ten temat jest mała jak sc :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.