pitbull200 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Czyli sprawdziłem wszystko i dalej nic... Nie wiem dalej co ze zresetowaniem tego kompa. Chociaż on reaguje na zmiany, np. po odłączeniu podciśnienia od map sensora nie trzyma walonych, po odpięciu czujnika temperatury powietrza jest już naprawdę czarno. Tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Wyjmij filtr, oczysc dokladnie pudlo na filtr, zeby silnik nic nie zaciagnal i sprobuj zobaczyc co bez filtra bedzie sie dzialo. Jezeli dalej zle to nie ma mowy ktorys z czujnikow musi dawac zly odczyt. Moze masz kolege z ktorym moglbys te najbardziej podejrzane podmienic i sprawdzic - to jest to jakies rozwiazanie. Pisalem kilka lat temu ze szukanie usterek w ukl wtryskowych ( o ktorych wszyscy marzyli ) to bedzie placz i zgrzytanie zebow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 (edytowane) Właśnie dzisiaj dużo myślałem o litrowym sradzie na gaźniku, np. dlaczego takiego nie mam. Nie mam też znajomych na takim szpeju. Nie wiem jak jest z tymi wtryskami, może i ładną ta mgiełkę dają tylko 2x za dużą? Może ktoś ma namiar na firmę w wawie która jest w stanie pomierzyć i porównać z wartościami fabrycznymi? Bez filtra jeszcze chyba w nimnie jeździłem, myślałem o tym tylko nie chciało mi się kolejny raz rozbierać, bo niby czysty. Sprawdzę, niewiele mi już zostało. Edit: Wyjąłem i pojechałem, nie idzie z dołu, może jest trochę lepiej w górnym zakresie. Vmax nadal pod 230 i nie chce iść dalej. Dostałem właśnie info odnośnie resetu kompa, zaraz to przetestuje. -Przetestowałem, vmax nadal okolica 230. Do 210 czy tam 20 ciągnie mniej więcej tak: Maneta do końca i nic, wbijam kolejne biegi i jadę 225-230 tylko, że na mniejszych obrotach. Edytowane 14 Kwietnia 2009 przez pitbull200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jaką moc masz wpisaną w dokumentach ? Może masz zdławioną wersję, po numerze modułu sterującego silnikiem można to sprawdzić. Po za tym na V-max mają wpływ przełożenia, rozmiar opon, oraz prawidłowe działanie czujnika prędkości przy zębatce. Lepiej poszukać kogoś z takim samym motocyklem i zrobić test przyspieszenia. No tylko to spalanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Wyglada na to jak by komp pracował cały czas na ssaniu. W tym motocyklu masz albo 2 czujniki temp albo 2rdzeniowy czujnik spróbój zamienić miejscami wpinke ta z zegarów podłacz do czujnika ECU i na odwrut. Ten pieprzony czujnik nie tak łatwo zdiagnozowac. p.s. tego kto wymyślił układy bez sondylambda powiesił bym za jaja i okładał kołkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 sprawdz gumowe wezyki u mnie palił za duzo, pojechalem do aso - podlaczyli do kompa i wyszłą mieszanka o 20% za bogata. obcieli kilka cm gumowego wezyka od czujnika (dziurka powodowala ze łapał lewe powietrza i dawał za duzo paliwa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 (edytowane) Jaką moc masz wpisaną w dokumentach ? Może masz zdławioną wersję, po numerze modułu sterującego silnikiem można to sprawdzić. Po za tym na V-max mają wpływ przełożenia, rozmiar opon, oraz prawidłowe działanie czujnika prędkości przy zębatce. Lepiej poszukać kogoś z takim samym motocyklem i zrobić test przyspieszenia. No tylko to spalanie ? W dokumentach miałem 100Kw, wątpię, żeby to była zdławiona wersja, tym bardziej, że patelni z tyłu to ja tez nie mam i opon od stara :smile: Teraz sprawdziłem ładnie i na 6 biegu jest około 12 tyś obrotów i nie chce iść. Spalanie cały czas bardzo podobne, przejechałem teraz 60km pełny ogień i 30 stary ze świateł itp. ale dosyć stanowczo, 13l/100km Nie sprawdzałem szczelności wężyków do map sensora i przepustnic, wypadałoby sprawdzić. Aryan w jakim moto miałeś ten problem? Wueska, nie wiem o czym piszesz. Edit: Jeszcze go nie ruszałem pchany wewnętrznym wstrętem, ale jeśli czujnik wałka rozrządu pokazuje cały czas np. maksymalne obroty to wtrysk następuje dużo częściej, dobrze myślę? Edytowane 15 Kwietnia 2009 przez pitbull200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpal Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Pitbull TUTAJ masz linka do użytkownika cziken929. Chłopak chyba w jednym paluszku ma układy wtryskowe w motocyklach. Napisz mu pw, a na pewno podpowie Ci co mogłeś przeoczyć lub co jeszcze powinieneś sprawdzić. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Podbije do niego, w międzyczasie gdyby komuś coś przyszło do głowy to nie krępujcie się, jak uporam sie z tym z pewnością napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitbull200 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Podbije do niego, w międzyczasie gdyby komuś coś przyszło do głowy to nie krępujcie się, jak uporam sie z tym z pewnością napiszę. Temat już prawie rozkminiony, kupiłem komputer i spalanie spadło chyba do 7, muszę jeszcze pojeździć. Przy okazji przekonałem się że K1,2,3 choć ta sama buda nie mają tych samych modułów zapłonowych, K3 ma inne stva i czujnik położenia tych przepustnic. Także jako, że stałem się właśnie posiadaczem kompa od K3 wywala mi elegancko te błędy i nie steruje automatycznym ssaniem. Vmax spadł do okolic 210, ale jak zwykle do 200 ciągnie bez oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.