Skocz do zawartości

Absurdalne spalanie gsxr K1 3/4


pitbull200
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli sprawdziłem wszystko i dalej nic...

Nie wiem dalej co ze zresetowaniem tego kompa. Chociaż on reaguje na zmiany, np. po odłączeniu podciśnienia od map sensora nie trzyma walonych, po odpięciu czujnika temperatury powietrza jest już naprawdę czarno.

Tragedia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij filtr, oczysc dokladnie pudlo na filtr, zeby silnik nic nie zaciagnal i sprobuj zobaczyc co bez filtra bedzie sie dzialo.

Jezeli dalej zle to nie ma mowy ktorys z czujnikow musi dawac zly odczyt.

Moze masz kolege z ktorym moglbys te najbardziej podejrzane podmienic i sprawdzic - to jest to jakies rozwiazanie.

Pisalem kilka lat temu ze szukanie usterek w ukl wtryskowych ( o ktorych wszyscy marzyli ) to bedzie placz i zgrzytanie zebow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dzisiaj dużo myślałem o litrowym sradzie na gaźniku, np. dlaczego takiego nie mam.

Nie mam też znajomych na takim szpeju.

 

Nie wiem jak jest z tymi wtryskami, może i ładną ta mgiełkę dają tylko 2x za dużą?

Może ktoś ma namiar na firmę w wawie która jest w stanie pomierzyć i porównać z wartościami fabrycznymi?

 

Bez filtra jeszcze chyba w nimnie jeździłem, myślałem o tym tylko nie chciało mi się kolejny raz rozbierać, bo niby czysty.

Sprawdzę, niewiele mi już zostało.

 

Edit:

 

Wyjąłem i pojechałem, nie idzie z dołu, może jest trochę lepiej w górnym zakresie.

Vmax nadal pod 230 i nie chce iść dalej.

 

Dostałem właśnie info odnośnie resetu kompa, zaraz to przetestuje.

 

-Przetestowałem, vmax nadal okolica 230.

Do 210 czy tam 20 ciągnie mniej więcej tak:

 

Maneta do końca i nic, wbijam kolejne biegi i jadę 225-230 tylko, że na mniejszych obrotach.

Edytowane przez pitbull200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką moc masz wpisaną w dokumentach ?

Może masz zdławioną wersję, po numerze modułu sterującego silnikiem można to sprawdzić.

Po za tym na V-max mają wpływ przełożenia, rozmiar opon, oraz prawidłowe działanie czujnika prędkości przy zębatce.

 

Lepiej poszukać kogoś z takim samym motocyklem i zrobić test przyspieszenia.

 

No tylko to spalanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na to jak by komp pracował cały czas na ssaniu. W tym motocyklu masz albo 2 czujniki temp albo 2rdzeniowy czujnik spróbój zamienić miejscami wpinke ta z zegarów podłacz do czujnika ECU i na odwrut. Ten pieprzony czujnik nie tak łatwo zdiagnozowac.

 

 

p.s. tego kto wymyślił układy bez sondylambda powiesił bym za jaja i okładał kołkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką moc masz wpisaną w dokumentach ?

Może masz zdławioną wersję, po numerze modułu sterującego silnikiem można to sprawdzić.

Po za tym na V-max mają wpływ przełożenia, rozmiar opon, oraz prawidłowe działanie czujnika prędkości przy zębatce.

 

Lepiej poszukać kogoś z takim samym motocyklem i zrobić test przyspieszenia.

 

No tylko to spalanie ?

 

W dokumentach miałem 100Kw, wątpię, żeby to była zdławiona wersja, tym bardziej, że patelni z tyłu to ja tez nie mam i opon od stara :smile:

 

Teraz sprawdziłem ładnie i na 6 biegu jest około 12 tyś obrotów i nie chce iść. Spalanie cały czas bardzo podobne, przejechałem teraz 60km pełny ogień i 30 stary ze świateł itp. ale dosyć stanowczo, 13l/100km

Nie sprawdzałem szczelności wężyków do map sensora i przepustnic, wypadałoby sprawdzić.

Aryan w jakim moto miałeś ten problem?

 

Wueska, nie wiem o czym piszesz.

 

 

Edit:

 

Jeszcze go nie ruszałem pchany wewnętrznym wstrętem, ale jeśli czujnik wałka rozrządu pokazuje cały czas np. maksymalne obroty to wtrysk następuje dużo częściej, dobrze myślę?

Edytowane przez pitbull200
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbije do niego, w międzyczasie gdyby komuś coś przyszło do głowy to nie krępujcie się, jak uporam sie z tym z pewnością napiszę.

 

Temat już prawie rozkminiony, kupiłem komputer i spalanie spadło chyba do 7, muszę jeszcze pojeździć.

Przy okazji przekonałem się że K1,2,3 choć ta sama buda nie mają tych samych modułów zapłonowych, K3 ma inne stva i czujnik położenia tych przepustnic.

Także jako, że stałem się właśnie posiadaczem kompa od K3 wywala mi elegancko te błędy i nie steruje automatycznym ssaniem.

Vmax spadł do okolic 210, ale jak zwykle do 200 ciągnie bez oporu.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...