Skocz do zawartości

Honda cb 250 two fifty


tomek89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. mam kolejny problem z cebulka. otoz: po odpaleniu rano silnika utrzymuje na ssaniu obroty 2500 tys. jak sa mniejsze to pozniej jeszcze gorzej chodzi,gdy dostanie lekkiej temp. to zaczynam ruszac w jezdzie wylaczam ssanie gdy silnik juz troche sie rozgrzeje (na ssaniu jedzie ok nie szarpie nie muli oczywiscie jak jest zimny na cieplym na ssaniu nie da sie za bardzo jezdzic rzecz jasna ) po wcisnieciu ssania jazda nia jest uporczywa,na lekki gaz reaguje czasem kichnieciem,szarpnieciem,jak dam wiecej gazu to jest ok zbiera sie odpowiednio.tak sie dzieje do momentu gdy silnik nie osiagnie temperatury roboczej,zwykle po kilku km nawet od 5 do 10. moze ktos bedzie wiedzial o co chodzi. swiece sa sniezno biale ale gdy tylko zmniejsze obroty powietrza to jeszcze gorzej chodzi na zimnym. ale nawet przy wykreconym powietrzu o 1.5 obroty swiece nic a nic nie zmieniaja wygladu... o co tu chodzi.... pomozcie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza oryginalny czysty. wydech oryginal ale pozbawiony polowy bebechow poniewaz same odpadaly w srodku... dlatego potrzebuje nowych ale narazie je ratuje jak moge by moto bylo sprawne. a nowe kosztuje okolo 1600 zl i czekam az sie trafi jakas dobra uzywka. swiece nowe,przed wymiana kabli i fajek dzialo sie identycznie,gaznik byl sprawdzany przez Pana Dudka. jak mialem ten modul popsuty to pare razy dobrze szczelilo,i to w gaznik i to w wydech... zastanawia sie czy nie poszla uszczelka kolektora ssacego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 4-suwach wydech ma nie wielki wplyw na wolne obroty,ale uszczelka pod gaznikiem wielkie!Poza tym typowal bym na zanieczyszczony gaznik lub inny banal ktory przeoczyles.Np.jakis wezyk powrotny albo podcisnieniowy,moze zasysa "obce"powietrze?psiuknij na chodzacym silniku autopilotem(delikatnie ale)i obserwoj prace.Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze ta uszczelke. on wolne obroty ma tylko ciezko sie nim jezdzi od zimnego do cieplego. muli na mniejszym gazie. psiknie. i ta swiece... na 3 obrotach powietrza chodzi lepiej ale w tedy znowu lubi walnac w tlumik w czasie jazdy podczas hamowania silnikiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok sprawdze ta uszczelke. on wolne obroty ma tylko ciezko sie nim jezdzi od zimnego do cieplego. muli na mniejszym gazie. psiknie. i ta swiece... na 3 obrotach powietrza chodzi lepiej ale w tedy znowu lubi walnac w tlumik w czasie jazdy podczas hamowania silnikiem.

Wspominales,ze swiece sa ....biale,a to dowodzi tez zbyt ubogiego paliwa lub tak jak juz wyzej Ci napisalem,ssie powietrze z poza gaznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po rozebraniu kolektora ssacego zauwazylem ze 2 oringi ktore uszczelniaja cylinder z kolektorem sa mokre od paliwa i troche brudu miedzy nimi bylo ktos kiedys to juz uszczelnial. wiec wyczyscilem, odluscilem,i posmarowalem odrobina sylikonu i zlozylem. zobaczymy jaki bedzie efekt. jak pozytywny to w tygodniu kupie nowe oringi i zaloze tak jak to ma byc zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...