dandi83 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 pamowie, mam neta radiowego jednej z siecdi angielskich, jak bedzie dobry moment dodam reszte fot, bo teraz jest porazka, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 (edytowane) kurde co za czlek , takie fajne sprzety porasta trawa i mech :/ wzrosly juz w te krzaczory. Oponki napewno na smietnik , sprawdzic uszczelniacze dzwigini zawieszenia i mysle ze powinien polatac , przeplucz silnik tanim ale swiezym olejem. To co tam jest , to napewno juz kisiel. Ogolnie jak pieniadz smieszny to mozna brac , ale moze cie czekac duzo pracy , elektryka angielskiego mokrego klimatu tez moze nie lubiec . Edytowane 13 Kwietnia 2009 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 elektryka angielskiego mokrego klimatu tez moze nie lubiec . Hehe, elektryka o dziwo daje radę tak długo jak moto trzyma się w tym klimacie. Pamiętam w zeszłym roku jak tylko dopłynąłem z Newcastle do Amsterdamu, od razu zaczęły się cyrki z tylnymi kierunkami :). Potem, już w Polsce, przestała działać tylna lampa. Po przeczyszczeniu styków i pryśnięciu WD40 wszystko wróciło do normy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi83 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 proba zamieszczenia zdjec pozdr http://img511.imageshack.us/img511/9275/1005488111.jpg http://img511.imageshack.us/img511/8031/100548922222.jpg sory panowie, ale za takiego neta jak ja mam to powinni wieszac chyba wtedy by bylo dobrze, 2 zdjecia wstawilem,, jutro sprobuje reszta brak cierpliwosci,pozdro, http://img378.imageshack.us/img378/8158/10054932222.jpg http://img378.imageshack.us/img378/3682/10054912223.jpg http://img378.imageshack.us/img378/8493/10054922222.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 wrzuta.pl photobucket.com fotosik.pl picasa.google.pl ....dalej wymieniać?? ...Ty szpecu komputerowy :P Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi83 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 http://img378.imageshack.us/img378/1024/1005487222.jpg dzieki vatzegue, czuje lekka drwine z tym specem ale przyznaje troche sie cofnalem w rozwoju jesli chodzi o neta wiec wybacz, nadrobie. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Jeśli używasz mobilnego neta, na USB, to rzeczywiście jest jedna wielka kupa i są problemy nawet z wrzuceniem zdjęcia na imageshack. Wiem bo mam :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 My tu gadu gadu o duperelach a na fotkach widać ze motocykle beda potrzebowac troche wkładu finansowego. Szkoda ze nie pojawił sie tu narazie zaden ze starszych i bardziej doświadczonych ale według mnie silniki beda potrzebowac czyszczenia ze szlamu olejowego. Dość to pracochłonne. Słuchaj napewno takie motocykle to okazja bo maja niski przebieg ale wkład w taki motocykl bedzie dosć duzy Wszystkie uszczelniacze, płyny, łozyska kół, opony i nieszczesne oczyszczenie silnika od środka. Jeśli jakis sprzet ma gaźnik to doszło by czyszczenie gaźnika pewnie z wymiana niektórych elementów, nowe świeczki i przewody WN. Ogólnie kupujesz motocykl(troche kota w worku) potem zawowzisz do serwisu na przyczepce i tam w tydzień chłopaki powinni sie wyrobić z robotą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi83 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 wiem dokladnie, srebrny stoi 3 lata, czerwony juz 5:( jeszcze nie kupilem, namyslam sie, gosc zobaczyl ze jestem zainteresowany i zaczyna kombinowac z cena, namysla sie tez. zobaczymy co z tego wyjdzie, poki co pojade sobie na urlop i na spokojnie wroce i zobaczymy co z tego bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanak098 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał tym bardziej że za taką kasę :):):)brał bym przynajmniej jednego:) osobiście gdyby taka okazja była w PL to bym dawno kupił :):)tylko oczywiście w PL nie ma takich ludzi bez serca aby moto zostawiać na polu przez x lat(nie mówię tu o wsk-ach) :):) ale przelicz jeszczena spokojnie ile trzeba w to włożyć :):) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi83 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 wlasnie to mam zamiar zrobic kanak, sprawdze ile potencjalne czesci do wymiany srednio kosztuja, przelicze podlicze, oczywiscie zakladam najgorszy scenariusz opisany w poprzednich postach, i wtedy bede myslal, a raczej nikt ich nie sprzatnie, skoro stoja juz tyle lat:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Nawet jeśli włożysz w niego jeszcze 1000 funtów to i tak jest pół darmo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 @wueska takie historie ze szlamem olejowym wsadź między bajki. Uszczelniacze, czy inne gumowe częsci będą w dobrym stanie, bo motocykl nie stał w słońcu, a w Anglii nie ma mrozów. Również łożyskom nic się stać nie mogło, bo od stania się nie zużywają, a fabrycznie są nasmarowane, więc co może być nie tak? Motocykl wymaga wymiany płynów i zapali od strzała. Triumph z XXI wieku to nie MZ ts :] Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dandi83 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 to jak to jest z tym szlamem???? bo troche mnie przerazila wizja dokladnego czysczenia silnika:) poedjrzewam ze tak czy inaczej wezme,ale to mowie zostawiam sobie troche czasu, bo za 3 tyg urlop, trzeba troche grosza, a potem wroce , do roboty i ewentualne zakupy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Wueska ma poniekąd racje. Tam spotkałem sie ze "szlamem" (zmiast oleju cos na kształt mleka) motocykl to VTR z 2005 roku z przebiegiem 14 tys mil. Jak sie pozniej dowiedziałem to koles zmienił olej po 700 milach i pozniej juz mu sie zapomniało i tak od 3 lat i 13-stu tys mil.Tam to wszystko możliwe. Następną sprawa jest strasznie akresywne to angielskie srodowisko. Motocykle 2-3 letnie wylkadjaą jak u nas 10 letnie, albo i starsze. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.