Skocz do zawartości

Zastały Motocykl! Od czego zacząć?


dandi83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kurde co za czlek , takie fajne sprzety porasta trawa i mech :/ wzrosly juz w te krzaczory. Oponki napewno na smietnik , sprawdzic uszczelniacze dzwigini zawieszenia i mysle ze powinien polatac , przeplucz silnik tanim ale swiezym olejem. To co tam jest , to napewno juz kisiel. Ogolnie jak pieniadz smieszny to mozna brac , ale moze cie czekac duzo pracy , elektryka angielskiego mokrego klimatu tez moze nie lubiec .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elektryka angielskiego mokrego klimatu tez moze nie lubiec .

Hehe, elektryka o dziwo daje radę tak długo jak moto trzyma się w tym klimacie. Pamiętam w zeszłym roku jak tylko dopłynąłem z Newcastle do Amsterdamu, od razu zaczęły się cyrki z tylnymi kierunkami :). Potem, już w Polsce, przestała działać tylna lampa. Po przeczyszczeniu styków i pryśnięciu WD40 wszystko wróciło do normy.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proba zamieszczenia zdjec pozdr

 

http://img511.imageshack.us/img511/9275/1005488111.jpg

 

http://img511.imageshack.us/img511/8031/100548922222.jpg

 

sory panowie, ale za takiego neta jak ja mam to powinni wieszac chyba wtedy by bylo dobrze, 2 zdjecia wstawilem,, jutro sprobuje reszta brak cierpliwosci,pozdro,

 

http://img378.imageshack.us/img378/8158/10054932222.jpg

 

http://img378.imageshack.us/img378/3682/10054912223.jpg

 

http://img378.imageshack.us/img378/8493/10054922222.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My tu gadu gadu o duperelach a na fotkach widać ze motocykle beda potrzebowac troche wkładu finansowego. Szkoda ze nie pojawił sie tu narazie zaden ze starszych i bardziej doświadczonych ale według mnie silniki beda potrzebowac czyszczenia ze szlamu olejowego. Dość to pracochłonne.

 

Słuchaj napewno takie motocykle to okazja bo maja niski przebieg ale wkład w taki motocykl bedzie dosć duzy Wszystkie uszczelniacze, płyny, łozyska kół, opony i nieszczesne oczyszczenie silnika od środka. Jeśli jakis sprzet ma gaźnik to doszło by czyszczenie gaźnika pewnie z wymiana niektórych elementów, nowe świeczki i przewody WN. Ogólnie kupujesz motocykl(troche kota w worku) potem zawowzisz do serwisu na przyczepce i tam w tydzień chłopaki powinni sie wyrobić z robotą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem dokladnie, srebrny stoi 3 lata, czerwony juz 5:( jeszcze nie kupilem, namyslam sie, gosc zobaczyl ze jestem zainteresowany i zaczyna kombinowac z cena, namysla sie tez. zobaczymy co z tego wyjdzie, poki co pojade sobie na urlop i na spokojnie wroce i zobaczymy co z tego bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja na twoim miejscu bym się nie zastanawiał tym bardziej że za taką kasę :):):)brał bym przynajmniej jednego:) osobiście gdyby taka okazja była w PL to bym dawno kupił :):)tylko oczywiście w PL nie ma takich ludzi bez serca aby moto zostawiać na polu przez x lat(nie mówię tu o wsk-ach) :):) ale przelicz jeszczena spokojnie ile trzeba w to włożyć :):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie to mam zamiar zrobic kanak, sprawdze ile potencjalne czesci do wymiany srednio kosztuja, przelicze podlicze, oczywiscie zakladam najgorszy scenariusz opisany w poprzednich postach, i wtedy bede myslal, a raczej nikt ich nie sprzatnie, skoro stoja juz tyle lat:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@wueska takie historie ze szlamem olejowym wsadź między bajki.

Uszczelniacze, czy inne gumowe częsci będą w dobrym stanie, bo motocykl nie stał w słońcu, a w Anglii nie ma mrozów.

Również łożyskom nic się stać nie mogło, bo od stania się nie zużywają, a fabrycznie są nasmarowane, więc co może być nie tak?

Motocykl wymaga wymiany płynów i zapali od strzała.

 

Triumph z XXI wieku to nie MZ ts :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak to jest z tym szlamem???? bo troche mnie przerazila wizja dokladnego czysczenia silnika:)

 

poedjrzewam ze tak czy inaczej wezme,ale to mowie zostawiam sobie troche czasu, bo za 3 tyg urlop, trzeba troche grosza, a potem wroce , do roboty i ewentualne zakupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wueska ma poniekąd racje. Tam spotkałem sie ze "szlamem" (zmiast oleju cos na kształt mleka) motocykl to VTR z 2005 roku z przebiegiem 14 tys mil. Jak sie pozniej dowiedziałem to koles zmienił olej po 700 milach i pozniej juz mu sie zapomniało i tak od 3 lat i 13-stu tys mil.Tam to wszystko możliwe. Następną sprawa jest strasznie akresywne to angielskie srodowisko. Motocykle 2-3 letnie wylkadjaą jak u nas 10 letnie, albo i starsze.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...