seweryn2 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) witam powiedzcie mi jak ustawić zapłon tzn ile mm przed skokiem tłoka powinny otwierać się platyny dzięki za odpowiedzi pzdr Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez seweryn2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 (edytowane) Witam. Manual pisze tylko o ustawianiu stroboskopem na znaki. Przy 1500rpm znak F powinien pokrywać się z "index mark" a przy 2350rpm powinny się pokryć "adwance mark" i "index pointer". Tyle zrozumiałem z opisu. Niw wiem jak to wyglada w praktyce, bo u siebie mam zapłon bezstykowy. Jeśli chcesz, to daj email i mogę Ci przesłać skan kilku stron. Pozdrawiam. Edytowane 10 Kwietnia 2009 przez sebazaz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 W tych silnikach z przerywaczami jest prosta zasada ustawienia przerwy na 0.35-0.40 i moment otwarcia w połowie zakresu regulacji. Śruby dokręcone delikatnie , podłączyć lampę strobo i odpalić silnik. Regulować na znak jak napisano wyżej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Bez lampy możesz sobie darować, to nie Jawa że sobie suwmiarkę wsadzisz w głowicę i zmierzysz. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 podaje maila [email protected] . A co do tego zapłonu to jak wykręciłem świece to są aż prawie białe bardzo jasne i jak jade w miare szybko i spuszcze z gazu to strzela ogniem . Może jak by ktoś miał książke serwisową do tego modelu byłbym bardzo wdzięczny pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jaki masz filtr powietrza i wydech ? Czy masz oryginalne pudlo na filtr powietrza i czy jest ono szczelne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 co do wydechu to on jest pusty ( takiego kupiłem) a filtr jest oryginalny ale gumy są tylko przydknięte do gaźników nie naciągnięte możliwe że bierze powietrze ale nie z filtra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak to przytknięte? :icon_eek: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 tzn te gumy co ida od gaźnika do filtra ona nie jest nałożona na gaźnik (ta guma ) nie wiem jak to dobrze wytłumaczyć :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 No to ją nałóż i przykręć... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seweryn2 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 i będzie lepiej :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Napewno nie bedzie gorzej. Masz podwojnie zubozona mieszanke na wydechu i filtrze powietrza i dziwie sie ze to wogole chodzi. Moze byc tak ze te gumy sie skurczyly ze starosci i nie beda chcialy wejsc na gazniki, wowczas bedziesz musial cos dobrac z wezy gumowych dostepnych na rynku + opaski metalowe do skrecenia ich na gaznikach. Pudlo musi byc szczelnie polaczone z gaznikami i samo musi byc szczelnie zamkniete. Wydech najlepiej wymienic na jakis przelot, ale nie pusty. Nie sadze zebys znalazl oryginalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.