viperPL Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 to w ogóle nie jeździ, żeby jedziło musi być literka R na końcu No wiesz, zalezy czym sie wczesniej jezdziło. Skoro teraz siedzisz na 1100ccm i przejechales sie jakims jajkiem 600ccm to moze i nie jezdzi. Ja, jezdze Mz`etą która ma 21 koników 8) i nawet ona jezdzi :banghead:, wiec nie sadze zeby oddlawione jajko 86 konne za slabo jechalo jak na 1 japonie.Wybór padl poniekad na jajko dlatego ze jest to chyba jedna z najekonomiczniejszych plastikowych 600 a takze jest spora, wiec traski 500-1000 km nie beda straszne. A nie zamieżam jezdzic wiecej na trasie jak 140-150 ... więc chyba wystarczy ... no i ponad 200 tez sie rozpędza poczciwe jajeczko. ps. własnie dzisiaj z okna widzialem gsxF (nowe) w boju ... i przyspiezalo calkiem calkiem :P jak dla mnie super szybko :P.. tylko nie wiem czy to bylo 600 :P edit:P.S znalazłem przejżyj http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=508&w=22526825&a=22542727 hmm nic tam nie pisza jak zdjąc blokady:) a tutaj na deser dla fanów :) GSX F http://bikepics.com/members/jayson161/99gsx600/ Dla mnie BOMBA :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 przymieralem sie do kupna tego mot w tym roku tyle ze znajomy mi odradzil na szczescie wiesz zasadniczo to moto wyglada jak wanna i prowadzi sie podobnie.nie jest to nowa konstrukcja bo plastiki tylko w 98 wymienili a silnik i reszta zostala.to jest stary olejak wprawdze dopracowany ale...pozatym z tego co mi wiadomo to z tym spalaniem to nie do konca tak cukierkowo wychodzi owszem srednie 5,3 a 100km to wychodzi malo ale to moto turystyczne z masa ponad 220 kg a na trasie powyzej 130 to solanie cii podchodzi do 8-9 l a to juz duzo.wiesz mz jest lekka a wanna to zupelnie inny moto .pozatym wesz z moca t jest tak ze jak ma 77 to mozesz odblokowac ale i tak po 2,3 mies znudzi ci sie i bedziesz chcial wiecej I pamietaj moto jest duze wiec jak wzrostem nie masz 180 to odradzam i polecam suzuki sv650 motocykl miodzio sam chcialem lyknac ale ja mam 186 i siedzialem jak na psie.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2005 Moze cos wiecej napisze... bo jak wiadomo nie spalanie, osiagi i wyglad maja priorytetowe znaczenie. Pod uwage oczywiscie biore i cene :? . Motorek nie moze kosztowac wiecej niz 2500-2700 E (chyba ze naprawde bedzie suuuper to ta 100 jeszcze wyskrobie moze). Przeznaczenie motorka? uniwersalny. Jazda po miescie, jak i dalsze wypady... takie do 1000 km włącznie - a co tam ! trzeba gdzies wreszcie zacząc dupe dalej ruszac :P Fajnie by było aby motorek przy jezdzie na trasie bez szaleństw :D czyli tak 130-140 palił mało :P 5.5-6 L/100 . :twisted: -- kupic to nie wszystko .. ja chce duzo jezdzic, tzn nie mniej niz na etz :P A co do tych przyspieszen i vmax .. no zeby jechal jako tako ....220 vmaxa mi chyba starczy :) ... Mysłalem ze GSX 600 F bedzie odpowiednim motocyklem... ale to mnie jakos zrazilo:pozatym z tego co mi wiadomo to z tym spalaniem to nie do konca tak cukierkowo wychodzi owszem srednie 5,3 a 100km to wychodzi malo ale to moto turystyczne z masa ponad 220 kg a na trasie powyzej 130 to solanie cii podchodzi do 8-9 l a to juz duzo. wiec moze CBR F2/F3 bedzie bardziej ekonomiczna i w ogóle fajniejsza ? (chodzi o spalanie) ps. Wydaje mi sie :) ze moje pytania sa z przedszkola rodem ale co ja poradze :D ze zyje w gronie 100% emzetkowiczów :clap: Jeszcze raz dzieki za poswiecony mi czas :banghead: EDIT: zapomnialem dodac iz mam jakies 188 wzroztu i z 90 kg wagi. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LUZIPOWER Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 ogolnie kolego to mi sie jajka nie podobaja ! ja wolalem kupic stara kaste ! p.s. spalanie niestety nie jest ciekawe ! jak podciagasz do 8 tys i max 110-120 to spali 5-6 L. natomiast jak zaczniesz podciagac do 12 tys. i dochodzic do 200 to polknie 8-9 ! oczywiscie mozna go skrecic zeby mniej palil, ale przeciez nie o to tutaj chodzi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Nie wiem, jak 600, ale 750 ma znacznie mniejszy apetyt, jazda autostradami koło 150-160 i spalanie nie przekraczało 6 l, przy turystyce po zwykłych drogach czyli tak 120-140 to będzie blisko 5. 8-9 to już trochę trzeba odkręcać, w sumie to jest jednak dość ekonomiczny motocykl, ale zaznaczam nie wiem jak się ma to w przypadku 600 ccm, jest jednak w dość dużym stopniu słabsza, a masa nie pomaga stąd spalanie może rzeczywiście tak rosnąć! Co do prowadzenia, to trzeba jeździć żeby coś o tym wiedzieć. To jest moto sportowo-turystyczne, raczej z akcenterm na turystykę, szczególnie 600, gdzie są ograniczone regulacje zawieszeń, jest dość długie, waży tyle co podobne w klasie i ma łagodną geometrię. Co do skręcania, to nie jest wcale tak źle i można się fajnie składać. Nie można w żaden sposób porównać do R, bo to nie ma sensu! Pozdro Łukasz Cytuj _______________Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 moze warto bylo by sie zastanowic nad thundercatem ??moto wmiare mowe osiagi calkiem niezle pali podobnie a jakby co w odsprzedarzy bez problemow.ja wlasnie na to sie zdecydowalem.zastanow sie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomassoo Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 http://www.mobile.de/SIDjaEbRQYyzsn51gjZ8v...11111164975318& :mrgreen: Cena jest w twoim zasięgu, v4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 no wiadomo jaka jest wanna w porówaniu do VFR... szczególnie do turystyki... to ile wyjdzie za nią po wszytskich opłatach ? 10 000 ? no i jeszcze koszty naprawy bo ta VFR jest troszkę uszkodzona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 Im blizej do zakupu tym więcej pomysłów a zarazem rozmyśleń :) Diabeł wybrał Thundercata .... Całkiem ładny motorek :lol: , pod wzgledem osiągów też niczego sobie:) spalanie wg. danych z www.bikez.com moge przyjac za zadowalające. Tylko jak ten motorek wygląda od strony awaryjnośći?Na co należy zwracac szczególnąuwage przy zakupie ? http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/...=1&id=3kjcvbhnu Motocykl z bardzo malym przebiegiem, nie stary, czarny :twisted: no i cena chyba przystępna (?) ps. Trudniej wybrać maszyne niż kobiete ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 ps. Trudniej wybrać maszyne niż kobiete :) święta prawda ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 8) Temat uważam za zamknięty, chyba ze ktos inny chce nabyć jajeczko :) Ja juz postanowiłem :mrgreen: Moim nowym moto bedzie YZF 600 Thundercat, najlepiej w czerwono białym malowaniu z 96-97 roku ;) http://bikepics.com/pictures/190095/ http://bikepics.com/pictures/190097/ ps. którys trzeba w koncu wybrac ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pushek_CBR Opublikowano 8 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2005 jezdzilem jajkiem tylko ze 2001 rok czy tam 2000 - nie pamietam. ciezkie, stabilne - dla spokojnego czlowieka do turystyki jest ok;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gixer Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Moim pierwszym motocyklem byl wlasnie gsx tylko 750 jezdzilem nim 2 lata i byl nie do zajechania-w koncu to olejak:) na prostej prowadzil sie super a w zakretach to on nie prowadzil sie za dobrze ale w koncu to troszki turystyk a nie sport:) Zawieszenie jest wygodne jak na nasze drogi wiec bedziesz mogl smialo smigac.Przy zakupie zwracaj uwage na przednei tarcze czy maja duze luzy bo pamietam ze tam strasznie leca i gazinki tez podobno maja tendencje do szybkiego zuzywania sie.Jak to w suzuki tez leci tylny amortyzator wiec tez go sprawdzPozdro:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 Sympatyczny motorek ale zdecydowanie do spokojnej jazdy, raczej turystycznej... Jeśli wybierzesz sie na jakiś wypad z w miare świerzymi 600tkami to sam zdiwisz sie jak bogate wiązanki potrafisz puszczać... Ciężki, nieporęczny, mała moc... Ale tak jak móie do normalnej, spokojen jazdy, ewentualnie poruszania sie po mieście czy turystyki na początek OK.Dla ambitniejszych kierowców totalna porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 27 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2005 gixer skąd ten temat wygrzebałeś? przeciez on ma juz ponad 3 lata :idea: 8O 8O Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.