Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

:) odświeżamy zapomniane tematy ???? :D awaryjne to raczej super niejest ale o trwałości tego sprzętu bym podyskutował !!! na tegorocznym katyńskim był to jedyny motocykl który sie popsuł :) i awaria okazała sie na tyle poważna,ze do Polski mógł wracaj juz tylko na lawecie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawi mnie co myślicie o GSX600F z lat 90-94?? czy to już jest złom, czy da się tym w miarę bezawaryjnie pojeźdźić? ...bo w końcu to już 10-15 letni sprzęt...

 

Co w ogóle myślicie o 10-15 letnich japońskich plastikach??

 

czy istnieje coś takiego jak granica przydatności sprzętu do użytku, czyli, że np. po X latach motocykl staje się "złomem"...

wiadomo, że to zależy od sposobu użytkowania, regularnego serwisowania itp., ale może są roczniki których warto już unikać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w ogóle myślicie o 10-15 letnich japońskich plastikach??

wszystko zależy od stanu technicznego sprzęta. ja miałem Yamahe xj 600 oraz FJ 1200 obie z 1992 roku i spisywały się znakomicie !!! Ale to Yamaha a nie Suzuki które według mnie jest bardziej awaryjne i delikatne co oznacza że trzeba wiecej dbałości i uwagi poświecić tym maszynom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSXF 600 (imbryk a tym bardziej jajko) w moim odczuciu nalezy do grupy motocykli bezpłciowych, zaliczają sie do nich takie sprzęty jak GPX 600R; PC-23; 25; R6 - niby z technicznego punktu widzenia nie ma się do czego przyczepić, niby jeżdżą (jakoś) ale ich nie lubię i bym sobie nie kupił (nie podobają mi się :roll: ) Jeśli imbryk to tylko 750, mocniejszy, pakowniejszy, ładniejsza dupka i z tego co pamiętam posiada regulację twardości przedniego zawieszenia. W GSXF 600 przód jest miękki i niestabilny, pod czas jazdy z cięższym pasażerem potrafi dobijać przy hamowaniu :?

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GSXF 600 (imbryk a tym bardziej jajko) w moim odczuciu nalezy do grupy motocykli bezpłciowych' date=' zaliczają sie do nich takie sprzęty jak GPX 600R; PC-23; 25; R6 - niby z technicznego punktu widzenia nie ma się do czego przyczepić, niby jeżdżą (jakoś) ale ich nie lubię i bym sobie nie kupił (nie podobają mi się :roll: ) [/quote']

 

Hmm nie wiem Dziadu na jakiej podstawie przedstawiasz takie osądy - może uzasadnisz dlaczego R6 jest bezpłciowa .... (chyba nie na podstawie koloru czy też wyglądu 8O ). pod jakim względem jej ta bezpłciowość się przejawia bo jestem bardzo tego ciekaw??

 

R6 jakby nia patrzeć zalicza się do motocykli sportowych . została stworzona tylko w jedym celu, żadych kompromisów pomiędzy właściwościami turystycznymi a sportowymi.

Żeby sprawnie jeździć na R6 trzeba mieć na prawde b. duże umiejętności ( nie kryje których póki co mi brakuje) - szczególnie dotyczy to sprawnego operowania manetki, ... wyczucia max momentu, mocy.... zawieszenia....

Rozumiem teraz ludzi którzy już jeździli na 1000 i mówią o elastyczności silnika , płynnego przebiegu krzywej mocy ( oczywiście jak na motocykle sportowe ) litrówek itd - R6 takie pojęcia są po prostu obce . Jazda R6 na pewno nie polega na odkręcaniu manetki, żeby ten motocykl jechał sprawnie trzeba nauczyć się trzymać poziom obrotów "wysoko" tak przynajmniej powyżej 10 tys. ( przy 8500 rpm. ma raptem 55 koni a przy 10000rpm. prawie 80 ).

 

Poza tym nigdy nie odważyłbym się powiedzieć o jakiejkolwiek współczesnej 600 ze znaczkiem R że jest bezpłciowa!!!! Niezaleznie od tego jaki obecnie posiadam motocykl.

 

Na koniec tylko powiem że charakteru na pewno jej nie brakuje.

pozdro 600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziadu jesteś pewien że jeździłeś na GSX600F ???????

 

Oczywiście, że jestem pewien, poza tym Kriters sam odpowiedział sobie na zadame pod moim adresem pytanie. Ja po prostu nie lubię 600ccm. Mialem okazję pojeździć kilkoma i każda miała wqrw**cą mnie charakterystykę oddawania mocy (napisał o tym Kriters i na R6 wcale nie muszę i nie chcę jeździć - poza tym dziwacznie się na niej siedzi) najlepiej z całego tego zestawienia wypada CBR 600, jest milsza użytkownikowi. Lubię gdy motocykl płynnie oddaje moc i gładko przyśpiesza od 1000 - 12000 rpm. Ja jestem zwolennikiem klasy 750ccm, właśnie ta pojeność daje mi to o co mi chodzi, natomiast w moim subiektywnym odczuciu kupowanie plastika powyżej 900ccm w polskich warunkach mija sie z celem i jest przerostem formy nad treścią, rzecz jasna nie mowię tu o osobach ścigających się po torze, bo tylko w takich warunkach widzę R1; K2 itp. Wracając do tematu, GSXF 600 może być niezłym motocyklem na początek i ma trwały silniczek (w końcu olejak).

 

P.S. A tak poza tym, to rzeczywiście R6 i GSXF 600 nie podobają mi się z wygladu i o tym nie bedę dyskutować, jednym podobają się matizy inni wolą Xedos 6 :(

Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem coś o mojej suzi. Z wyglądu to akurat mi się podoba, nie podobają mi się wibracje które po dłuższej jeździe powodują mrowienie w organizmie :? , wg mnie wygodnie na niej jest do 300 km, później bolą już łapy, no i szkoda że dopiero od ok 7KRPM wstępuje w nią życie. Ale pozatym przez cały sezon tylko leje wachę i ew. olej (bo jednak trochę bierze) i nic się złego nie dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam szanownych kolegów.Mam okazje wejsc w posiadanie Suzuki GSX 600 F z 92 roku,w stanie bardzo dobrym, nowy łańcuch, zębatki i po regulacjach.Niestety stoi od prawie 2 lat nie używany i pomalowany jest na jednolity nie ciekawy niebieski kolor, ponieważ był obtarty bo kolega przewrócił sie nie groznie.Cena to 4 tyś zł, wydaje mi sie atrakcyjna. To będzie mój pierwszy wiekszy motocykl a bardzo mi zależy aby był to steetfighter. Nie oczekuje niewiadomo czego od niego, raczej typowo treningowy w miare wyglądający street na którym przystosuje umiejętnosci do czegoś większego. Widze to np tak : pozbycie sie owiewek, w miejsce lampy org. jakaś odpowiednia, fajne wysokie wydechy, polerka, a na tym co zostanie jakiś piekny kolor moze aerograf. Prosze o jakieś rady w tym projekcie, strony www z informacjami i cenami częsci, za wszystko będe szczerze wdzięczny.JAK TO w ogóle WIDZICIE? Może ktoś z zach.pom. fachowo pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to za dobra maszyna na streetfightera chyba, że ma tylko wyglądać, a nie służyć do jazdy na gumie itp. Jest on dość ciężki chłodzony powietrzem, a i nie będzie raczej dobrze wyglądał jeżeli nie wpakujesz w niego sporo kasy na przeróbki. Poszukaj raczej GSXRa i przerabiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za odzew tomek_87, widze że jak nowy na forum,to nie ma co pomagać,radzić itd.Myślałem że jest inaczej wsród motocyklistów.Tak właśnie ma być Tomku,ma wyglądać i służyć do nauki jazdy.Akurat ten model mnie interesuje,bo mam go tanio pod ręką.Bardzo podobają mi się streetfightery i dlatego też chce aby on tak wyglądał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myśle, że wiecej odpowiedzi było by w dziale sport/naked/turystyk bo w tym przede wszytskim pytają o ciuchy i akcesoria do moto.

 

co do Twojego pytania , to faktycznie gsx f może byc troche za ciężki do stuntu, ale jak nie ma się za dużo kasy to nie mozna krecic nosem.. sam cos o tym wiem. ale widziałem już w necie troche takich sprzetow w akcji więc mysle że jakos to bedzie jezdziło. warto pomyslec o zmianie przełożeń, bedzie bardziej ochoczo reagowal na gaz :D

 

za 5 tys widziałem gsxr-a z zawiasami i silnikiem od bandita - luknij na allegro!! jest tez troche cebeerek zrobionych na streeta za pomoca owiewki ala ACERBIS z allegro za 100 zl :P ... ale za ta cene chyba ok, jesli sa w dobrym stanie

SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze by było przenieść ten temat do innego działu tam byś dostał więcej odpowiedzi. A co do motocykla to narazie zima idzie więc może w czasie niej poszukasz czegoś po ślizgu i przerobisz na streeta. Moim zdaniem nie ma co się spieszyć z zakupem bo i tak za bardzo nie pojeździsz, a tak jak pisałem gsx’f to nie najlepsza maszyna do stuntu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...