Skocz do zawartości

Co myślicie o Suzuki GSX600F / GSX750F ? ( GSX 600 F , GSX600 F , GSX 750 F , GSX750 F )


Rekomendowane odpowiedzi

to w ogóle nie jeździ, żeby jedziło musi być literka R na końcu

 

No wiesz, zalezy czym sie wczesniej jezdziło. Skoro teraz siedzisz na 1100ccm i przejechales sie jakims jajkiem 600ccm to moze i nie jezdzi.

 

Ja, jezdze Mz`etą która ma 21 koników 8) i nawet ona jezdzi :banghead:, wiec nie sadze zeby oddlawione jajko 86 konne za slabo jechalo jak na 1 japonie.

Wybór padl poniekad na jajko dlatego ze jest to chyba jedna z najekonomiczniejszych plastikowych 600 a takze jest spora, wiec traski 500-1000 km nie beda straszne.

 

A nie zamieżam jezdzic wiecej na trasie jak 140-150 ... więc chyba wystarczy ... no i ponad 200 tez sie rozpędza poczciwe jajeczko.

 

ps. własnie dzisiaj z okna widzialem gsxF (nowe) w boju ... i przyspiezalo calkiem calkiem :P jak dla mnie super szybko :P.. tylko nie wiem czy to bylo 600 :P

 

edit:

 

hmm nic tam nie pisza jak zdjąc blokady:)

 

a tutaj na deser dla fanów :) GSX F

http://bikepics.com/members/jayson161/99gsx600/

 

Dla mnie BOMBA :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przymieralem sie do kupna tego mot w tym roku

tyle ze znajomy mi odradzil

na szczescie

wiesz zasadniczo to moto wyglada jak wanna i prowadzi sie podobnie.

nie jest to nowa konstrukcja bo plastiki tylko w 98 wymienili a silnik i reszta zostala.

to jest stary olejak wprawdze dopracowany ale...

pozatym z tego co mi wiadomo to z tym spalaniem to nie do konca tak cukierkowo wychodzi

owszem srednie 5,3 a 100km to wychodzi malo ale to moto turystyczne z masa ponad 220 kg a na trasie powyzej 130 to solanie cii podchodzi do 8-9 l a to juz duzo.

wiesz mz jest lekka a wanna to zupelnie inny moto .

pozatym wesz z moca t jest tak ze jak ma 77 to mozesz odblokowac ale i tak po 2,3 mies znudzi ci sie i bedziesz chcial wiecej

I pamietaj moto jest duze wiec jak wzrostem nie masz 180 to odradzam i polecam suzuki sv650 motocykl miodzio sam chcialem lyknac ale ja mam 186 i siedzialem jak na psie.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze cos wiecej napisze... bo jak wiadomo nie spalanie, osiagi i wyglad maja priorytetowe znaczenie. Pod uwage oczywiscie biore i cene :? . Motorek nie moze kosztowac wiecej niz 2500-2700 E (chyba ze naprawde bedzie suuuper to ta 100 jeszcze wyskrobie moze).

 

Przeznaczenie motorka? uniwersalny. Jazda po miescie, jak i dalsze wypady... takie do 1000 km włącznie - a co tam ! trzeba gdzies wreszcie zacząc dupe dalej ruszac :P

 

Fajnie by było aby motorek przy jezdzie na trasie bez szaleństw :D czyli tak 130-140 palił mało :P 5.5-6 L/100 . :twisted: -- kupic to nie wszystko .. ja chce duzo jezdzic, tzn nie mniej niz na etz :P

 

A co do tych przyspieszen i vmax .. no zeby jechal jako tako ....220 vmaxa mi chyba starczy :)

 

... Mysłalem ze GSX 600 F bedzie odpowiednim motocyklem... ale to mnie jakos zrazilo:

pozatym z tego co mi wiadomo to z tym spalaniem to nie do konca tak cukierkowo wychodzi  

owszem srednie 5,3 a 100km to wychodzi malo ale to moto turystyczne z masa ponad 220 kg a na trasie powyzej 130 to solanie cii podchodzi do 8-9 l a to juz duzo.

 

wiec moze CBR F2/F3 bedzie bardziej ekonomiczna i w ogóle fajniejsza ? (chodzi o spalanie)

 

ps. Wydaje mi sie :) ze moje pytania sa z przedszkola rodem ale co ja poradze :D ze zyje w gronie 100% emzetkowiczów :clap:

 

Jeszcze raz dzieki za poswiecony mi czas :banghead:

 

EDIT: zapomnialem dodac iz mam jakies 188 wzroztu i z 90 kg wagi. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogolnie kolego to mi sie jajka nie podobaja ! ja wolalem kupic stara kaste !

 

p.s. spalanie niestety nie jest ciekawe ! jak podciagasz do 8 tys i max 110-120 to spali 5-6 L. natomiast jak zaczniesz podciagac do 12 tys. i dochodzic do 200 to polknie 8-9 ! oczywiscie mozna go skrecic zeby mniej palil, ale przeciez nie o to tutaj chodzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, jak 600, ale 750 ma znacznie mniejszy apetyt, jazda autostradami koło 150-160 i spalanie nie przekraczało 6 l, przy turystyce po zwykłych drogach czyli tak 120-140 to będzie blisko 5. 8-9 to już trochę trzeba odkręcać, w sumie to jest jednak dość ekonomiczny motocykl, ale zaznaczam nie wiem jak się ma to w przypadku 600 ccm, jest jednak w dość dużym stopniu słabsza, a masa nie pomaga stąd spalanie może rzeczywiście tak rosnąć!

 

Co do prowadzenia, to trzeba jeździć żeby coś o tym wiedzieć. To jest moto sportowo-turystyczne, raczej z akcenterm na turystykę, szczególnie 600, gdzie są ograniczone regulacje zawieszeń, jest dość długie, waży tyle co podobne w klasie i ma łagodną geometrię. Co do skręcania, to nie jest wcale tak źle i można się fajnie składać. Nie można w żaden sposób porównać do R, bo to nie ma sensu!

 

Pozdro

 

Łukasz

_______________

Przechowalnia motocykli i skuterów - Warszawa i okolice www.motozima.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

no wiadomo jaka jest wanna w porówaniu do VFR... szczególnie do turystyki...

 

to ile wyjdzie za nią po wszytskich opłatach ? 10 000 ?

 

no i jeszcze koszty naprawy bo ta VFR jest troszkę uszkodzona...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im blizej do zakupu tym więcej pomysłów a zarazem rozmyśleń :)

 

Diabeł wybrał Thundercata .... Całkiem ładny motorek :lol: , pod wzgledem osiągów też niczego sobie:) spalanie wg. danych z www.bikez.com moge przyjac za zadowalające.

 

Tylko jak ten motorek wygląda od strony awaryjnośći?

Na co należy zwracac szczególnąuwage przy zakupie ?

 

http://www.motoscout24.autoscout24.de/ger/...=1&id=3kjcvbhnu

 

Motocykl z bardzo malym przebiegiem, nie stary, czarny :twisted: no i cena chyba przystępna (?)

 

ps. Trudniej wybrać maszyne niż kobiete ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8) Temat uważam za zamknięty, chyba ze ktos inny chce nabyć jajeczko :)

 

 

Ja juz postanowiłem :mrgreen:

Moim nowym moto bedzie YZF 600 Thundercat, najlepiej w czerwono białym malowaniu z 96-97 roku ;)

 

http://bikepics.com/pictures/190095/

 

http://bikepics.com/pictures/190097/

 

ps. którys trzeba w koncu wybrac ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Moim pierwszym motocyklem byl wlasnie gsx tylko 750 jezdzilem nim 2 lata i byl nie do zajechania-w koncu to olejak:) na prostej prowadzil sie super a w zakretach to on nie prowadzil sie za dobrze ale w koncu to troszki turystyk a nie sport:)

Zawieszenie jest wygodne jak na nasze drogi wiec bedziesz mogl smialo smigac.

Przy zakupie zwracaj uwage na przednei tarcze czy maja duze luzy bo pamietam ze tam strasznie leca i gazinki tez podobno maja tendencje do szybkiego zuzywania sie.

Jak to w suzuki tez leci tylny amortyzator wiec tez go sprawdz

Pozdro:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sympatyczny motorek ale zdecydowanie do spokojnej jazdy, raczej turystycznej... Jeśli wybierzesz sie na jakiś wypad z w miare świerzymi 600tkami to sam zdiwisz sie jak bogate wiązanki potrafisz puszczać...

 

Ciężki, nieporęczny, mała moc...

 

Ale tak jak móie do normalnej, spokojen jazdy, ewentualnie poruszania sie po mieście czy turystyki na początek OK.

Dla ambitniejszych kierowców totalna porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...