panax1 Opublikowano 21 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2009 witam koledzy dzis zrobilem okolo 150 km i jadacy kolega za mna mowil mi ze nieraz z lewej rury dymek niebieski posci ,sprzecik odebralem miesiac temu z przeglodu miala wymieniany napinacz rozrzadu , ustawiane zawory i wymiana plynow i niewiem czym ten dymek moze byc spowodowany czy po zimie ostanie dwa tygodnie stala na bocznej nuzce i moze przepala zime czy co ,kunpel tez cos mowil ze jakby paliwem zalecialo czekam na wwasze opinie co to moze byc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Z tego co sie orientuje, niebieski "dymek" oznacza spalanie oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Poczekaj jak bedzie 20 C w plusie i jak dalej bedzie dymek to sie bedziesz martwil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panax1 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 myslicie ze zle ustawili mi zawory ?bo w poprzednim sezonie tego nie mialem a przyznam ze to troche flustrujace jak w xx cos sie z rury dymi ,a jest mozliwosc sprawdzenia czego to jest wina ?jescze jedno motorek jezdzil caly czas na motulu a teraz te barany wlali mi castrola mowili ze tak mieli na zleceniu co jest nie prawda i tak mysle czy to jest moze wina tego oleju,mysle ze jak by to byl piersciec to by sypal olejem na wysokich obrotach caly czas ,a tu jak stoje i wkrece go na maxa to nawet chmurki niema ,tylko w czasie jazdy tak jakby ten zawor sie zawiesil i dostal krople oleju bo chmurka sie pojawia i znika i niezawsze ona jest ,przeciez to japoniec i juz po 50 tys jakies pierscienie do wymiany przeglady w autoryzowanym serwisie zreszta regularnie to jakos mi sie wierzyc nie chce ze to pierscien moze byc ,ale temperatura silnika tez nie byla za duza wskazowka lezala ponizej polowy moze olej tez byl za slabo rozgrzany ,zastanawiam sie tez czy jechac na reklamacje ze zle ustawili mi zawory co wy na to jest to mozliwe ?przed chwila sprawdzilem stan oleju i wziela mi od cholery okolo pol litra na 200 km niewiem co jest grane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 (edytowane) Jeżeli dłubał Ci przy zaworach to czy wymienił też uszczelniacze. Uważam tak jak napisał kolega powyżej ze niebieski dym to olej a przy niskich temperaturach to raczej dymienie na lekko biało. Raczej regulacja zaworów nie będzie miała z tym dymieniem nic wspólnego. Edytowane 22 Marca 2009 przez FILIUS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 z mojego doświadczenie to castolr gps czy jakos tak ten czerwony lubi zniknac ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.