luki_91 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Witam.Moja honda mbx80 idzie tylko okolo 80km/h :( ale ostatnio jak wracałem ze szkoły i chyba była końcówka paliwa to poszła 98km/h ;) i zaraz zgasła ale po przełączeniu kranika na rezerwę pojechałem dalej.Wynika z tego ze za dużo paliwa lub za malo powietrza.Odkręciłem jeszcze o pól obrotu śrubkę od powietrza i nadal jest to samo tylko 80km/h.Moto normalnie chodzi dobrze przyspiesza itp Macie jakieś pomysły?Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maruda Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 śrubka od powietrza reguluje skład mieszanki wyłącznie na wolnych obrotach, nie ma wpływu na ilość powietrza przy "odkręconym gazie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 zmien mu dysze:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 25 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 zmien mu dysze:) Na dwoch dyszach probowalem i jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samson Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Rodzina małych Hond blokowana była konstrukcją okien w cylindrze. Mówiąc prościej silnik po prostu osiąga moc 8-10KM zamiast kapke większej. Na holenderskich stronach można znaleźć manuala jak wykręcić więcej jadu z MBXa. Poza tym sprawdź na jakich zębatkach jeździsz i jak się to ma do oryginału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Rodzina małych Hond blokowana była konstrukcją okien w cylindrze. Mówiąc prościej silnik po prostu osiąga moc 8-10KM zamiast kapke większej. Na holenderskich stronach można znaleźć manuala jak wykręcić więcej jadu z MBXa. Poza tym sprawdź na jakich zębatkach jeździsz i jak się to ma do oryginału. Ale na rożnych cylindrach było to samo. Zębatki są takie jak w oryginale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 jakie masz obroty przy prędkości 80km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Na dwoch dyszach probowalem i jest to samo. jakie to dysze? gaźnik 18mm ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Przy prędkości 80 to obroty wynoszą 8 tys. Nowa dysza jaka kupiłem o ile dobrze pamietam to 135 czy jakoś tak, wiem ze pytałem sie parę osób wtedy i kupiłem taka jak powinna byc fabtycznie.A druga to nie wiem .Gaźnik 18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Przy prędkości 80 to obroty wynoszą 8 tys. Nowa dysza jaka kupiłem o ile dobrze pamietam to 135 czy jakoś tak, wiem ze pytałem sie parę osób wtedy i kupiłem taka jak powinna byc fabtycznie.A druga to nie wiem .Gaźnik 18 radze upewnić się czy masz dobrą dysze bo 135 to jest dysza od nsr 125, i na takiej będzie go przylewać,w ns1 jest 115 więc pewnie w mbx coś w okolicach tego-trochę mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boa Opublikowano 10 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2009 No faktycznie cienko... ja na swoim piaggio zipie osiągałem 85km/h a był tylko odblokowany :P Cytuj Fotografia ślubna, dziecięca, portretowa, akty, etc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 kończyło Ci się paliwo czyli mieszanka była za uboga (zbyt mało paliwa), mam taką mądrą książkę gdzie jest fajny wykres i wynika że gdy mieszanka jest uboga to wzrasta moc, wadą tego jest temperatura i spaliny. O smarowaniu już nie mówię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki_91 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Dzisiaj rozebrałem gaźnik i okazało sie ze dysza to 132,5 jak myślicie 112,5 będzie dobra?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.