ks-rider Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Siemka ! Tym razem po 50 000 km rozebrano na czynniki pierwsze R1. 3600 km – wymiana opon Pirelli Diablo Strada 7109 km – opony Michelin Pilot Power 13 331 km – tylna opona Michelin Pilot Power 18 454 km – opona przednia Michelin Pilot Power 20 324 km – wymiana tylnych klockow hamulcowych 20 904 km – wymiana opon Avon AV 59 /60 25 797 km – wymiana opon Michelin Pilot Power 2CT, wymiana przednich klockow hamulcowych 31 454 km – wymiana opon Avon AV 59 /60 35 661 km – wymiana oslony lancucha z oslona wachacza 36 559 km – opony Bridgestone BT 021 40 268 km – wymiana przednich tarcz I klockow hamulcowych 43 126 km – wymiana ylnej opony BT 021 50 200 km – wymiana tylnej tarczy hamulcowej Glowica Prowadzenie zaworow wydechowych owalnie wypracowane / wyrobione luzy leza po czesci ponad przewidziana norme zuzycia, koncowni walkow rozrzadu lea po czesci rowniez ponizej tolerancji zuzycia jednak ich obraz jest wporzadku, zawory i siedziska so w dobrym stanie. Zuzycie na koncowkach walka 0,043 mm Tloki / cylindry W cylindrach mozna zauwazyc rys, nie stwierdzono wlasciwie zuzycia, tloki wykazuja porzedny obraz i male osadzenie nagaru, pierscienie nie wykazuja prawie wogole zuzycia. Wal / Korbowod, Niektore z lozysk korbowoduw maja nierowny obraz zuzycia, luz jest jednak wporzedku. Lozyska walu korbowego sa w tolerancjii, podczas gdy na dolnych lozyskach widoczne sa slady zuzycia. Naped Napped / przenoszenie napedu Sprzeglo I skrzynia biegow sa w dobrej kondycji, jedynie na dwaoch widelcach do zmiany biegow widac zuzycie Rama / zawieszenie Na ramie i lakierze oraz na innych czesciach znajduja sie jedynie minimalne slady zuzycia. Stacyjka chodzi ciezko Na diagramie cisnienia na pierwszym cylindrze spadek cisnienia o 22 % = 1,8 KM Obecnie R1 znajduje sie na 7 miejscu w rankingu :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 A napędu nie zmieniali? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Widoczie nie, skoro nie napisali :biggrin: W Gigerze byl wymieniany chyba po 35 000 km :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 A który model R1 to byl, RN19? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta81 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Glowica Prowadzenie zaworow wydechowych owalnie wypracowane / wyrobione luzy leza po czesci ponad przewidziana norme zuzycia, koncowni walkow rozrzadu lea po czesci rowniez ponizej tolerancji zuzycia jednak ich obraz jest wporzadku, zawory i siedziska so w dobrym stanie. Zuzycie na koncowkach walka 0,043 mm Tloki / cylindry W cylindrach mozna zauwazyc rys, nie stwierdzono wlasciwie zuzycia, tloki wykazuja porzedny obraz i male osadzenie nagaru, pierscienie nie wykazuja prawie wogole zuzycia. Wal / Korbowod, Niektore z lozysk korbowoduw maja nierowny obraz zuzycia, luz jest jednak wporzedku. Lozyska walu korbowego sa w tolerancjii, podczas gdy na dolnych lozyskach widoczne sa slady zuzycia. Naped Napped / przenoszenie napedu Sprzeglo I skrzynia biegow sa w dobrej kondycji, jedynie na dwaoch widelcach do zmiany biegow widac zuzycie Rama / zawieszenie Na ramie i lakierze oraz na innych czesciach znajduja sie jedynie minimalne slady zuzycia. Stacyjka chodzi ciezko Na diagramie cisnienia na pierwszym cylindrze spadek cisnienia o 22 % = 1,8 KM Głupawe pytanie laika: Czyli co to oznacza dla silnika, skatowany już bardzo? ile jeszcze wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 Tylne klocki wymieniali wczesniej jak przednie :icon_eek: to kto ten test robil jakias pi***a chyba Spadek cisnienie na cylindrze o 1/4 w stosunku do innych cylindrow kwalifikuje taki uklad praktycznie do roboty :bigrazz: Ciekawi mnie tez jak zostalo to policzone spadek cisnienia sprezania o 22% a spadek mocy tylko o 1.8 KM, skoro stopien sprezania jest proporcjonalny do uzyskiwanej mocy... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 20 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2009 (edytowane) Yo! Naped raczej bankowo wymieniali, tylko tego nie napisali :). Dla innych motocykli np. nie podaja wymian opon, a tutaj opony stanowia 80% testu :P. Na naped zabraklo wiec miejsca ;). Pzdr Edytowane 20 Marca 2009 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaleSatan Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 KS-Rider ty to translatorem tlumaczyles czy jak? bo jakos jezykowo kuleje :P I w jakich warunkach robiono ten test? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.