bibor80 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam Chcialbym sie dowiedziec czy mozna jakos sprawdzic stan oleju i poziom czy tylko kontrolka wskazuje, ze jest go np za malo. Gosciu mowil ze zmienial olej no ale na wszelki wypadek wolalbym sprawdzic jakby bylo to mozliwe. Jesli jednak musialbym zmienic to prosze o napisanie jak to zrobic w moim Suzuki. I jeszcze jedno pytanko: od czego jest biala kontrolka i przycisko obok, ktory znajduje sie pod predkosciomierzem?? Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Jak Ci się zaśweci ta czerwona kontrolka od oleju odczas jazdy to już niestety bedzie za późno i tak naprawdę da Ci sygnał, ze nalezy szuk,ać nowego silnika :) Po prawej stronie w pokrywie sprzęgła powinno być okienko gdzie właśnie po ustawieniu motocykla w pionie sprawdza się poziom oleju, a poziom ten powinien mieścić sie w granicach MIN MAX. Co do jakości oleju to tego sie nie sprawdza tylko wymienia co 6kkm na nowy, wiec jeśli nie masz pewności kiedy był wymieniany to polecam wymiane. Po twoich pytaniach smiało moge powiedzieć - oddaj go do mechanika na tą wymianę bo zrobisz gixowi krzywde... PS. Biała kontrolka jest programowalna i miga kiedy przekroczysz ustawione wcześniej przez siebie obroty np 10 tyś obr/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Dzieki wielkie. Moto napewno oddam do mechanika i zmienie olej w przyszlym tygodniu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazkader Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Dzieki wielkie. Moto napewno oddam do mechanika i zmienie olej w przyszlym tygodniu. Pozdrawiam A jednak bibor zmieniasz olej masz racje na zimne dmuchać.motul pełen syntetyk 10w40 tego się trzymaj.filtr oleju przy okazji najlepiej oryginalny suzuki lub HF.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 motul pełen syntetyk 10w40 tego się trzymaj.filtr oleju przy okazji najlepiej oryginalny suzuki lub HF.pzdr Zobacze czy tu w Irlandii w serwisie beda mieli taki olej, filtr oczywiscie tez wymienie za jednym zamachem pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 nie masz na co patrzec zabardzo :icon_razz: zalejesz tanszego polsyntetyka bedzie tak samo ganial ! Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A jednak bibor zmieniasz olej masz racje na zimne dmuchać.motul pełen syntetyk 10w40 tego się trzymaj.filtr oleju przy okazji najlepiej oryginalny suzuki lub HF.pzdr Filtr HF, po co oryginał? 30 zeta więcej za napis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazkader Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 nie masz na co patrzec zabardzo :icon_razz: zalejesz tanszego polsyntetyka bedzie tak samo ganial ! Filtr HF, po co oryginał? 30 zeta więcej za napis. Co do filtra to ok. może i tak nie mam orientacji w cenach ja za orginał zapłaciłem coś koło 60 zł tak że to nie duże pieniądze ale co do półsyntetyka to trochę się dziwie ja na pewno bym nie zalał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 ja zrobilem swoim k4 na polsyntetyku prawie 20kk , katowanie /stunt/tor/dragracing, wszak zmenialem nawet i co tydz :icon_razz: silnik dalej zapie** nie masz kasy na co wydac to plac za firme :lapad: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Co do filtra to ok. może i tak nie mam orientacji w cenach ja za orginał zapłaciłem coś koło 60 zł tak że to nie duże pieniądze ale co do półsyntetyka to trochę się dziwie ja na pewno bym nie zalał. a wyczytałeś gdzies w zaleceniach producenta motocykla obowiązek stosowania oleju syntetycznego? Pokaż nam źródło tej informacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazkader Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 ja zrobilem swoim k4 na polsyntetyku prawie 20kk , katowanie /stunt/tor/dragracing, wszak zmenialem nawet i co tydz :icon_razz: silnik dalej zapie** nie masz kasy na co wydac to plac za firme :lapad: Twoja sprawa nie jestem znawcą żeby rozpisywać się na temat oleju moja wiedza ogranicza się do kilku artykułów z fachowej prasy.Z tego co się doczytałem to wszędzie piszą że do supersportów pełny syntetyk bo półsyntetyk to taki ni pies ni wydra :biggrin: i bazuje na tym bo nie będę ryzykował nalewając inny bo jest tańszy nawet nie ułamek wartości motocykla.Co do Twojej argumentacji to mój kolega w xt600 nalał lotos mineral samochodowy więc go uświadomiłem że to nie tak bo i sprzęgło pracuje na tym oleju i skrzynia przede wszystkim.Za kilka dni opowiada mi że już problem rozwiązał,pytam jak?a on mi na to że jeszcze trochę hipolu dolał żeby i skrzynia miała smarowanie :biggrin: nadaje się do rubryki humor ale to prawda.Wracając chcę powiedzieć że on na tym mixsie też zrobił już któryś tysiąc i jedynie świece wymienił.Ale czy to dobre rozwiązanie?nie wydaje mi się.pzdr :flesje: a wyczytałeś gdzies w zaleceniach producenta motocykla obowiązek stosowania oleju syntetycznego? Pokaż nam źródło tej informacji. Oczywiście że nie ale tak samo nie znalazłem tam by lać półsyntetyk napisałem tylko że ja bym nie zalał i to moje zdanie które po 1 wyrobiłem sobie czytając artykuły na temat jednego i drugiego oleju.po 2 opierając się na opini użytkowników tego samego modelu z którymi rozmawiałem a Mariusz Grandys na temat gsxr-ów dużo wie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.