luki010483 Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 czujnik temperatury już sprawdzałem w airbox-sie sprawdzałem czujniki podciśnieniowe od strony elektrycznej i szczelności wszystko ok silniczek od przepustnic górnych chodzi prawidłowo czujnik położenia przepustnic sprawny kturego jeszcze nie wymjeniłem wydaje mi sie że wszystkie jedyne co przychodzi mi do głowy topodstawić komputer z pewnego moto może ktosi z okolic płocka lub sierpca ma na prube .2 razy zapaliło mi sie F1 ale po wyłączeniu zapłonu sie kasuje błąd musze pojeżdźć i wtedy jak sie zapali to sprawdze kod błędu bez gaszenia moto mam wszystko przygotowane.A może ktosi w okolicach sierpca lub płocka ma możliwość podpiąć ten komputer i sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88kamyczek Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 luki010483 popracuj nad ortografią... od dawna masz tego gsxrka? Jeżeli stawiasz na ecu to poszukaj kto w okolicy sprzedaje na części, podjedź, sprawdź, jeżeli będzie ok to kup. Ja bym Ci jednak proponował podskoczyć do chłopaków w suzie na kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 gsxra kupiłem w grudniu i robie go dla siebie ten problem wyszedł jak wyjechałem teraz na pierwsze przejażdżki takie prawdziwe w takim stanie da sie jeżdźć tylko trzeba płynie odkręcać manetkie nie lubi jak sie szarpie gwałtownie gazem do konica tak jak pisałem wczesiniej po 8000 wszystko jest ok wydaje mi sie że wystarczy go przeprogramować zauważyłem jeszcze że mniał alarm ale tam wszysto jest ok przewody są podłączone niejest żaden przecięty w mojej okolicy niema serwisu suzuki dlatego może ktoś ma ECU na podstawkie będzie prosiciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 witam wszystkich po dłuższei przerwje chiba serwer nam sie uszkodził ale do żeczy .Pisałem o problemach z mojm gsxrem wszystko opanowane po drodze walneła mi pompa paliwa wymjeniłem i nadal sie borykałem z tym problemem.Jak sie okazało to tak jak mówiłem mjał zbyt ubogo mieszankie w paliwo spowodowane to było tym że ma sportowy tłumik przelotowy i filtr sportowy KN i dostawał zbyt mało paliwa potrzebował powercomandera,ale nie założyłem .Po prostu leje paliwo tylko na statojlu lub firmowych stacjach orlenu na żadnych innych nie chodzi zbyt mało oktanów i przy takiej ilosici powjetrz moto to odczuwa.Tak wogole dla zainteresowanych pompa paliwa pasuje do 750 od 600 bez przerubek.Dziękuje za wszystkie sugestje napewno mi pomogły w jakimsi stopni,a tym co nie wieżyli we mnie osiwjadczam że doszłem do tego sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 mam sportowy tłumik w gsx-r K1 i znam kilku ludzi, którzy też mają i nic kompletnie się nie działo, ecu powinno się dostosować do takiej zmiany, coś jest nie tak z Twoją maszyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Nie przeczytales dokladnie - tam jest przelotowka + filtr K&N czyli podwojne zubozenie mieszanki - bez power commander to nie bedzie jezdzic. Proponuje K&N odlozyc na polke do czasow jak cie bedzie stac na PC, a obecnie wsadzic filtr fabryczny i problem powinien sie radykalnie poprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 ale wtej chwili jak tankuje pożądne paliwo jest ok i nie nażekam idzie jak buża bez żadnych przydławieni i nic nie zmieniam tak zostawie narazie.Moto ciągnie ruwno i to jak na 1 przy 3 tyś jak szarpne gazem to idzie na koło bez problemu Adam M dziękuje za wsparcie mam go pierwszy sezon i narazie ta moc wysterczy w zime pomysile o PC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 tylko, że jak mieszanka jest za uboga to wypalisz gniazda zaworowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Sprawdz kolor swiec zeby miec jakis poglad na to co sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Dzięki za potpowieć ale siwiece sprawdzałem wczesiniej i wszystko jest w jak nailepszym pożądku są białe bez dziwnych wypaleń iednei tylko zmieniłem przerwe o 0.1 mm bo była przylużna po zatym jest ok zawory sprawdzałem na początku sezonu luz w normnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 no a właśnie nie mają być białe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rider666 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Kolor świec to chyba podstawa wiedzy motocyklowej :icon_biggrin: to tak przy okazji, a jak masz białe świece to wciaz jest za uboga mieszanka, i faktycznie mogą siąsć zawory poniewaz przy ubogiej mieszance jest duzo większa temperatura spalania i gazów wydechowych. Świece powinny miec kolor kawy z mlekiem :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 witam wszystkich po dłuższei przerwje chiba serwer nam sie uszkodził ale do żeczy .Pisałem o problemach z mojm gsxrem wszystko opanowane po drodze walneła mi pompa paliwa wymjeniłem i nadal sie borykałem z tym problemem.Jak sie okazało to tak jak mówiłem mjał zbyt ubogo mieszankie w paliwo spowodowane to było tym że ma sportowy tłumik przelotowy i filtr sportowy KN i dostawał zbyt mało paliwa potrzebował powercomandera,ale nie założyłem .Po prostu leje paliwo tylko na statojlu lub firmowych stacjach orlenu na żadnych innych nie chodzi zbyt mało oktanów i przy takiej ilosici powjetrz moto to odczuwa.Tak wogole dla zainteresowanych pompa paliwa pasuje do 750 od 600 bez przerubek.Dziękuje za wszystkie sugestje napewno mi pomogły w jakimsi stopni,a tym co nie wieżyli we mnie osiwjadczam że doszłem do tego sam. jako analfabeta jestes geniusz-statjol :biggrin: :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 (edytowane) jako analfabeta jestes geniusz-statjol :biggrin: :biggrin: :biggrin: cziken929 jak niemasz nic mądrego do powiedzenia to sie nie czepiaj koledzy wyżej wiedzo o czym mówjo to i błędy im nie przeszkadzajo a ty niemasz nic mądrego do powjedzenia to głupotami sie zajmujesz.A teraz odnosinie gsxra co do spalania to chiba nie jest tak żle z tą temperaturo bo kolektory też sie nie odbarwiaio są normalne na tyle to chiba można latać .Orginalnego filtra niemam i nie kupuje co najwyżej za jakiś czas kupie powercomandera i będzie ok i inna moc.Pozdrawiam koledzy ciebje też cziken929 Edytowane 18 Kwietnia 2009 przez luki010483 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Akurat kolega cziken929 mialby pewnie duzo do powiedzenia, ale mu sie nie chce mowic do sciany :) Gdyby mieszanka byla tak uboga zeby odbarwila ci kolektory, to byloby naprawde bardzo zle, teraz jest tylko zle z tymi bialymi swiecami. Jezeli uwazasz ze wiesz lepiej to spokojnie jezdzij i sie nie przejmuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.