lepi Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Witam, wyjąć wyjąłem ale jak ponownie założyć pierścień zabezpieczający sworzeń? Pierścień nie posiada żadnych uchwytów, to jest zwykły "zwinięty kawałek drutu". pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 (edytowane) Hm tak na chłopki rozum to pierw wkładasz jedna stronę zabezpieczenia a później druga wciskasz płaskim śrubokrętem tylko żeby tłoka nie zniszczyć przy okazji i jak zabezpieczenie wskoczy okręcasz nim w tym rowku żeby sie upewnić ze dobrze sadło zabezpieczenie :icon_exclaim: Edytowane 11 Marca 2009 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Też tak myślałem tymczasem porysowałem już stary tłok na którym ćwiczę a pierścień lata po całym garażu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 pamietaj tylko zeby zabezpieczyc komore korbowa silnika, najlepiej owin korbowod czysta szmata albo czyms, to upierdliwe dziadostwo lubi wpasc wlasnie tam. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simson 56cm Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Jeszcze taka jedna uwaga, te zabezpieczenia zasadniczo są jednorazowego użytku. Używanie ich kilka razy często skutkuje kupnem nowego tłoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 No tak, pierścienie są jednorazowe i są dostarczane w komplecie z tłokiem. Owszem lubią wpadać do skrzyni korbowej. Właśnie tam prawie się znalazł. Zatrzymał się na kole zamachowym. Wyciągałem drżącą ręką :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Sam ostatnio przez to przechodziłem, męczyłem sie z godzine, ale jak sie porządnie zdenerwujesz to wciśniesz to przy pomocy małego śrubokręta i palcami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahermnih1 Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Ja z tym się spotkałem podczas remontu silnika do Peugeota z 55 r. :D Dałem wał do regeneracji i Pan musiał się z tym męczyć. Zakładanie takich zabezpieczeń jest głupotą bo jeśli są zrobione z stosunkowo mało sprężystego metalu to bardzo trudno je wyjąc nie niszcząc tłoka. Mogę tylko doradzić żeby z jednej strony zablokować cienkim płaskim śrubokrętem a z drugiej wydłubywać grubą igłą. Ale to tylko gadanie w praktyce jest trudniej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 No to podzielę się sposobem w jaki udało mi się wcisnąć te pierścienie. Problem polegał na tym, że jak włożyłem jedną stronę to przy wkładaniu drugiej pierwsza wyskakiwała. Użyłem ścisku stolarskiego i włożenie pierścienia było stosunkowo łatwe. Pewnie są jeszcze inne metody. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 ja wkładam jedną stronę, wbijam sworzeń i drugie zabezpieczenie montuję 2ma płaskimi małymi śrubokrętami. blokada musi wejść w przeznaczony dla niej rowek założenie spręeżny od wydechu to jest dopiero hardcore jak haczyk do montażu strzeli :buttrock: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 To zabezpieczenie sie wkreca;) Czas załozenia wtedy wynosi pociagniecie macha ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lepi Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 To zabezpieczenie sie wkreca;) Czas załozenia wtedy wynosi pociagniecie macha ;) Możesz rozwinąć myśl? Ten pierścień wchodzi tak ciężko, że nawet po włożeniu nie da rady go ani trochę obrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 w tłoku masz taki roweczek wkładasz tam drut i krecisz śrubokretem np. Mi tam wchodzi zawsze elegancko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 ja akurat wkładam jedną stronę w owy rowek, przytrzymuję śrubokrętem i drugim resztę wpycham, też wchodzi elegancko :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.