karolek850 Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 czesc, jak poznać że w motocyklu zebatki i łańcuch nadaje sie tylko do wymiany? jestem w tym troche zielony wiec prosze o wyrozumiałość ;) a co sie stanie jak bedziemy jezdzic na takich zuzytych zebatkach i lancuchu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Przejdz do tylu motocykla i na wysokosci wahacza odciagnij lancuch od zebatki. Jezeli łancuch znacznie "odsloni" zeby, caly uklad jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 dokladnie jak wyzej kolega napisal, jesli malo odstaje a jest luzny to wystarczy naciagnac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobol Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 (edytowane) Zęby będą już minimalnej grubosci łańcuch nie będzie miał już naciągu i będzie zwisał ;p Jeśli zebatki są w dobrym stanie można zawsze skrócić łańcuch ale ja bym sie w to nie bawił bo po takiej akcji łańcuch jest sporo osłabiony i przy szybkim ruszaniu stawianiu na gume szczególnie z sprzęgła może najzwyczajniej pęknąć i przyjebac w dekiel rozwalając go ... lub pofrunąc gdzie indziej np. w noge skutki nie wyglądały by ładnie ;]... przy dużym speedzie mogło by nawet uj... noge... Jeżdzać na rozciągnietym łańcuchu z krótkim czasem zacznie spadać i jazdy nie będzie ;] Jak masz do wymiany to nie oszczedzaj i zmieniaj zawsze cały napęd ! Edytowane 10 Marca 2009 przez Sobol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...