Nico Opublikowano 5 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2009 (edytowane) Mam w f2 wyciety System wtrysku powietrza do spalin {?} (o ile dobrze tlumacze) - chodzi mi o urzadzenie nad filtrem oleju tuz pod kolankami wydechu.(kanały wylotowe zaslepione) I pytanie: po co to jest i czy wpływa to na prace silnika? I czy bez tego silnik bedzie pracowal poprawnie ?? Edytowane 5 Marca 2009 przez Nico Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Nie ma to praktycznie wplywu na prace silnika. Dziala to w nastepujacy sposob,podczas pewnych stanow pracy silnika elektromagnes w tym ukladzie umozliwie zasysanie swiezego powietrza z puszki powietrznej do kanalow wylotowych w glowicy.Ma to na celu "dopalenie " i oczyszczenie spalin.Wykorzystany jest effekt pulsacji,chwilowego podcisnienia w ukladzie wydechowym.Dodatkowo w tym ukladzie,przewaznie w pokrywie glowicy,sa zawory jednostronne,reed valves,tzn uklad moze tylko przepuszczac od puszki do wydechu,a nie odwrotnie. Z ciekawostek,jezeli ktos ma silnik z tym ukladem i wybiera sie na hamownie w celu przeregulowania ukladu wtryskowego,nalezy to odlaczyc,zablokowac,itd.Powietrze dodatkowo naplywajace do ukladu wydechowego powoduje falszywy odczyt skladu mieszanki przez sonde szerokozakresowa. Najlepiej w takim przypadku sie spytac czy odlaczaj PAIR do tej operacji.Jezeli ujrzysz zdziwione miny to idz gdzie indziej jako ze ci kolesie nie wiedza co robia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 6 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 To mnie pocieszyles troche bo myslalem ze jest jakas konina zrobiona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ja mam pytanie co do F2 troche z innej bajki ale ,żeby śmietnika nie robić... Jeśli obluzowałaby mi się 1 sróba od kolektora. I kolektor nie przylegałby do końca. Mogłoby to powodować strzały z tłumika prz schodzeniu z wysoki obrotów? Nie zawsze ale czasami... Troche ogólnikowo wytłumaczyłem ale nie jestem specem i się nie znam za bardzo :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 No, może. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ok dzięki. Bo nie wiedziałem gdzie szukać przyczyny tych strzałów . A zauważyłem poluzowaną śrubę kolektora :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 To na pewno jest powodem strzalow, przy okazji sprawdz siedzace tam uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 ok sprawdzę przy okazji o ile uporam się ze śrubą od owiewki ... :banghead: a tutaj foto. Trochę nie ostre ale myśle ,że widać w czym problem. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3a91564c5fd9ea03.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 Jeśli to szpilka, to powinieneś ją wykręcić i wymienić Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 tzn. że nie dam rady tego wkręcić spowrotem żeby było ok? sorry za banalne pytania ale zielony jestem... a więc próbowałem kręcić tą szpilką... i się nie da ani odkręcić ani dokręcić... Czy jest to poważna usterka? I czy amator da radę sam to naprawić? Ew. Jaki jest koszt takiej szpilki i ile może kosztować wymiana? I czy da się z tym jeździć? Bo oprócz strzałów z tłumika od czasu do czasu przy schodzeniu z wysokich obrotów nic niepokojącego nie zauważyłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 7 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 ja mam pytanie co do F2 troche z innej bajki ale ,żeby śmietnika nie robić... trauma jak masz pytanie z innej bajki to zakladaj osobny post (co zreszta uczyniles) a nie mieszasz mi w moim ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 7 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2009 trauma jak masz pytanie z innej bajki to zakladaj osobny post (co zreszta uczyniles) a nie mieszasz mi w moim ! Obiecuje ,że to się więcej nie powtórzy... :icon_eek: uznałem,że jak już otrzymałeś odopowiedź to się podczepię sorry :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.