Skocz do zawartości

Problem z wymianą oleju w lagach w Suzuki GN 250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z wymianą oleju w lagach w Suzuki GN 250, jak się wylewa i wlewa olej w tym modelu?? i jaki olej był wlewany oryginalnie w tym modelu i ile tego oleju wlać,prosił bym o pomoc.

Pozdrawiam

Edytowane przez Max2226
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bym miał serwisówke to bym wiedział ale nie mam nic żadnych dokumentów do tego motocykla on jest przywieziony z Włoch ze złomu, możesz mi wysłać zdjęcia jak to zrobić?.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety mi ten poradnik nie pomoże, rozbierałem takie lagi moje lag na samej górze jest dekielek i jakiś zabezpieczenie jak by mil normalna śrubę tak jak na tym zdjęciu to bym sam to rozebrał nie prosił o pomoc.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chlopie, to sciagnij sobie serwisowke, pelno ich jest do gienka w necie. Troche wlasnej inwencji a nie placzesz ze nie wiesz jak i nie taka srubka.. a ogolnie temat wymiany oleju w lagach byl tu poruszany wiele razy a zasady sa takie same wiec poszukaj

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak nie ma śruby to juz wiem jak masz wymnij zawieszenie z półek i za goleń przykręć do imadła ale tak żeby nie uszkodzić goleni i poszukaj duży i mały śrubokręt i jednym dużym wciskasz ten element który widzisz za metalowym okrągłym zabezpieczeniem jak ci sie całe zabezpieczenie ukarze to je wymniesz później puszczasz ten element i on wychodzi :icon_exclaim: :icon_exclaim: :bigrazz:

 

 

Edytowane przez nissan556
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli che tylko wymienić olej, to szkoda się bawić w wyciąganie lag z półek. Postaw moto na centralkę, tak, aby przednie koło nie dotykało podłoża (było w powietrzu). Wówczas sprężyny w lagach z mniejsza siłą będą naciskały na metalowy element i zabezpieczenie które bedziesz wyciągał. Wyciagasz zabezpiczenie, metalowy element, spusczzasz olej śrubą spustową u dołu lag.

Edytowane przez gandżo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spuscic to moze sie przy robocie.. Jezeli sciagnal moto ze zlomu z wloch to wlasnie powinien rozmontowac zawieszenie i dokladnie umyc wnetrze z resztek starego oleju i zanieczyszczen, wymienic uszczelniacze i zalac swiezym olejem przeznaczonym do tego celu (nie czasami silnikowym jak podpowiada blednie kolega Piekarz..)

Edytowane przez cyborg78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie wiem jak w Suzuki GN 250, ale w/g serwisówki do Hondy CB Two Fifty(też 250) zalecany olej to olej ATF, czyli olej do automatycznych skrzyń biegów i na takim jeżdżę(ATF Renofluid 2000). Podejrzewam, że producentem zawieszeń do obu marek motocykli jest ta sama firma(u mnie jest ,,Showa''), więc nic się nie stanie gdy wlejesz olej o którym piszę. Pozostaje tylko problem, ile tego oleju wlać. U mnie jest po 150cm3 na lagę.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 lat później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...