Max2226 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 (edytowane) Witam, mam problem z wymianą oleju w lagach w Suzuki GN 250, jak się wylewa i wlewa olej w tym modelu?? i jaki olej był wlewany oryginalnie w tym modelu i ile tego oleju wlać,prosił bym o pomoc. Pozdrawiam Edytowane 2 Marca 2009 przez Max2226 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 W serwisówce będziesz miał wszystko (olej oraz typ zimeringu). Ja w swojej starej F2 wlałem pół syntetyk silnikowy i do tej pory jest ok. Dodam, że wymieniłem to wszystko na działce na trawce :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 2 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Jak bym miał serwisówke to bym wiedział ale nie mam nic żadnych dokumentów do tego motocykla on jest przywieziony z Włoch ze złomu, możesz mi wysłać zdjęcia jak to zrobić?. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Proszę mała instrukcja :bigrazz: http://africatwin.com.pl/showthread.php?t=29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2226 Opublikowano 4 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Niestety mi ten poradnik nie pomoże, rozbierałem takie lagi moje lag na samej górze jest dekielek i jakiś zabezpieczenie jak by mil normalna śrubę tak jak na tym zdjęciu to bym sam to rozebrał nie prosił o pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Chlopie, to sciagnij sobie serwisowke, pelno ich jest do gienka w necie. Troche wlasnej inwencji a nie placzesz ze nie wiesz jak i nie taka srubka.. a ogolnie temat wymiany oleju w lagach byl tu poruszany wiele razy a zasady sa takie same wiec poszukaj Edytowane 4 Marca 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) kolego jak nie ma śruby to juz wiem jak masz wymnij zawieszenie z półek i za goleń przykręć do imadła ale tak żeby nie uszkodzić goleni i poszukaj duży i mały śrubokręt i jednym dużym wciskasz ten element który widzisz za metalowym okrągłym zabezpieczeniem jak ci sie całe zabezpieczenie ukarze to je wymniesz później puszczasz ten element i on wychodzi :icon_exclaim: :icon_exclaim: :bigrazz: Edytowane 4 Marca 2009 przez nissan556 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Jeśli che tylko wymienić olej, to szkoda się bawić w wyciąganie lag z półek. Postaw moto na centralkę, tak, aby przednie koło nie dotykało podłoża (było w powietrzu). Wówczas sprężyny w lagach z mniejsza siłą będą naciskały na metalowy element i zabezpieczenie które bedziesz wyciągał. Wyciagasz zabezpiczenie, metalowy element, spusczzasz olej śrubą spustową u dołu lag. Edytowane 4 Marca 2009 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 (edytowane) Spuscic to moze sie przy robocie.. Jezeli sciagnal moto ze zlomu z wloch to wlasnie powinien rozmontowac zawieszenie i dokladnie umyc wnetrze z resztek starego oleju i zanieczyszczen, wymienic uszczelniacze i zalac swiezym olejem przeznaczonym do tego celu (nie czasami silnikowym jak podpowiada blednie kolega Piekarz..) Edytowane 4 Marca 2009 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robik64 Opublikowano 4 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2009 Witam! Nie wiem jak w Suzuki GN 250, ale w/g serwisówki do Hondy CB Two Fifty(też 250) zalecany olej to olej ATF, czyli olej do automatycznych skrzyń biegów i na takim jeżdżę(ATF Renofluid 2000). Podejrzewam, że producentem zawieszeń do obu marek motocykli jest ta sama firma(u mnie jest ,,Showa''), więc nic się nie stanie gdy wlejesz olej o którym piszę. Pozostaje tylko problem, ile tego oleju wlać. U mnie jest po 150cm3 na lagę. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vacekplacek Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Tutaj masz link do 125 jak sobie poradzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.