piotreksuzuki Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 I ja proponuje sprawdzic akumulator, mialem tak samo, trzeba było z "czegoś" odpalic, kilka razy musiałem na pych niestety, ale po odpaleniu gdy chwile pochodził, aku sie doładował i sam odpalał. Oprócz tego kabel masowy od rozrusznika i akumulatora i plusowy tez. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Z akumulatorem to tu w ogole jest ladnie i dobitnie rzecz ujmujac rzezbienie w gownie. malo, ze zamiast 14Ah dałem 12, to do tego jeszcze byl reaminowany(odsiarczanie, wymiana elektrolitu). Nie chodzi mi o to, ze maszyna nie chciala zapalic po zimowaniu. problem w tym, ze po nocnej przerwie problem jest ten sam, musi byc duzy prad zeby dalo rade zapalic. ale jesli chodzi o rozrusznik to dlaczego gdy juz moto zapali i sie rozgrzeje to odpala od strzala? wowczas rozrusznik tez powinien blokowac... mimo to, zerkne. Ladowanie 14,2V. w tej Hondzie akurat dobre, do swojego Hawka musze regulator wymienic bo szlag go trafil. przy okazji zniszczylo mi akumulator:/ pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) No, wiec sam widzisz.....reanimowany akumulator też sie kiedys konczy. Po nocnej przerwie jest tak samo, bo sie samoczynnie juz rozładowuje i nie trzyma prądu.A jak jest ciepły to zapala od strzału, bo jest na bierząco doładowywany pracującym silnikiem.Noc mu wystarcza zeby prąd mogl "wyparowac", nic przy rozruszniku,gaźniku ani zaworach nie musisz grzebac bo nie tu jest problem. Edytowane 27 Lutego 2009 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 nie, nie, nie w akumulatorze jest problem. obecnie jest zalozony ten po reanimacji i co z tego wyniknie to sie okaze. post napisalem w oparciu o to, ze bralem prad z akumulatora samochodowego na odpalonym silniku. dopiero po wkreceniu auta na obroty honda odpala. nie wiem jeszcze jak to jest po nocy na tym aku ktore tam wsadzilem, ale napiecie mu nie znika. silnik, wydaje mi sie, powinien zapalic bez problemu nawet przy nizszej predkosci obrotowej uzyskanej z rozrusznika... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki010483 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 jak chcesz to zadzwoni na skype sprobuje ci pomuc moja nazwa "luki010483" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 sorry, źle zrozumiałem z tym reanimowanym aku.napięcie mu nie musi zanikac, prądu nie daje takiego jak powinien, to 2 rożne rzeczy. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczek151 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Hmm... jeżeli samochód trzeba wkręcić na takie wysokie obroty to ewidentnie coś jest nie tak z prądami. Przecież napięcie na akumulatorze przy tych 2,5- 3k to jest koło 14V, a żaden akumulator nie ma takiego napięcia w spoczynku. Posprawdzaj masę z aku, i resztę kabli jeżeli to nic nie da to rozruchałka na stół :P Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 sek w tym ze jak juz odpali to odpala zupelnie normalnie nawet przy nizszym pradzie z aku, z tym, ze trzeba mu dac troche gazu. i tu się nie zrozumieliśmy .. wcześniej pisałeś ze na zimno czy na ciepło problem jest ten sam. Kolego na 90% masz zaciasne zawory (głównie ssące) objaw na zupełnie zimnym silniku zawory zaciasne i gubisz ciśnienie(stąd potrzebny mocniejszy prąd rozruchowy) .. gdy juz moto zapali problem zniknie.. wraz z rozgrzaniem materiałów. Pozdrawiam sprawdź luzy zaworowe :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Kolego na 90% masz zaciasne zawory (głównie ssące) objaw na zupełnie zimnym silniku zawory zaciasne i gubisz ciśnienie(stąd potrzebny mocniejszy prąd rozruchowy) .. gdy juz moto zapali problem zniknie.. wraz z rozgrzaniem materiałów. Pozdrawiam sprawdź luzy zaworowe :icon_twisted: Możesz rozwinąć swoją myśl? Piszesz że zawory są za ciasne i gubi ciśnienie (kompresję) - OK ale co oznacza: gdy juz moto zapali problem zniknie.. wraz z rozgrzaniem materiałów. Wg. mnie to raczej odwrotnie problem się pogłębi (o ile to wina zaworów). Nadal upieram się przy prądzie, bo niech mi ktoś wytłumaczy w jaki sposób od stania (nie jeżdżenia) zmieni się luz zaworowy :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 (edytowane) i tu się nie zrozumieliśmy .. wcześniej pisałeś ze na zimno czy na ciepło problem jest ten sam. Kolego na 90% masz zaciasne zawory (głównie ssące) objaw na zupełnie zimnym silniku zawory zaciasne i gubisz ciśnienie(stąd potrzebny mocniejszy prąd rozruchowy) .. gdy juz moto zapali problem zniknie.. wraz z rozgrzaniem materiałów. Luzy zaworowe to tak jak kolega "Sopelblue" napisał zacieśniają się wraz ze wzrostem temeratury. Ja też obstawiam prąd , jeśli nie to gażniki - długo stał, wiec mogły troszke syfu złapać. Edytowane 28 Lutego 2009 przez toper-utl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Zawory nie mają w tym przypadku nic do rzeczy, bo działo by sie dokładnie na odwrót. Winny jest akumulator który nie wyrabia z podawaniem prądu. Poczekajmy co zdziała własciciel, i wtedy bedziemy rozgrzebywac moto dalej jak bedzie to potrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 :) panowie chyba nie czytacie postów osoby która prosi o pomoc ;) było podkreślone ze na zimno jest problem, po odpaleniu moto już pali z "mniejszego" prądu wiec tu raczej nie elektryka szwankuje , jako ze moto ma parę lat, ja upieram się przy luzach zaworowych i jestem przekonany w 90% ze okażą się zaciasne... a problem który opisuje magneto, pasuje do objawów przyczyny przy której się upieram :) Jak rozwiążesz problem daj znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toper-utl Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 :) panowie chyba nie czytacie postów osoby która prosi o pomoc ;) było podkreślone ze na zimno jest problem, po odpaleniu moto już pali z "mniejszego" prądu wiec tu raczej nie elektryka szwankuje , jako ze moto ma parę lat, ja upieram się przy luzach zaworowych i jestem przekonany w 90% ze okażą się zaciasne... a problem który opisuje magneto, pasuje do objawów przyczyny przy której się upieram :) Jak rozwiążesz problem daj znać Kolego, jaki ty masz sprzęt że Tobie luzy powiększają się wraz ze wzrostem temperatury ? A to że moto ma pare lat nie znaczy od razu że ma zawory do regulacji. Akumulator - to podstawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie wiem o co sie spierać i po co gdybać...motocykl stał 3.5 roku więc i tak wymaga konkretnego serwisu. Po takim czasie benzyna się krystalizuje i uklad wolnych zarósł zielonym "mchem" zresztą pewnie całe wnętrze gaźników (chyba tylko myjka ultradźwiękowa) Akumulator to podstawa, a zawory i tak trzeba sprawdzić razem z ciśnieniem sprężania. Nie wiadomo co czas zrobił z gładzią cylindrów i pierścieniami. Tak czy siak zamiast ścierać się w szrankach kto trafi lepiej bierz klucze i kręć bo czeka Cię sporo pracy i nikt Ci tego przez forum nie zrobi. A odsiarczyć to można zapałkę nożykiem ! Pewność przyjdzie gdy zmierzysz aku testerem pod obciążeniem rozruchu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Kolego, jaki ty masz sprzęt że Tobie luzy powiększają się wraz ze wzrostem temperatury ? A to że moto ma parę lat nie znaczy od razu że ma zawory do regulacji. Akumulator - to podstawa. A no widzisz kolego wystarczy spojrzeć w profil :D to takie proste :icon_biggrin: , nie podważam Twojego zdania za akum to podstawa...to prawda ale z doświadczenia (samochodowego i nie tylko) wiem ze taki objaw powodują miedzy innymi ciasne zawory. To ze moto ma pare lat to włsanie jak najbardziej warto je sprawdzić :icon_biggrin: Widze kolego ze chcesz by Twoja racja byla Twojsza niz moja jest mojsza :wink: , ja sie nie chce sprzeczać i nie sprzeczam uwierz :icon_mrgreen: poprostu chce pomoc. Myślę ze twórca wątku podzieli się z nami informacją na temat problemu :bigrazz: Jednak podkreślę jeszcze raz po takim okresie wypadało by przejrzeć jednak tą elektrykę, zaworki, gazniczki itp. Pozdro lewa w gore :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.