sorier Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 I jak sie sprawuje firmowy Scottoiler? :) Ja mam Domowy scottoiler podobny do tego KLIKNIJ Dodatkowo elektrozawór z pneumatyki przemysłowej z cewką 12V (mniejszy niż samochodowy elektrozawór zawór paliwa czy gazu), zaworek akwarystyczny do regulacji, zbiorniczek ze strzykawki 50ml, wężyki akwariowe i z zestawów do transfuzji krwi. Cały zestaw podpięty przez przekaźnik do czujnika luzu w motocyklu. Działa idealnie, łańcuch posmarowany a motor czysty :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cebulasXT Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 a ja mam takie pytanie, bo na wiosne zmieniam napęd, do tej pory stosowalem smar w sprayu, motul road plus, mam białe felgi, i przyznam ze troszke tam po brudził ale to tak przynajmniej po 1500-2000km wiec przy myciu motocykla zawsze mylem felgi czyli wlasnie co 1500-2000km zastanawiam sie nad zalozeniem automatycznej oliwiarki i tu pytanie? czy ona brudzi mocniej niz jakis dobry smar w sprayu? bo chetnie bym porzucił smarowanie co 300km ale nie kosztem brudniejszej felgi, bardzo mnie irytuje brud na bialej feldze :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Jak masz dobrze wyregulowany to nie brudzi wcale badz w bardzo malym stopniu....(kilka plamek z rozrzuconego oleju). Naprawde warto zainwestowac w automat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Super sprawa, niestety troche brudzi,ale mam odkręcony prawie na max, więc pewnie dlatego :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 I jak sie sprawuje firmowy Scottoiler? :) Firmowy Scottoiler sprawuje się dobrze. Przetestowane na 2 motocyklach. Wprawdzie chwilę trwało odpowiednie ustawienie ich, ale już jest ok. Co ciekawe w jednym moto tylnie koło jest czyste. W drugim natomiast ciężko się domyślić że felga powinna być popielata. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) Ale wykopaliście temat.... :) Ja już zdążyłem zajeździć napęd, cały jego żywot smarowany olejarką, wytrzymał 40tys.km. Felga czystsza niż przy smarowaniu sprajami, i do tego łatwiej ją umyć. Polecam W Motocyklicznie było coś wczoraj o smarowaniu łańcucha. Niestety ani słowa o olejarkach :/ Edytowane 29 Września 2010 przez sorier Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rekin175 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 To ja znów odkopie temat rzekę , trochę czasu już minęło od założenia posta i pewnie są jakieś nowe oliwiarki na rynku co polecacie na dzień dzisiejszy dostępne w Polsce ewentualnie Niemcy . Cytuj Yamaha-FZ6 2004.rok - Honda CBR 1000F 2000.rok - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Z dostępnych w Polsce (i nawet rodzimej produkcji) to MotoOiler. Ktoś z forum używał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Sam powoli zaczynam myśleć nad tym, bo z lekka wnerwia mnie wymiana łańcucha co 10'000km gdzie z olejarką spokojnie rozwalają 4x tyle bez jednego naciągnięcia. Raz wydany szmal zwróci się po półroku.Motooiler znam tylko ze słyszenia. Ponoć ciekawa konkurencja.Wiem, że samoróbkę elektroniczną o wartości ok 300zł sprzedaje pewien człowiek pracujący niegdyś w Probike/MonsterBike Michałowice. Niestety nie pamiętam kontaktu ani imienia :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Sam powoli zaczynam myśleć nad tym, bo z lekka wnerwia mnie wymiana łańcucha co 10'000km gdzie z olejarką spokojnie rozwalają 4x tyle bez jednego naciągnięcia. Raz wydany szmal zwróci się po półroku.Motooiler znam tylko ze słyszenia. Ponoć ciekawa konkurencja.Wiem, że samoróbkę elektroniczną o wartości ok 300zł sprzedaje pewien człowiek pracujący niegdyś w Probike/MonsterBike Michałowice. Niestety nie pamiętam kontaktu ani imienia :banghead: Czym Ty smarujesz,że taki mały przebieg na napędzie robisz :icon_rolleyes: W bandziorze mam łancuch od nowości, 32tys.km.Bez żadnych oliwiarek,smwrowany tylko sprayem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 w tym sezonie przejechalem B12,5 z motooilerem ok 7kkm, jak wrazenia? - teraz kupilem 'hądę' i tez zainstalowalem motooilera, ale tym razem z koncowka dual injector od scotta, wiec chyba urzadzenie sie obronilo :smile: wygodne toto jest i tyle, sterownik latwy do obslugi w rekawicach motocyklowych. Kwestia odpowiedniego ustawienia dozowania, zaleznie od warunkow i stylu jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Mam pytaanie Czy wystarczy kupić samego scotta czy lepiej odrazu kupić z tą końcówką Dual?? Czy ona duże efekty daje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 (edytowane) Czym Ty smarujesz,że taki mały przebieg na napędzie robisz :icon_rolleyes: W bandziorze mam łancuch od nowości, 32tys.km.Bez żadnych oliwiarek,smwrowany tylko sprayem. Wodą z ulicy :icon_rolleyes: Nie mam warunków żeby smarować łańcuch co 300km i do tego myć regularnie. Taki przebieg robię średnio w 3 dni lub mniej.Staram się smarować w weekend i myć co 3 smarowanie. Edytowane 26 Grudnia 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Efekty daje, niestety aż za duże. W czasie jazdy ten trójnik duala napełnia się olejem, a po zatrzymaniu cały olej spływa i mamy ładną kałuże pod motocyklem. Lepszy efekt daje ustawienie końcówki z której kapie olej na środku łańcucha, przed tylna lub za przednią zębatką. No i oczywiście używanie oleju przekładniowego a nie scottowskiego. A Motooiler ma już tańszą konkurencje, na alle można znaleźć. Osobiście jestem zdania ze nie warto dawać takich pieniędzy, nawet za tańszą wersje motoilera, skoro ten sam efekt można uzyskać olejarką DIY za kilkadziesiąt zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vivaldi_V1 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 A czy olej lecący na srodek łańcucha zostanie dobrze rozprowadzony po elementach które wymagają smarowania najbardziej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.