88kamyczek Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Mieszanka to jest zawsze indywidualna sprawa. Każdy dostosowuje gaźnik i proporcje do własnych potrzeb... 1:12-15 to przy docierce...na pierwszy bak, drugi bak 1:20. Co ja nie mam na co pieniędzy wydawać tylko na olej :D później latam na 1:25-30. Proszę czytajcie ze zrozumieniem. Gdybym chciał żeby nie było za mną siwo to bym sobie kupił 4T :] Bez jaj to wam się pierścionki podwijają i cylindry zacierają. A później płacz i powiedz czemuuu. Z drugiej stron gdybym latał tak jak wy do 45km/h i do połowy obrotów, nie więcej, nie więcej, to mieszanka 1:50 wystarczyłaby mi w zupełności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 (edytowane) Hipolit, w salonie to Ci dużo krzyknął , poszukaj w sklepach internetowych powinno być taniej Edytowane 23 Lutego 2009 przez jasiek09 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 No właśnie macie może pomysły gdzie to mogę dostać. Allegro śledzę na bieżąco, na ag-mocie nie ma nic takiego, jakie są jeszcze sklepy internetowe godne polecenia? Albo z czego mogę wyciąć takie listki? bo jak wcześniej wspominałem mam taką możliwość tylko nie mam materiału. Za nim założyłem ten temat przeczytałem taki jeden z 2006 roku o zaworze membranowym do KTM 380 i koleś w nim wspominał że koszt samych listków to 80 zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Zapytaj tutaj: www.motocombo.pl to jest gg na sklep 4575340 brałem już od nich kilka gratów i moge polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Nie mają tego w tym sklepie. Do salonu dzwoniłem i jest dostępny w sprzedaży tylko cały zawór którego koszt wynosi 320zł :O nie mam i nie będę miał tyle pieniędzy niestety... Czy wie ktoś gdzie mogę to dostać albo z czego są wykonane te listki, z jakiego materiału ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 http://allegro.pl/item561773620_czesci_mtx...mortyzator.html Napisz do gościa widać cylinder z krućcem, membrana też powinna być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 26 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Właśnie też to znalazłem i napisałem do niego od razu. To właśnie do niego kupiłem tego MTXa. A zawór już na 100% jest do dupy (listki). Nalałem dzisiaj pełen po brzegi słoik wody > wsadziłem w to zawór > jego jedna (dolna/górna) komora zapełniła się wodą od razu a druga trochę wolniej ale listki także przepuszczały, (zawór ma taką jakby to ująć 'płytkę przedziałową która dzieli go w środku na górną i dolną część) ... Edytowane 26 Lutego 2009 przez Hipolit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Doskonale wiemy jak wyglada ten zawor:) Takei sprawdzanie to torche lipa bo w czasie pracy te listki domyka cisnienie wytwarzajace sie w kmorze wstepnego sprezania.pozatym silnik odpali wogole bez zaworu membranowego jezeli wszystko jest ok.z tym ze bedzie sie poowoli wkrecal i bedzie slaby jak niemowle.(wiem bo jak kupilem swojego bylego mktxa nie mial wogole membran) :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek09 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 popytaj w sklepach do skuterków ta mogą mieć że sam sobie wycinasz kształt / Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Opisałem go bo np. w DT 125 nie ma tej przegródki... No to listki trochę odstają ale nie więcej niż milimetr. No to jeśli to nie jest wina zaworu to co to może być ?? Gaźnik sprawny, kompresja jest, tłok też, motor odpalił ale jak traktor i na chwilkę no to już sam powoli nie wiem... Miał ktoś kiedyś podobne objawy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Opisałem go bo np. w DT 125 nie ma tej przegródki... No to listki trochę odstają ale nie więcej niż milimetr. No to jeśli to nie jest wina zaworu to co to może być ?? Gaźnik sprawny, kompresja jest, tłok też, motor odpalił ale jak traktor i na chwilkę no to już sam powoli nie wiem... Miał ktoś kiedyś podobne objawy ?? Simmery już ktoś chyba proponował. Mi jeszcze przyszły do głowy kanały dolotowe ze skrzyni korbowej do cylindra, zobacz czy się jakimś syfem nie zabrudziły ( ale to się wiąże z rozbiórką silnika ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jak zalapal Ci ten MTX to rzucalo tak konkretnie olejem z wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 28 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Nie nic takiego jak plucie olejem nie zauważyłem. Tylko nieźle dymiło na początku jak te syfy wypalałem samostartem ale potem coraz mniej. Ale jak dymił to nie na czarno tylko takim jasnym dymem(leciutko zielonym), ale to chyba z mieszanki nie wyglądało to jak by olej ze skrzyni się wypalał. No ale w MTXe poziom oleju w skrzyni jest kilka centymetrów pod wałem i jeśli puścił simering z tej strony to tylko dmucha,,, ale mam nadzieje że tak się nie stało... Spróbuje ten zawór naprawić, jak to nie pomoże to w tedy pomyśle o simeringach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dexxam Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Dobrze ze wypaliles ten syf bo ja po remoncie mojej CR tez nie moglem odpalic. Ukopalem sie jak glupi ale wkoncu zalapala i wyzucilo duzo mieszanki co zalegala w cylku. Sprawdzales moze wydech czy nie jest przydkany? Jest jeszcze jeden motyw, tylko nie wiem jak to wytlumaczyc ale postaram sie. Wyjmij gaznik z moto i tam gdzie wchodzi przewod z paliwkiem od baku wloz strzykawe najlepiej to setke napelniana benzyna lub woda(ja to z woda robilem :icon_razz: ), naciskaj strzykawke tak jakby to bylo podawane paliwo i patrz na spod gaznika czy leci z przelewu. Jezeli nie leci to jest git i plywak zamyka w dobrym momencie zawor, jezeli natomiast leci to moze oznaczac ze zamyka za pozno i przez to go zalewa. Nie wiem czy to Ci cos pomoze ale ja tak mialem w CR ze ja zalewalo przez plywak. Podgilem troszke blaszke przy plywaku zeby wczesniej zamknelo zawor i juz bylo wszystko oky. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hipolit Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 popytaj w sklepach do skuterków ta mogą mieć że sam sobie wycinasz kształt / A czy u kogoś w mieście jest sklep gdzie sprzedają takie arkusze?? Wiecie u mnie nie mogę czegoś takiego znaleść a zawsze się można jakoś dogadać i wysłać za pobraniem ;] A co do tego gaźnika to zobaczę to jutro, ale po ostatnim rozłożeniu gaźnika miałem ten problem że jak odkręcałem kranik to pływak się zawieszał ale to ustało po kilku puknięciach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.