Skocz do zawartości

Iskra jest, benzyna dochodzi, SILNIK NIE GADA ?!...


Hipolit
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mieszanka to jest zawsze indywidualna sprawa. Każdy dostosowuje gaźnik i proporcje do własnych potrzeb...

1:12-15 to przy docierce...na pierwszy bak, drugi bak 1:20. Co ja nie mam na co pieniędzy wydawać tylko na olej :D później latam na 1:25-30. Proszę czytajcie ze zrozumieniem.

Gdybym chciał żeby nie było za mną siwo to bym sobie kupił 4T :]

Bez jaj to wam się pierścionki podwijają i cylindry zacierają. A później płacz i powiedz czemuuu.

 

Z drugiej stron gdybym latał tak jak wy do 45km/h i do połowy obrotów, nie więcej, nie więcej, to mieszanka 1:50 wystarczyłaby mi w zupełności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie macie może pomysły gdzie to mogę dostać. Allegro śledzę na bieżąco, na ag-mocie nie ma nic takiego, jakie są jeszcze sklepy internetowe godne polecenia? Albo z czego mogę wyciąć takie listki? bo jak wcześniej wspominałem mam taką możliwość tylko nie mam materiału.

Za nim założyłem ten temat przeczytałem taki jeden z 2006 roku o zaworze membranowym do KTM 380 i koleś w nim wspominał że koszt samych listków to 80 zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mają tego w tym sklepie. Do salonu dzwoniłem i jest dostępny w sprzedaży tylko cały zawór którego koszt wynosi 320zł :O nie mam i nie będę miał tyle pieniędzy niestety... Czy wie ktoś gdzie mogę to dostać albo z czego są wykonane te listki, z jakiego materiału ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też to znalazłem i napisałem do niego od razu. To właśnie do niego kupiłem tego MTXa. A zawór już na 100% jest do dupy (listki). Nalałem dzisiaj pełen po brzegi słoik wody > wsadziłem w to zawór > jego jedna (dolna/górna) komora zapełniła się wodą od razu a druga trochę wolniej ale listki także przepuszczały, (zawór ma taką jakby to ująć 'płytkę przedziałową która dzieli go w środku na górną i dolną część) ...

Edytowane przez Hipolit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doskonale wiemy jak wyglada ten zawor:) Takei sprawdzanie to torche lipa bo w czasie pracy te listki domyka cisnienie wytwarzajace sie w kmorze wstepnego sprezania.pozatym silnik odpali wogole bez zaworu membranowego jezeli wszystko jest ok.z tym ze bedzie sie poowoli wkrecal i bedzie slaby jak niemowle.(wiem bo jak kupilem swojego bylego mktxa nie mial wogole membran) :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisałem go bo np. w DT 125 nie ma tej przegródki... No to listki trochę odstają ale nie więcej niż milimetr. No to jeśli to nie jest wina zaworu to co to może być ?? Gaźnik sprawny, kompresja jest, tłok też, motor odpalił ale jak traktor i na chwilkę no to już sam powoli nie wiem... Miał ktoś kiedyś podobne objawy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisałem go bo np. w DT 125 nie ma tej przegródki... No to listki trochę odstają ale nie więcej niż milimetr. No to jeśli to nie jest wina zaworu to co to może być ?? Gaźnik sprawny, kompresja jest, tłok też, motor odpalił ale jak traktor i na chwilkę no to już sam powoli nie wiem... Miał ktoś kiedyś podobne objawy ??

 

Simmery już ktoś chyba proponował. Mi jeszcze przyszły do głowy kanały dolotowe ze skrzyni korbowej do cylindra, zobacz czy się jakimś syfem nie zabrudziły ( ale to się wiąże z rozbiórką silnika ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic takiego jak plucie olejem nie zauważyłem. Tylko nieźle dymiło na początku jak te syfy wypalałem samostartem ale potem coraz mniej. Ale jak dymił to nie na czarno tylko takim jasnym dymem(leciutko zielonym), ale to chyba z mieszanki nie wyglądało to jak by olej ze skrzyni się wypalał. No ale w MTXe poziom oleju w skrzyni jest kilka centymetrów pod wałem i jeśli puścił simering z tej strony to tylko dmucha,,, ale mam nadzieje że tak się nie stało... Spróbuje ten zawór naprawić, jak to nie pomoże to w tedy pomyśle o simeringach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze wypaliles ten syf bo ja po remoncie mojej CR tez nie moglem odpalic. Ukopalem sie jak glupi ale wkoncu zalapala i wyzucilo duzo mieszanki co zalegala w cylku. Sprawdzales moze wydech czy nie jest przydkany?

 

Jest jeszcze jeden motyw, tylko nie wiem jak to wytlumaczyc ale postaram sie. Wyjmij gaznik z moto i tam gdzie wchodzi przewod z paliwkiem od baku wloz strzykawe najlepiej to setke napelniana benzyna lub woda(ja to z woda robilem :icon_razz: ), naciskaj strzykawke tak jakby to bylo podawane paliwo i patrz na spod gaznika czy leci z przelewu. Jezeli nie leci to jest git i plywak zamyka w dobrym momencie zawor, jezeli natomiast leci to moze oznaczac ze zamyka za pozno i przez to go zalewa.

 

Nie wiem czy to Ci cos pomoze ale ja tak mialem w CR ze ja zalewalo przez plywak. Podgilem troszke blaszke przy plywaku zeby wczesniej zamknelo zawor i juz bylo wszystko oky.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popytaj w sklepach do skuterków ta mogą mieć że sam sobie wycinasz kształt /

A czy u kogoś w mieście jest sklep gdzie sprzedają takie arkusze?? Wiecie u mnie nie mogę czegoś takiego znaleść a zawsze się można jakoś dogadać i wysłać za pobraniem ;] A co do tego gaźnika to zobaczę to jutro, ale po ostatnim rozłożeniu gaźnika miałem ten problem że jak odkręcałem kranik to pływak się zawieszał ale to ustało po kilku puknięciach...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...