max222 Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 witam!! mam problem ze swoja etz 250 problem polega na ladowaniu jak je rozpoznac?? ostatnio z kumplem wymienilismy szczotki i chyba jest wszystko dobrze jak dodaje gazu to swiatla swieca mocniej co o tym myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Co Ty chcesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Jak rozpoznać czy jest ładowanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Ściąg dekiel od akumulatora, odpal Etke i odkręć przewód od zacisku akumulatora, jeżeli dalej będzie chodzić znaczy że masz ładowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 14 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 zrobiłem jak mówiłes odpaliłem ja i odczepiłem kabelek od aku i nie zgasła. Tylko na małych obrotach gasła to dobrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Czyli ładowanie masz, moja trykała nawet na najniższych obrotach, możesz jeszcze spróbować wyregulować regulator napięcia chociaż jest z tym troche zabawy i efekty nie zawsze są zadowalające. Żeby mieć 100% pewność że nie staniesz w trasie z padniętym aku podjedź na jakiś warsztat mechaniczny i poproś o zmierzenie ładowania specjalnym miernikiem na włączonych i wyłączonych światłach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Bierzesz w łapke zarówke, nalepiej 24V. Podłączasz pod aku, normalnie bedzie swiecic, ale jak przegaznujesz jej tak zdrowo zarówka powina sie rozjasnić, wtedy ładowanie jest. Na zarówce 12V niewidać tego aż tak bardzo, na 24V widać lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 ok dzięki za rady :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Bierzesz w łapke zarówke, nalepiej 24V. Podłączasz pod aku, normalnie bedzie swiecic, ale jak przegaznujesz jej tak zdrowo zarówka powina sie rozjasnić, wtedy ładowanie jest. Na zarówce 12V niewidać tego aż tak bardzo, na 24V widać lepiej. Tak to mozesz sprawdzac orientacyjnie. Jaki problem kupic za 10 zl uniwersaly miernik i zrobic pomiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 muszę się zaopatrzyć w miernik i zrobić pomiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 na mierniku masz zakres 20v DC ustawiasz go i właczasz jedna czujką plus drugą minus i czytasz napięcie.......jak jest koło 12v cały czas to niemasz sposób z odpięciem aku na chodzącym moto jest bardzo ale to bardzo mylny i może wpędzić w wymiane aku z prostej przyczyny: etka ma zapłon konwencjonalny (cewka aku+przerywacz) a ta cewka butelkowa mokra jest w stanie dać iskre nawet przy 5v (wiem sprawdzałem na zasilaczu pozatym kumpel jeździł ogarem na cewce zapłonowej z etki)mimo że nominalnie jest na 12v...... reasumując regulator może być uwalony w 3 4literowe wyrazy i dawać napięcie 5v to motocykl będzie chodził natomiast bardzo szybko zniszczy aku do tego stopnia że nada sie do kosza co do alternatora przy 5v też sie wzbudzi gdzieś czytałem że można doprowadzić do samowzbudzenia bardzo szybko ją pchając to co dopiero przy 5v........ Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Ściąg dekiel od akumulatora, odpal Etke i odkręć przewód od zacisku akumulatora, jeżeli dalej będzie chodzić znaczy że masz ładowanie. Dales koledze swietna rade jak najlepiej zniszczyc regulator napiecia a nawet alternator-akumulator pelni role zabezpieczenia przed naglym wzrostem napiecia i jak go odlaczysz w czasie pracy to mozesz wlasnie wpedzic sie w koszty. Do pomiaru ladowania nalezy uzyc woltomierza i amperomierza, pamietajac przy tym ze pomiary przeprowadza sie przy w pelni naladowanym akumulatorze i przy wlaczonych swiatlach mijania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.