michoa Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 witam Ponieważ czasem spotkam sie z motocyklem bez gaźnika mam takie pytanie opisze sytuacje czysto teoretyczną która ma przedstawić mój teoretyczny problem kupiłem motocykl yyy za 20 zł na pchlim targu. Jest to dwusuw i nie ma gaźnika. Ponieważ motocykl był produkowany w mongoli 100 lat p.n.e nie da sie już kupić orginalnego gaźnika ani rzemieślniczego zamiennika. i teraz mam pytanie czy przy zamianie gaźnika interesuje mnie tylko gardziel i rozmiar dysz ?? w sensie że musze znaleźc gaźnik o tej samej gardzieli i ewentualnie mieć te same dysze żeby wszystko ok chodziło ?? czy można do dwusuwa który orginalnie miał gaźnik z przepustnicą cylindryczną wsadzić gaźnik z przepustnicą skrzydełkową (większośc samochodowych taką ma )byleby gardziel sie zgadzała i dysze ?? coś jeszcze o czym nie wiem :D ?? z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Do dwusuwa nie można założyć gaźnika o stałym podciśnieniu (Constant Vaccum, zwany potocznie "membranowym"). Ma on jedną cechę - zawór Cut-off, odcinający dopływ mieszanki przy hamowaniu silnikiem. Podejdzie jedynie gaźnik nie posiadający zaworu Cut-off, czyli z przepustnicą tłokową. Dla przykładu mogę podać gaźnik od chińskich "pseudoczoperków". EDIT: Zapomniałem o innych gaźnikach. We Vespie są gaźniki podobne do tych jak w samochodach - przepustnica skrzydełkowa, rozpylacz, układ biegu jałowego i rozruchu. Produkcja Dellorto, ale nie znam symbolu. W małych mopedach występują gaźniki Dellorto SHA, one mają płaską przepustnicę, rozpylacz i przesłonę rozruchową. Wyżej podane gaźniki są stosowane w dwusuwach, lecz mają jedną wadę - trudno w takich prostych gaźnikach uzyskać stałośc składu mieszanki w różnych warunkach pracy silnika. Edytowane 11 Lutego 2009 przez BANANvanDYK Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Normalnie gaznik od 4 suwa bedzie rowniez roznil sie ksztaltem iglicy i rozpylaczem od gaznika do 2 suwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 ok dzięki panowie czyli wiem że nie ma co kupować crossówek bez gaźników :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.