mechu Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 siemka mam suzuki gn 125 i mam z nim kilka problemów -jeden z nich to taki że gdy moje moto postoi kilkanascie dni nie odpalane to mam nielada problem żeby je odpalić -drugi z nich to z pod gaźnika wychodzi taki wężyk poprowadzony pod motor i z niego cieknie paliwo jak moto stoi - jak jade na 4 to moge rozpędzić się tak gdzieś do 105km/h a jak wżuce 5 to pdkość spada do 90 i to jest maks to jakiś ogranicznik czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 siemka mam suzuki gn 125 i mam z nim kilka problemów -jeden z nich to taki że gdy moje moto postoi kilkanascie dni nie odpalane to mam nielada problem żeby je odpalić -drugi z nich to z pod gaźnika wychodzi taki wężyk poprowadzony pod motor i z niego cieknie paliwo jak moto stoi - jak jade na 4 to moge rozpędzić się tak gdzieś do 105km/h a jak wżuce 5 to pdkość spada do 90 i to jest maks to jakiś ogranicznik czy co? Zacznijmy od tego, bo być może czeka cię wymiana gaźnika, bo albo jest nadal zdławiony, albo źle oddławiony (metodą dluta i młotka, jak w tym, który ja kupiłam). Zaś z wężykiem poradzi sobie każdy warsztat. Co do nieodpalania - jak dla mnie objaw słabego akumulatora. W Gieniu można go łatwo wyjąć - czy do wymiany, czy podładowania w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu Opublikowano 10 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 akumulator jest ok kręciłem go z jakieś 15 minut aż akumulator padł to nie wina akukulatora a to że cieknie z wężyka to co może być przyczyną i ile mnie skasują jak bym pojechał do warsztatu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 w tym pierwszym moto to myslę ze paliwa ma za mało patrzyłes na świecę?? czy jak kręcisz rozrusznikiem to czy świeca jest zalana?? czy też nie?> w drugim ustaw gaźnik , ściagnij serwisówke , paliwo ucieka bo jest nadmiar , pewno kranika niezakręcasz a gaźnik ma źle ustawiony pływak i nie trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychuuuuu Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Moim zdaniem "moto zalewa się" najprawdopodobniej z winy pływaka w gaźniku, który trzeba obejrzeć... to by wyjaśniało cieknące paliwo przez wężyk przelewowy i ciężkie odpalanie Edytowane 10 Lutego 2009 przez Krzychuuuuu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Jaki masz kranik w tym moto podcisnieniowy czy zwykly ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychuuuuu Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Jaki masz kranik w tym moto podcisnieniowy czy zwykly ? Miałem taki moto, o ile dobrze pamiętam jest tam zwykły kranik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 W takim razie trzeba go sprawdzic, bo najwyrazniej cieknie, trzeba rowniez sprawdzic dzialanie zaworka iglicowego gaznika ( czy trzyma ) i plywak ( czy sie nie topi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) dzisiaj nładowałem akumulator i kręciłem go z 3 minuty i nie chciał odpalić , wykręciłem świece i miała taki nagar że nie iskrzyła wyczyściłem ją i wtedy miała iskrę , wkręciłem ją spowrotem i kręciłem rozrusznikiem aż się rozłaował ale dalej nie chciał odpalić, wyprowadziłem moto na dwur i popchnełem i odpalił po 2 metrach co ot ???????????????????? kranik zamykam a paliwo i tak cieknie a co z tym ogranicznikiem?????????????????????????????????????????????????? a jak wyregulować gażnik i co to jest ta serwisuwka ??????? a jakiś ogranicznik może być na ruże wydechowej bo wymieniłem rure bo moja stara była taka jakaś dziurawa i brzydka i jak wymieniłem rure to wydaje mi się że jest jakiś słabszy Edytowane 11 Lutego 2009 przez mechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Trzeba sprawdzić luz na zaworach ciśnienie sprężania i gazik przeredagować łącznie z pływakiem i można zaczyna sezon :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychuuuuu Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Tam nie ma żadnego ogranicznika.... to nie skuter.... To, że moto nie chce jechać ma przyczynę w układzie zasilającym w paliwo, prawdopodobnie gaźnik. Co do tego, że kranik cieknie jak jest zamknięty, to nic nie znaczy. Równie dobrze może być tak, że to co uszczelniało kranik w środku ( może jakaś gumowa uszczelka itp. ), skruszyło się ze starości, spłynęło do gaźnika i teraz jest powodem tego całego zamieszania... gdyby tak było to możesz ustawić kranik w pozycji jakiej tylko chcesz, a paliwo i tak będzie dalej ciekło... (jeżeli pływak nie odcina dopływu paliwa) A jak już odpali to chodzi normalnie na wolnych obrotach, czy też jej odbija ? P.S Ta suza jest siłą ze złomu wyciągnięta? (nie chce jechać, tłumik z dziurą) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) stawiam na akumlator skoro moto odpala na zapych, w dr 125 tez rozrusznik krecil a moto nie odpalalo, wziolem sprawne aku z drugiego motocykla silnik momentalnie zaskoczyl, sprawdz dokladnie gaznik, ssanie, luzy zaworowe Edytowane 11 Lutego 2009 przez YAGO Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) co to piatego biegu. sprawa wydaje mi sie bardzo dziwna bo producent podaje predkosc maks. 105km/h a ty tyle jedziesz na czwartym biegu (ja na 4-ce wyciagne max 85-90km/h). jakie obroty masz na czworce jadac ta setke? moze ktos cos majstrowal przy gazniku - moze dysze inne sa to ze cieknie paliwo z wezyka spod gaznika to raczej jest zbyt wysoki stan plywaka i paliwo sie przelewa tlumik zalozyles oryginalny? no i powiedz jak motor teraz chodzi. jak maszyna do lodow? bo jesli rura jest oryginalna, motor bardzo cichy to nie dziw sie ze wydaje sie slabszy. ja przyczynilem sie do przepalenia rury w moim i zauwazylem duzy wzrost mocy wiec u ciebie sytuacja moze byc odwrotna gdybys chcial cos regulowac to tu masz link do motodaty pozdro Edytowane 12 Lutego 2009 przez Kuklex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechu Opublikowano 12 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 jakie obroty mam na czwurce to ci nie powiem bo nie mam linki od obrotomierza jak wymieniłem rure to moto faktycznie troche ciszej chodzi niż na starej ale nie jak maszynka do lodów ma fajny basik ale jest troche cichsz a jak pszepalić rure Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuklex Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 no to moze licznik masz rozkalibrowany. mialem tak samo. poprzedni wlasciciel wyciagal nim 120 km/h ale sam mowil ze to wielka sciema - ja maksymialnie jechalem 100 km/h na nowym liczniku. popatrz na predkosciomierz czy szkielko nie ma sladow rozbierania (mam na mysli ta chromowana obwodke wokol licznika). co do rury to czesto ponosi mnie fantazja i krece silnik do ponad 8k a jak przychodzi do hamowania to najpierw silnikiem (w sumie to zawsze hamuje silnikiem) no i strzaly w rure wszystko zalatwiaja. w dodatku uszczelka miedzy cylindrem a rura prosi sie o wymiane wiec wszystko sklada sie na piekny basowy dzwiek (tylko przy redukcji strasznie bije na prawy podozek od strzalow z rury) i wieksza moc. osobiscie to chyba szlag by mnie trafil gdyby obrotomierz albo inna czesc mi nie dzialala cos mi sie wydaje ze troszke masz roboty z motorkiem ale gwarantuje ze jak juz wszystko bedzie ok to motorek bedzie sluzyc jak nalezy ;) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.