Skocz do zawartości

Krzychuuuuu

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Krzychuuuuu

  • Urodziny 03/08/1990

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CB 750 SEVEN-FIFTY
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tupadły k. Jastrzębiej Góry

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Krzychuuuuu

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Przepraszam... zamuliłem... miałem ciężki dzień...
  2. To brzmi bardzo fachowo, więc zapewne nie każdy zakład podejmie się czegoś takiego, jakie jest prawdopodobieństwo znalezienia takiego warsztatu, który zrobi to dobrze? I jakie są orientacyjne koszta takiego zabiegu?
  3. Witam! Zauważyłem, że moja tarcza hamulcowa nie jest już pierwszej świeżości - ma wyraźne zgrubienie, tak zwany rancik. Czy jedyną opcją jest wymiana jej na nową, czy też możliwa jest jakaś drobna regeneracja? Słyszałem, że możliwe jest przeszlifowanie tarczy hamulcowej, ale nie jestem przekonany co do tego, ponieważ przyszło mi do głowy, że mogą tą tarczę np. skrzywić. Po drugie myślę, że tarcze motocyklowe są twardsze niż ich samochodowe odpowiedniki, a więc może się poprostu okazać, że takiej tarczy nie da się oszlifować ( o czym oczywiście tokarz, czy kto tam inny nie będzie wiedział ) i tarcza zostanie zwyczajnie zniszczona... Proszę o wypowiedzi w tym temacie, z góry dziękuję :)
  4. Tam nie ma żadnego ogranicznika.... to nie skuter.... To, że moto nie chce jechać ma przyczynę w układzie zasilającym w paliwo, prawdopodobnie gaźnik. Co do tego, że kranik cieknie jak jest zamknięty, to nic nie znaczy. Równie dobrze może być tak, że to co uszczelniało kranik w środku ( może jakaś gumowa uszczelka itp. ), skruszyło się ze starości, spłynęło do gaźnika i teraz jest powodem tego całego zamieszania... gdyby tak było to możesz ustawić kranik w pozycji jakiej tylko chcesz, a paliwo i tak będzie dalej ciekło... (jeżeli pływak nie odcina dopływu paliwa) A jak już odpali to chodzi normalnie na wolnych obrotach, czy też jej odbija ? P.S Ta suza jest siłą ze złomu wyciągnięta? (nie chce jechać, tłumik z dziurą)
  5. Miałem taki moto, o ile dobrze pamiętam jest tam zwykły kranik
  6. Moim zdaniem "moto zalewa się" najprawdopodobniej z winy pływaka w gaźniku, który trzeba obejrzeć... to by wyjaśniało cieknące paliwo przez wężyk przelewowy i ciężkie odpalanie
  7. Hydroregulatory? Czy mowa o hydraulicznym kasowaniu luzów zaworowych ? Z tego co pamietam swiece mam NGK, dokladny model musze sprawdzic, natomiast olej to z tego co pamietam MOTUL 10W 40, znajomy stwierdził, że to najlepszy olej motocyklowy... Czy ktoś zechciałby skomentować ?
  8. Mam pytanie : Jaka może być przyczyna tego, że moja sevenka ciężko odpala (trzeba ją trochę kręcić na maxymalnym ssaniu) ? Myślałem, że to może być wina świec lub zapchanych gażników, ale to chyba nie to skoro, gdy już uruchomie silnik to chodzi bez żadnych zastrzeżeń tj. bardzo równo, zjawisko to wystepuje tylko na zimnym silniku, a tak nawiasem: w instrukcji obsługi sugerują, aby wymieniac olej co 6 miesięcy lub 6000 km, ja po wymianie zrobiłem 3000 km, ale minęło już 9 miesięcy, czy ten olej się jeszcze do czegoś nadaje ? z góry dziękuję za odpowiedź :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...