Torturro Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Panowie - no dobrze - a zakladajac wlasnie V$H jak Pralat - , majac dziury w obudowie filtra - tzw poorman's BAK - i nie chcac zmieniac dysz - jaka powinna byc kolejnosc/sposoby regulacji?? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 A co Twojej maszynie dolega?Kolejność taka jak podał Wueska.Ale poziomu bym się nie czepiał,więc pozostaje podniesienie iglicy i regulacja mieszanki na wolnych.Gaźnik jeśli nie ruszany to iglica nie na nacięć i trzeba podłożyć podkładkę.Ja mam akcesoryjną [hyperharge] i mam 6 nacięć jest gdzie podnosić. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Nic nie dolega - ale zmieniam wydechy - wiec w razie w - chcialem wiedziec za co sie zabrac . Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Sama zmiana wydechu moze nie spowodowac koniecznosci regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Torturro a jaki filtr powietrza masz w tej swojej dziurawej obudowie? Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) :biggrin: hahaha sikam - dziurawa obudowa. No tak - jest dziurawa - ale to kosmicznie brzmi :) Otoz - typowy K&N mam w mojej puszce dziurawce.. Edytowane 11 Lutego 2009 przez Torturro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No i co? :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No ja np. niewiem o co ci biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 1.Przepustnica/e 2.Poziom paliwa 3.Skład mieszanki To kolejność której powinieneś się trzymać. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 No nie bardzo. Zaczynasz od dyszy glownej, czyli sprawdzasz czy na pelnym gazie swiece sa OK. Jest to trudne bo trzeba znalezc kawalek drogi, gdzie mozna sie rozpedzic do szybkosci max np na dwojce, potem zgasic moto bez schodzenia na wolne i po lekkim ostygnieciu silnika obejrzec swiece. Potem to samo na 3/4 rollgazu, 1/2 i 1/4. To zalatwia obroty srdnie i przejscie z wolnych. Na koncu wolne obroty. Zawsze postepujemy w ten sam sposob tzn gasimy silnik po probie bez zmiany obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Torturro Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 dzieki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 (edytowane) No nie bardzo. Zaczynasz od dyszy glownej, czyli sprawdzasz czy na pelnym gazie swiece sa OK. Jest to trudne bo trzeba znalezc kawalek drogi, gdzie mozna sie rozpedzic do szybkosci max np na dwojce, potem zgasic moto bez schodzenia na wolne i po lekkim ostygnieciu silnika obejrzec swiece. Potem to samo na 3/4 rollgazu, 1/2 i 1/4. To zalatwia obroty srdnie i przejscie z wolnych. Na koncu wolne obroty. Zawsze postepujemy w ten sam sposob tzn gasimy silnik po probie bez zmiany obrotow. Adamie, a jak jest w przypadku, gdy gaźnik ma pompkę przyspieszającą? Podczas opisanego przez Ciebie testu należy ją odłączyć? Czy po prostu delikatnie obchodzić się z gazem, żeby nie spowodować zakłamania "pomiarów"? I jak się ma regulacja wysokości iglicy do testów dyszy głównej? Edytowane 19 Lutego 2009 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Myślę że pompka nie powinna zaburzać testów.Daje dawkę jednorazową,ale przy powolnym dodawaniu gazu nie podaje wcale.Wild Star posiada taką pompkę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Adamie, a jak jest w przypadku, gdy gaźnik ma pompkę przyspieszającą? Podczas opisanego przez Ciebie testu należy ją odłączyć? Czy po prostu delikatnie obchodzić się z gazem, żeby nie spowodować zakłamania "pomiarów"? I jak się ma regulacja wysokości iglicy do testów dyszy głównej? Pompka przyśpieszająca nie przeszkadza. Trochę zakłamuje zachowanie motocykla przy dodaniu gazu ale na test dyszy głównej nie ma żadnego wpływu. Podobnie jak iglica nie ma wpływu na zachowanie gaźnika przy pełnym otwarciu gazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) Faktycznie, później doczytałem, że iglica ma wpływ 1/4 - 3/4, a dysza główna od 3/4. W takim razie na logikę, robiąc opisany test w zakresie od 1/4 do 3/4 skoku przepustnicy, sprawdza się prawidłowość ustawienie iglicy? Czy może jednak dalej odnosi się to do dyszy głównej, a ustawienie iglicy stwierdzamy po braku czarnego dymu i innych objawów zbyt bogatej (lub ubogiej ) mieszanki? Sorry za OT, ale mam przeszczepiony gaźnik i chce go wyregulować na tip top.. Dzięki! Edytowane 19 Lutego 2009 przez Yosarian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.