shipp Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 (edytowane) Wiec tak: (...)Wymień te 2 chińskie torchy(..) Nie rozumiem o jakie torchy chodzi? Ja miałem od nowości NGK. Skoro to są torchy, to lepszego polecasz?? PS. Gratuluję doskonałej znajomości chińskiego motocykla :clap: Jeżdżę takim już ponad 3 lata a tu masz! czegoś nowego można się dowiedziec :biggrin: i nie piszę ironicznie, pełna powaga :buttrock: PPS. Zamiast wymieniac śruby mocujące silnik, wystarczy dodac gumowe podkłady a wibracje znikają. Edytowane 8 Lutego 2009 przez shipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FILIUS Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 shipp w które miejsce dałeś podkładki gumowe aby wyeliminować drgania?Zastanowiło mnie to ponieważ może ten system sprawdził by się w z 150 Romet.Czy to może chodzi pomiędzy śrubą a gniazdem mocowania czy jako dystans tam gdzie są podkładki metalowe?Mam tez pytanie jak skutecznie drgania zostały stłumione i od czego dobrałeś te podkładki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 Kiedyś pracowałem w rzeszowie w serwisie Motorlandu. Teraz nawet czasuy nie mam zeby chociaz na chwilke tam wpasc. Co prawda nie sprzedaliśmy duzo 250 jednak 125 szły dobrze. Całkiem miło sie nimi jeździło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 shipp w które miejsce dałeś podkładki gumowe aby wyeliminować drgania?Zastanowiło mnie to ponieważ może ten system sprawdził by się w z 150 Romet.Czy to może chodzi pomiędzy śrubą a gniazdem mocowania czy jako dystans tam gdzie są podkładki metalowe?Mam tez pytanie jak skutecznie drgania zostały stłumione i od czego dobrałeś te podkładki? Dałem w "oczka" gdzie przechodzą śruby mocujące silnik do ramy. Jednak stwierdziłem, że silnik po ułożeniu się sam usunął wibracje, to pozdejmowałem i teraz ich nie mam, bo nie są już potrzebne. To nie były normalne podkładki tylko takie nakładane na otwór, co powodowało że śruba mocująca opierała się na gumie z każdej strony /wyglądają jakby 2 podkładki gumowe połączone ze sobą gumową tulejką/. Nie wiem od czego były, bo znalazłem je u znajomego w garażu, ale pochodziły chyba z jakiejś pralki czy innego sprzętu AGD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DRAGO. Opublikowano 9 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 R250V - ciekawy jestem z jakiego motocykla skopiowany jest silnik a zwłaszcza gaznik gdzie można znależć opis tego silnika,lub jakąś instrukcje,książkę serwisową ciekawostką jest to że przejechaniu 200km znikły wibracje nie poodkręcały się żadne śrubki -ciekawe jest też rozwiązanie filtra powietrza ponieważ powietrze do stożka pobierane jest z ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocyklista 45 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Jak moto rzadko jeżdzone to hamulce trochę mogą trzymać.Ale jak pojeździsz trochę to powinno się rozjeździć.Ja nigdy na przejażdzke nie ruszam z pustym bakiem,choc w nim mieści się 20 litrów.Lepiej się nosić niż się prosić. wITAJ piekny slogan lepiej nosic niz prosic, oddam podobny lepiej dzwigac,niz scigac! pozdrawiam :crossy: :flesje: R250V - ciekawy jestem z jakiego motocykla skopiowany jest silnik a zwłaszcza gaznik gdzie można znależć opis tego silnika,lub jakąś instrukcje,książkę serwisową ciekawostką jest to że przejechaniu 200km znikły wibracje nie poodkręcały się żadne śrubki -ciekawe jest też rozwiązanie filtra powietrza ponieważ powietrze do stożka pobierane jest z ramy WITAM, ja mam gaznik japonski z HONDY, na przeglADZIE GWARANCYJNYM to zauwazylem.Pozdrawiam wlascicieli chinolkow :crossy: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 R250V - ciekawy jestem z jakiego motocykla skopiowany jest silnik a zwłaszcza gaznik gdzie można znależć opis tego silnika,lub jakąś instrukcje,książkę serwisową masz ten sam silnik co ja: YAMAHA XV 250 Virago, gaźnik Mikuni. A link do serwisówki jest gdzieś u nas na forum chińskich motongów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 System dolotu ma dodawać momentu od najnizszych obrotów za to skutecznie kastruje góre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekdoc Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Wiec tak: Wymień te 2 chińskie torchy na coś co mozna nazwać świecami, tabele porównawcze beda mieli w sklepie. Z tego co pamietam to sprzet bodajże jeździ na 8 według NGK. Gaźnik jest do bólu prosty tyle ze chińskie sprzety wychodza jakies takie niezsynchronizowane i trzeba ten zabieg po nich poprawiać. Jak masz czas puki jeszcze jest zima wymień sobie śruby trzymajace silnik na pożadne. Co do skrzyni tak zdaza sie to naminnie we wszystkich chińskich sprzetach. Dość cesto trzeba sobie ustawić zawory ale to w piatek wieczorkiem mozna sobie zrobić tak dla relaksu po pracy. Zapychanie gaźnika to ostatnio już zadkość jednak dalej wystepuje. Pierdolniki które lubia padnać to czujnik stopki bocznej czasem sie zatnie wystarczy strzelić mocniej z kosy i juz mozna zaplić maszyne. Przełacznik świateł tu wystarczy czyszczenie i klakson(tu radził bym wymiane). Mozna pomyśleć też o lepszych oponach do tego sprzetu. Ja na świece (jakoś) nie narzekam. Ale wymienię dla pewności. Może będzie lepiej chodził? Na gazniku się nie znam,więc nie dotykam . A śruby mocujące silnik rzeczywiście odkręcają się i pękają. Po dłuższym przelocie jedna się rozkręciła a druga pękła tak,że mi cały motor się trząsł:) Blaszki mocujące klakson pękły(tak jak u Lefthandego). Opony czasem ślizgają się po mokrej jezdni jak łyżwy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 No niestety Darek, oponych w chińskich sprzętach to totalna porażka. Mają za dużo składnika, który powoduje że są twarde, przez co słabiej kleją się do asfaltu. Ja na swoje nie narzekam, ale muszę przyznac, że nadają się do spokojnej jazdy tylko w suche i upalne dni. W deszcz i przy niskich temperaturach czuc uślizgi na obu kołach. Jeden za to plus, że się łatwo nie zdzierają. Mam nalatane prawie 20 tys, a bieżnik jeszcze całkiem dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lefthandy Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Ostatnio ktoś mi poddał patent, że można ździebko spuścić powietrze, to podobno trochę poprawia przyczepność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Ostatnio ktoś mi poddał patent, że można ździebko spuścić powietrze, to podobno trochę poprawia przyczepność. Zastosowałem ten patent u siebie w przednim kole i faktycznie przyczepność jest lepsza ale ciężej się skręca i zniszczyłem sobie przez to opone. Bieżnik wygląda prawie jak nówka ale od ciągłego zginania niedopompowanej opony pojawiły się pęknięcia w rowkach i teraz muszę wymienić na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.Teraz założysz nówkę firmową i poczujesz różnicę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 (edytowane) Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.Teraz założysz nówkę firmową i poczujesz różnicę. Mam nadzieje, że na lepsze :icon_mrgreen: Na wiosnę zakładam metzelera. :buttrock: Najlepsze, że nowa firmowa opona ma płytszy bieżnik od tej starej chińskiej. Edytowane 10 Lutego 2009 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mieszanka jest bardziej miękka,więc powinna być różnica na plus. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.