Skocz do zawartości

Czym poić japończyka ?


Rekomendowane odpowiedzi

A ja do Orlenu i do Shella mam zaufanie. W zeszłym roku dopadła mnie rezerwa na pojezierzu pomorskim i byłem zmuszony zatankować na stacji typu CPN. Po kilkudziesięciu kilometrach silnik w moim Bladzie który normalnie chodzi jak igła zaczął wydawać z zaworów takie stuki jak maluch na 4 biegu przy prędkości 40 km/godz pod gorke 8O

Dopiero po spaleniu dwóch pełnych baków 98 z orlenu wszystko wróciło do normy.

 

A najgorsze jest to ze to bylo wlasnie po tej wielkiej ogolnopolskiej kontroli jakosci paliw w polskich stacjach.

 

 

Strzezcie sie dziadowskich stacji jak ognia!!!! :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

jestem z podkarpacia,do granicy z ukraina mam 100km jade z kumplem na 2 auta przywoze 120litrow i moto smiga bez problemu,wyjezdzilem w tym roku po czyszczeniu gaznikow juz jakies 200 litrow i nic sie nie dzieje,kupuje na ukrainskim shelu 98 za 2,35 za litr az chce sie jezdzic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym poic Japończyka :?: Ano jak japoniec to tylko SAKE :mrgreen:

 

W moim Kawasaki AR 125 jak zalałem 98 zamiast 95 to pod jedną pewną górkę wyjeżdżałem bez redukcji a na 95 trzeba bylo piatkę wbija więc różnica była odczuwalna 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Ukrainie czy Białorusi lałem do Kawasaki najtańsze paliwo (coś ok 70 oktanów) i jechałem lepiej niż na polskim paliwie 95 (ze stacji Jett)

 

Tam najgorsze paliwo jest często lepsze niż nasze 95. Bo jak nz Białorusi zrobisz przekręt (taki jak u nas) na paliwie i dolejesz jakiegoś SYFU to trafisz do takiego łagru że ci się odechce (jeśli przeżyjesz).

 

Pozdrawiam

Ja zawsze leje 95 bez PB :D (w Polsce)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w swoim czasie do etki i simsona lalem lotnicza sporo ponad 100 oktanow to byla moc ale zrodelko szybko wyschlo :/ :|

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powodem jest nikłe zainteresowanie stacji paliwowych paliwami z dodatkiem biokomponentów  

 

Powód jest taki, że paliwa z biokomponentami ulegają szybszemu rozwarstwieniu, przy różnego typu lewych dodatkach...

 

Nie rozumiem czego się tak obawiacie... w krajach ameryki łącińskiej dolewka biokomponentów to 30%. W USA koło 10% i tam nikt nie ma obowiązku informowania użytkownika o dolewce w paliwe.

 

Przeprowadzano długodystansowe testy paliw i pojazdy na nich eksploatowane, nie wykazywały żadnych odbiegających od normy zużyć!!!

 

Moim zdaniem zamisat się zastanawiać... rząd powinien bez zastanawiania ustanowić dolewke rzepaku, obniżyć cenę ON i nakłaniać rolników do siewów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja do swoiego Gpz-eta lej tylko 98, lałem kiedys 95 to ciezko było jej sie pozbierać na szosie ,nalem 98 to dostała strzała ze idze jak szlona ,co do ilości oktan to tudno stwierdzić czy te benzyny maja taką wartosc jak na dysrybutorze pisze dlatego niema co sie lisic sie na pare groszy i lepiej nalac najwszy oktan bo może jest do tej wartości zblizona ,ja tankóje na Orlenie i podziurach nawet zeby była super cena nie zaglądam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mój kumpel - skuterowiec, lał do swojej Aprilli paliwo z Orlenu, a później zaczął lać na Petrochemii Płock. I wiecie co, na Paliwie z Petrochemii przejeżdżał 20-30 km więcej niż na paliwie Orlenu - zamiast 180, robił 200-210 km... A i dynamika się poprawiła.

Pozdrawiam, Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...