adam yamaha Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Witam. Silnik cbr 600 f3 gasnie jak schodzi z wysokich obrotow. Dlaczego tak sie dzieje? Dzieki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 żeby nie zaśmiecać podłacze się troche pod temat. Mi F2 przy schodzeniu z wysokich obrotów strzela w komin (komin seryjny). Czy to normalne zjawisko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 OK najpierw Trauma - masz wypalone uszczelki w kolektorze wydechowym, tam gdzie rury sa mocowane do glowicy. Adam problem z gasnieciem jest bardziej skomplikowany i polegalby na wyczyszczeniu ( myjka ) i regulacji gaznikow. Latwiej to zrobic zima. Podejrzewam ze masz przypchane kanaliki ukladu wolnych obrotow i czasami przy zejsciu moze brakowac paliwa. Kolejnosc jak nizej: czyszczenie, regulacja, synchro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 to ja jeszcze jedno pytanie. Czy jest to w jakiś sposób groźne dla motocykla? Tzn. czy takie strzały raz na jakiś czas mogą zaszkodzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 silnik to nie karabin wiec strzały mu szkodzą, np. kolektorowi wydechowemu czy zawrowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ale te strzaly specjalnie nic nie robia - mieszanka na zaworach wydechowych ulega zubozeniu i tyle. Warto to kiedys zrobic, ale strasznego pospiechu nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 a w jaki sposób mogą zaszkodzić takie strzały? i w jaki szybkim czasnie? Nie to ,żebym miał zamiar oszczędzić na wymianie tych uszczelek tylko jestem ciekaw bo znajomi dość często walą w komin to skarżą się tylko ,że świece padają. A koszt 4 uszczelek to zawrotna suma ok 12 :buttrock: :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 czytaj uważniej, kolega wueska napisał przykładowe uszkodzenia, chociaż przy tak sporadycznych wystrzałach nic większego się nie dzieje, jednak nie czekaj do sezonu tylko zrób to od razu by mieć święty spokój, tzw. 5 min roboty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 a może jest jeszcze coś podrodze do wymiany? Tzn jak bede wymieniał te uszczelki to może przydało by się jeszcze coś wymienić tak asekuracyjnie ,żeby nie odkręcać kilka razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 ja też podłącze się z tym strzelaniem w komin. Mając nieseryjny wydech Sebringa jak np. idę na 2-gim biegu, około 8000-9000 RPM i odejmę gazu, np. dojeżdżając do krzyżówki to strzela mi w komin. To też szkodliwe?? oczywiście nie wyciskam wtedy sprzęgła, moto schodzi na biegu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 przy nieseryjnym tłumiku strzelanie i bulgot przy zejściu z obrotów jest normalnym zjawiskiem i w niektórych motocyklach nic się nie da z tym zrobić (no chyba że wymienić wydech). Trauma i Adam Yamaha, powinniście zacząć od regulacji gaźnika, synchronizacja i regulacja składu powinny pomóc. (po prostu zacząłbym od najprostszych rzeczy, które i tak warto zrobić). Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 zrobie synchro i regulacje jakoś za 2 tygodnie i wymienie asekuracyjnie te uszczelki. Te strzały to tak naprawde raz na dłuuuugi czas i to przy schodzeniu w granicach 13000 RPM. Czasami jeżdże kilka dni i cisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosa102 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 witam miałem podobny problem i okazało się że przyczyną są zaworki iglicowe i podtarte iglice.I TYLE teraz po wymianie jest O.K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Mi na Sebringu podobało się to strzelanie i bulgotanie!! :biggrin: fajny efekt, szczególnie w nocy. Kumpel jak za mną kiedyś jechał widział jęzory ognia wydobywające się z komina hehehe Piękna sprawa!!! :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trauma Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 mi te strzały jakoś specjalnie nie przeszkadzają ;D nawet cieszą ucho. ;) ale o piecyk troche się martwie co by mu tylko nie zaszkodziło :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.