karol1001 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Szkoda, że klasyczny gixer zostanie zaszlachtowany... :icon_rolleyes: Jak przerabianie Junaka na choppera :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Nie uważam zeby został zaszlachtowany. Klepnij jakieś fotki tego airboxa i opisz dlaczego sie nie miesci. Może poddać go małemu tjuningowi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Tak w mojej opinii tez lepiej pomeczyc sie "tuningujac" airbox, niz zakladac stozki jeszcze pamietajac ze stary oryginalny wydech GSXR bedzie napewno w polowie przepalony. Na spolke ze stozkami potrafi to dac mocne zubozenie mieszanki i dziury w gazie przy niskich i srednich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) będe kombinowac:)) mam orygunalenego air boksa od bandita , nawet niepróbowałem go zakladac bo słyszałem że niepasuje i tyle:) ale jak piszece że to lepsze rozwiazanie bo an mocy niestrace a ja mysląłem ze jak wrzuce k&n i dynojety to bedzie lepiej ?? widze myliłem się prosze o jaśniejsze wytłumaczenie mi o co dokladnie chodzi? przez zmiane miałbym większa moc kosztem mometu??? zreszta to mi sie usmiecha bo air boksa mam a K&N i dynojety kosztują..... a szkoda mi an to troszke kasy tak oryginalne wydechy sa lekko przepalone:) mam felge 5,5 i w takim badz razie założe na nia taką jaka powinna byc opon a180 wczesniej miałem 170 na feldze 4,5" i stwierdziłem ze 180 spokojnie wejdzie:) pisaliscie ze na modóle od 750 silnik ma odcięcie na 12500 rpm?? a na modóle bandita przy ilu ma odcięcie?? ja mam modół ten i ten ale zakladam banditowskiego bo chce żeby był osprzęt oryginalny i wszytko pasowało np "czujnik połozenia przepustnicy"::) tak gazniki od b12 , i cały osprzęt co do rurki od paliwa:) a ja mam pytanko po diabła sa rurki metalowe pod kolektorami, kazdaruzka idzie z pod cylindra i jest połączona z wylonem spalin?? te rurki ina pózniej an węże gumowej i do takiej kostki, kostka ma również podpięcie pod podcisnienie od gaźników i ies również wpięta do rórki która idzie do filtra powietrza a gdzie sie wpina górne 2 rurki od gaźników, to niesa rórki zasilajace w paliwo tylko jakies "odpowietrzenie" wie ktos gdzie to sie wpina ?? i jeszce jedna sprawa jaki naped polecacie?? ja iałem 16 zębów przód i 44 tył i miło sie jezdziło w 750 na tym:) wyśle pare fotek ale niewim gdzie je moge na jakims serweże umiescic i dac linki na forum? Edytowane 31 Stycznia 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Co do puchy filtra chodzi o zjawiska falowe. Co do opony: super Co do modułu: też wsadzał bym od bandita, od 750 może wykastrować troche z momentu na dole. Co do rurek od gaźnika: sciognij serwisówke to naprawde nie boli. Prywatnie podejżewam ze to jakieś dopalanie spalin tzw. EGR. nikomu nie potrzebne badziewie które przyspiesza wymiane filtra powietrza:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a wiesz moze gdzie moge pobrac serwisówke mój silnik jest z2002 i niewiem czy będzie serwisówka od bandita do 2001? niemoge własnie znalesc a tymbardziej ściagnac ta ktora potzrebuje bardzo byłbym wdzięczny za linka:) widziałem gdzies linki do bandita 98 ale to nie to:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 a wiesz moze gdzie moge pobrac serwisówke mój silnik jest z2002 i niewiem czy będzie serwisówka od bandita do 2001? niemoge własnie znalesc a tymbardziej ściagnac ta ktora potzrebuje bardzo byłbym wdzięczny za linka:) widziałem gdzies linki do bandita 98 ale to nie to:( Jak juz naprawde bedziesz potrzebowal i nie znajdziesz na model 2001, to od starszego też może być. Róznice pomiędzy 96-01 a 01-07 są niewielkie (jeśli chodzi o silnik bo nadwozie cie nie interesuje ) . Różnice w serwisówce jakie wystąpią to szczegóły związane z gaźnikami, moduł przeprojektowany, ten system dopalania spalin ( możesz go wywalić i nie zaprzątać sobie nim głowy ). Nawet schemat el. będzie taki sam. http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/A...481210342064402 Ten koleś ma 140 koni na kole w rame od 750 jeszcze starszej niż twoja upchnął taki sam silnik jak ten twój. Zmiany jakie przeprowadził to dynojet stage 3, K&N ( jak widzisz mozna użyć tego filtra, ale tylko w wyjątkowych sytuacjach jak stage 3, przy stage 1 często pozostają nawet przy orginalnym filtrze), oczywiście to nie wszystkie zmany. Wałki wstawił od GSXR-a 91', a moduł DYNA 2000 z wgraną mapą zapłonu specjalnie dla tego silnika. Słabo widać ale też wywalił ten system dopalania spalin. Jak widzisz wszystko można, ale ten koleś ustawił dyno jety i K&N na hamowni i gdy nie masz dostepu to wszelkie zabawy z gaźnikami to jak układanie pasjansa po ciemku ( może wyjdzie a nie musi ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) własnie przy tym siedze i widze że niema szans wrzucic air boxa od bandita:(( ale jest szansa wrzucenia puszki z filtrem od byłego silnika 750 , powierzchnia filtra powietrza, jak i dziura wlotu jest większa niż w b12 więdz niema obaw że brakło by mu powietrza , te airboksy z tymi filtrami były też montowane w 1100 wszytko wejdzie , przeróbka polegała by n obcieciu lejków od strony mocowania do gaźnikow"sa za długie" i powino wszytko spasowac Ale czy ja ustawie silnik na tym setupie? Zato w środku filtra b12 ma wszystkie lejki tej samej dlugosci a w 750 boczne byly dłuzsze niz środkowe ze wzgledu na wkład filtra jak sadzicie bo jak spoko to biore się za przeróbne:) Edytowane 1 Lutego 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Bandit byl stlumiony na airboxie tez, tak ze jezeli GSXR pasuje to jak najbardziej przerabiaj, specjalnie jesli rozstaw rur do wlotow gaznikow pasuje srednica. Do tego filtr UNI ( tani ) lub K&N ( drogi ) i powinno cghodzic bez problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 (edytowane) ok dzięki więdz biorę się za dłubanie , narazioe filtr seria w pózniejszym czasie pomyśkle o wkladce k&n ale niestety niewidziałem takiej do mojego u mnie jest filtr nie płaski a prawie okrągły, kwadrat z zaokraglonymi rogami:) jak się mnie wydaje wkladka k&n z możliwością czyszczenia pewnie była by płaska? Edytowane 1 Lutego 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Nie, jest podobna do oryginalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 2 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) Zamieszczam kilka fotek z zwapu :) na jednym z zdjęc widac ramę i silnik, także 2 przeźroczyste wężyki które idą od gaźników jeden wężyk na 2 gazniki tak to jest podpięte są one u gury i niewiem czy one tak luźno mają byc niewpięte nigdzie, to jest raczej jakies odpowietreznie gaźników i niewiem czy one mają tak luźno wisiec, one niezasysaja jakiegos powietrza bo niechce by się przez to mnie silnik zasyfił jak tego nigdzie niewepne chybaże tak ma byc?? http://img90.imageshack.us/my.php?image=zdjcie007gh8.jpg http://img111.imageshack.us/my.php?image=zdjcie034xi6.jpg http://img90.imageshack.us/my.php?image=zdjcie037iq6.jpg http://img127.imageshack.us/my.php?image=zdjcie066os8.jpg http://img240.imageshack.us/my.php?image=zdjcie046cs7.jpg http://img127.imageshack.us/my.php?image=zdjcie075li0.jpg http://img240.imageshack.us/my.php?image=zdjcie076um5.jpg http://img240.imageshack.us/my.php?image=zdjcie077ob4.jpg teraz wszytko składam - czekam nakase bo pare zeczy tzreba pokupowac, i będe sie brac za podłaczanie instalacji Edytowane 2 Lutego 2009 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Te rurki skieruj na dol miedzy gazniki a pudlo filtra - to odpowietrzenie gaznikow. A co robi ten dremel kolo gum kolektorow ssacych na 2 ostatnich zdjeciach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANGLIK Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) No dobrze to wygląda. Air box siedzi wiec jest dobrze. Spodziewałem się ze zobacze starocie i dlubanine, a tu wypolerowana rama, silnik czysciutki moze to być bardzo ladne. A jaka wogole masz wizje? czy to bedzie standardowy wygląd ? czy wszystkie owiewki wracają ? Mam nadzieje ze pomalujesz te kola na jednolity kolor. Nie zapomnij zmasować silnika ! Edytowane 2 Lutego 2009 przez ANGLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Immortal Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 dobra robota chłopie :flesje: serwisówka i tak by Ci się przydała, ale z tego co widzę, a obserwuję temat i ten wcześniejszy też jesteś na dobrej drodze. Ważne teraz żebys pomału wszystko do kupy złożył i będzie elegancko!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.