pit Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam Mam pytanie do użytkowników ZX636R 2005 Przy prędkości nieco powyżej 100km/h na kiepskiej nawierzchni dostaję momentami niezłą shimmę. Upside down ustawiony na średnio zdaje się że fabrycznie. Do tej pory słyszałem, że w tych maszynkach fabryczne ustawienia są za miękkie, a tu twardo??? Chyba ze to wina gęstszego oleju o tej porze roku? Na jakich ustawieniach jeździcie? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 (edytowane) amortyzator skretu :crossy: Edytowane 26 Stycznia 2009 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Rozumiem. W tym modelu to pewnie konieczność. W sobotę 20km cebrą zero shimmy. Ta sama trasa ZX WOW!. Maszynka kumpla 1 moto! Musi zainwestować 1500zł w amor. :biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 dla tego przecież mówi się ze hądy są nudne, a kawy sponiewierają właściciela (dosłownie) ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domieniek Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Pierdoły piszecie! Ja mam fabryczne ustawienia, 9 tys km nawinięte i żadnej shimmy nie złapałem jeszcze. Amor by się przydał, wiadomo jak w każdym sporcie. A z 'hondą' te gadanie, że taka zajebista jest to już mi się nie dobrze robi.... Cytuj Motorynka - Komar 50 - Jawa TS 350 x2 - Mz Etz 251e - Kawasaki zx6r 636 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) Pierdoły piszecie! Ja mam fabryczne ustawienia, 9 tys km nawinięte i żadnej shimmy nie złapałem jeszcze. Amor by się przydał, wiadomo jak w każdym sporcie. A z 'hondą' te gadanie, że taka zajebista jest to już mi się nie dobrze robi.... +1 Wiadomo że z amorem to inne życie ale jeśli jest jak piszesz pit to znaczy że coś jest nie halo ale nie z tym modelem a z danym egzemplarzem. Przyczyn może być wiele i przez net mozna tylko gdybać- opona do wymiany? rozregulowane albo rozpierdzielone przednie zawieszenie? luzy na główce ramy? krzywa felga? itd itp Edytowane 27 Stycznia 2009 przez Spidi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReBeLlion Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 ja mam amorek DSL`a wiadomo nie najwyzsza polka ale daje rade kiedys kosztowal ok 1400 zl nie wiem ile teraz. mam go w swojej 636 04` i nigdy w zyciu o zadnej shimie nie bylo mowy czy opadanie z gumy, nierowna nawierzchnia itp. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 W każdym sprzęcie shimma może się zdarzyć przy splocie niesprzyjających okoliczności, ale jeżeli sytuacja stale się powtarza i w różnych miejscach to faktycznie może być to kwestia wadliwego egzemplarza. Zacząłbym od opony (ciśnienie, wyważenie, a jak to nie pomoże to wymiana). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Hm. Maszynka dosyć długo stała może opona się odkształciła? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dwapro Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) dla tego przecież mówi się ze hądy są nudne, a kawy sponiewierają właściciela (dosłownie) ;] :eek: mam nadzieję, że to specjalnie :eek: te "hądy i dla tego" a wracając do tematu to może moto jest po lekkim szlifie lub dzwonku który uszkodził przednie zawieszenie. na forum można tylko gdybać, bo nie posądzałbym każdej kawy o taką przypadłość. Edytowane 27 Stycznia 2009 przez dwapro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 opona felga lagi łożysko główki szukałbym w tej kolejności skoro już przy 100km/h (czyli na 1 biegu) :biggrin: już masz Shimę to co jak wejdziesz wyżej pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 skoro już przy 100km/h (czyli na 1 biegu) :biggrin: już masz Shimę to co jak wejdziesz wyżej pozdrowiony A co, shimma rosnbie proporcjonalnie do predkosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korekson13 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 A co, shimma rosnbie proporcjonalnie do predkosci? Ja tam chwytałem shimmy nawet przy 60ciu przy opadaniu z gumy. Przy każdej prędkości można złapać, tylko nie przy każdej można wyjść z tego, coś mi się wydaje. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korekson13 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ale XJR?? No nie. Takie cuda na fazerku wyprawiałem. Na XJR mam lęki :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ok winna była opona. Problem rozwiązany :cool: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.