JanuszK30 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 no własnie kolego tego do końca nie wiem, i dlatego tak jak w temacie jest '' przeczytaj'' pytam sie tez czty gazniki maja połączenie z blokiem silnika masą, bo one są połaczone cylindrami gumowymi reszta silnika tylko. moze jednak to tez ma jakis wpływ. Jak myslisz? piszcie. z reguly sa polaczone nawet jak nie poprzez krocce bo te sa z zazwyczaj gumowe to poprzez inne polaczenia, ale nie w tym rzecz. Zrozum po pierwsze iskra nie jest tak silna zeby sie tam dostala, poza tym iskra zawsze przeskakuje do masy, ktora jest w jej bezposrednim sasiedztwie, wybiera najkrotsza droge. Zreszta slychac wtedy charakterystyczne strzelanie iskry w okolict swiecy, zgas swiatlo, przyjrzyj sie co to za "iskra" i przystap jednak do kontroli zaworow nie sugeruj sie tym, ze niedawno byla wykonana regulacja. Jezeli przebijesz opone to nie pojedziesz do wulkanizatora bo byles w ubieglym tygodniu?. Sa objawy i zeby je usunac nalezy postepowac racjonalnie a nie gdybac... pozdrawiam Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 (edytowane) :icon_mrgreen: Jakieś tam połączenie z masą gaźniki mają. Przez linke do rolgazu, nastepnie do kierownicy.. Może sprawdź, czy tam coś nie łączy? :icon_mrgreen: Stary, gaźniki nie iskrzą. Możesz co najwyżej widzieć efekt "strzelania w gaźnik". Sprawdź luzy, jak koledzy grzecznie podpowiadają. Że nie wspomnę o takich pierdołach, jak świece, czy kontrola czystości gaziorów.. Edytowane 26 Stycznia 2009 przez saska251 Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 z reguly sa polaczone nawet jak nie poprzez krocce bo te sa z zazwyczaj gumowe to poprzez inne polaczenia, ale nie w tym rzecz. Zrozum po pierwsze iskra nie jest tak silna zeby sie tam dostala, poza tym iskra zawsze przeskakuje do masy, ktora jest w jej bezposrednim sasiedztwie, wybiera najkrotsza droge. Zreszta slychac wtedy charakterystyczne strzelanie iskry w okolict swiecy, zgas swiatlo, przyjrzyj sie co to za "iskra" i przystap jednak do kontroli zaworow nie sugeruj sie tym, ze niedawno byla wykonana regulacja. Jezeli przebijesz opone to nie pojedziesz do wulkanizatora bo byles w ubieglym tygodniu?. Sa objawy i zeby je usunac nalezy postepowac racjonalnie a nie gdybac... pozdrawiam zgadzam sie w 100% ze nalezy postepowac racjonalnie tak jak poruszyc temat na forum prawda kolego? nie kazdy sie zna, nie kazdy moze zaufac gosciowi co ci ostatnio regulował zawory, po to jest forum takie zeby wyjasnic co jest nie jasne, spoko sprawdze jutro najpierw swiece a pozniej sie zagłebie w sprawdzenie luzów na zaworach, jest napewno u Nas na forum jak to sie robi, bo schematówke z danymi mam, a jak mozecie to napiszcie jak sie do zaworków zabrac i czy zestaw płytek jest drogi i czy mozna bez problemu je dostac, i czy moze lepiej oddac motocykl niech to zrobi któs kto ma pojecie Panie Januszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 zgadzam sie w 100% ze nalezy postepowac racjonalnie tak jak poruszyc temat na forum prawda kolego? nie kazdy sie zna, nie kazdy moze zaufac gosciowi co ci ostatnio regulował zawory, po to jest forum takie zeby wyjasnic co jest nie jasne, spoko sprawdze jutro najpierw swiece a pozniej sie zagłebie w sprawdzenie luzów na zaworach, jest napewno u Nas na forum jak to sie robi, bo schematówke z danymi mam, a jak mozecie to napiszcie jak sie do zaworków zabrac i czy zestaw płytek jest drogi i czy mozna bez problemu je dostac, i czy moze lepiej oddac motocykl niech to zrobi któs kto ma pojecie Panie Januszu poczytaj co sie da na forum na temat regulacji a jest tego sporo. Moja sugestia skup, sie nad tym konkretnym cylindrem. Oczywiscie skontroluj wszystkie. Prawdopodobnie nie powinno byc trudno poniewaz skoro byly ustawiane zawory to pozostale powinny byc ok a ten jeden to blad w sztuce wiec czesc roboty odchodzi, plytki tez mozna zamieniac itd, poczytaj jesli stwierdzisz, ze dasz rade to do dziela, zwracam jednak uwage na to, ze kawasaki nie wybacza bledow w nastawie zaworow i ryzyko pewne ponosisz Wybieraj:) pozdrawiam i szerokiej drogi zycze:) Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 poczytaj co sie da na forum na temat regulacji a jest tego sporo. Moja sugestia skup, sie nad tym konkretnym cylindrem. Oczywiscie skontroluj wszystkie. Prawdopodobnie nie powinno byc trudno poniewaz skoro byly ustawiane zawory to pozostale powinny byc ok a ten jeden to blad w sztuce wiec czesc roboty odchodzi, plytki tez mozna zamieniac itd, poczytaj jesli stwierdzisz, ze dasz rade to do dziela, zwracam jednak uwage na to, ze kawasaki nie wybacza bledow w nastawie zaworow i ryzyko pewne ponosisz Wybieraj:) pozdrawiam i szerokiej drogi zycze:) no to dziekuje kolego za normalna odpowiedz, i oby takich wiecej. sie jutro zbiore i mam nadzieje ze cos z tego bedzie, ja sie dopiero na motocyklu ucze ale mam nadzieje ze dam rade, skoro z samochodami daje rade to pewnie sobie poradze droga prób i błedów. 3 maj sie i tak samo życze szerokiej drogi :) i sprwnych hamulców! jutro sie odezwe i napisze co tam widziałem, i czy ''kran i opona dała rade oraz sprawdzanie na uruchominym silniku napiecia na przewodach elektycznych jezykiem'' :-) hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9jkt Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Witam Widzisz ZELMERRO gdybyś odrazu wypowiadał sie fachowo to było by jasne że mierzyłeś oporność a nie napięcie,i nic ci to nieda. Następna sprawa to taka że nie potrafisz sprecyzować gdzie iskrzy czy w gardzielu gaźnika czy na gaźniku. Jeśli w gardzielu to tak jak Piotrek pisał wcześniej zawory do sprawdzenia A jeśli na gaźniku to jest prawdopodobne że kabel WN ma przebicie i dotyka gaźnika i wtedy wylatuje iskra co powoduje gaśnięcie tego cylindra. Nikt z ciebie się nie śmieje i rozumie twoje zdenerwowanie ale z informacji które podałeś niemożna nic konkretnego wywnioskować, a puźniej się dziwisz że uzyskujesz takie odpowiedzi, a przecież wystarczy opisać dokładnie i w miare fachowo usterke i było by cacy :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Nie chciał bym Cię bardzo straszyć ale jak widziałeś tam w gaźniku jakieś światło to mine jednoznacznie kojarzy się to ze światłem w tunelu. Nie uruchamiaj tego silnika tylko zdejm pokrywę zaworową i sprawdź luzy zaworów ssących na drugim cylindrze. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelmerro Opublikowano 29 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 (edytowane) No i juz wszytko jasne, luz zaworowy ustawiony na wydechu na 4 cylindrze zmniejszony i miesci sie zakresie, a z ta cała iskra to zeczywicie miałem przetary przewód wysokiego napiecia i po zaizolowaniu jest juz ok. Troszke mi z tymi zaworami zeszło ale juz luzik, dobrze ze płytki miałem tej grubosci co potrzebne były. Tak ze temat zakańczamy. Edytowane 29 Stycznia 2009 przez zelmerro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi