Skocz do zawartości

zelmerro

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zelmerro

  • Urodziny 03/28/1983

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki ZX9R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2841916

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia zelmerro

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Cześć! Mam problemik! wymieniłem olej w Lagach w kawie zx9R ( zawieszenie upside down z 97 r) i chciałem wyregulować przepływ oleju ( zaworek przy kielichu) i niestety ten zaworek się zastał , metodą pneumatyczną w prawo troszkę i w lewo próbowałem go ruszyć az sie ruszył wypadając na podłogę! Tak ze pytanie moje brzmi: czy inne kawy z takim zawieszeniem mają takie same zaworki? bo jak nie dostane do zx9R to możne od innej Kawy będzie pasować,? Proszę o pomoc!
  2. potrzebuje lage prawą lub sam dół jej ( kielich) ( moze byc uszkodzona bo chodzi mi o sam zaworek regulujący przepustowość oleju) ) do Kawasaki ZX9R z 97r. z, zawiecha typu upside down, tel 503-33-63-55 Pilne!!!!!
  3. Ato ja te sie wkleje, a jak to zmienic w Kawie ZX9R z 98/99? tzn z mil na km
  4. ja tam tez słyszałem jak Ci lakiernicy mi pomalowali felgi zeby zedrzec starą farbe bo sa różne farby lakiery proszkowe ktróre sie wygrzewa w róznych temperaturach, jak macie lakier proszkowy co był bygrzewany w piecu do 150 st C, to po pomalowaniu innej marki lakierem co wymaga 200 st C, po prostu odpysnie i sie złuszczy, chociaz róznie bywa z alumiowymi sprawami zalezy tez od aluminium czy to miaszanina czy czysty aluminium, wiadomo i potwierdzone to jest ze przy wysokiej temp nawet przy 180 st C, niektóre aluminium gazuje i powtają tak kagby zbrubienia i pechcerzyki maleńkie powietrza ( gazu), i wtedy taki materiał nie wyglada zbyt atrakcyjnie, tam mam na feldze jednej taka niedoskonałość o srednicy ok 2 cm, ale podobno to sie zdarza
  5. no własnie jak wspomniałem wczesniej o tym preparaie ''prolak'' pare sekund i pryszczy stary lakier, (kazdy dostepny na rynku). jak sie chcesz na kimś zemścic to nic lepszego nie znajdziesz (rozlewając pare kropli na masce od auta), oczywiscie zart!! :)
  6. juz oddałem fele do malowania, chieli oczywiscie czyste czyli bez starego lakieru i to wyniesie mnie 30 zł za sztuke, ( czarny mat) :), po za tym trzeba łozyska powyciagac i simeringi i wentyla, bo oni do utwardzenia lakieru proszkowego wkładaja pomalowane elementy do pieca, a z roama kolego sie pytałem to koszt 50 zł. i na jaki kolor chcesz. wiec przepłaciłeś
  7. no na taka cene mniejwecej liczyłe tak ze tak zrobie, dzieki koledzy!
  8. a kolega sie nie oriętuje ile mam mniejwiecej kasy wydac na lakierowanie proszkowe? z usunieciem starego lakieru to juz nie problem bo juz zrobione, kupiłem jakis specyfik nazwy nie pamietam w szklanej butelce za ok 20 zł i moment i zaczeło stary lakier pryszczyc pryszczyc, ten specyfik to ''prolak'' czy coś w tym stylu
  9. Takie małe pytanko jaki lakier chodzi mi o rodzaj ( acryl, chlorokauczuk, czy moze proszkowy), najlepiej zda egzamin na felgi aluminiowe do Moto.
  10. No i juz wszytko jasne, luz zaworowy ustawiony na wydechu na 4 cylindrze zmniejszony i miesci sie zakresie, a z ta cała iskra to zeczywicie miałem przetary przewód wysokiego napiecia i po zaizolowaniu jest juz ok. Troszke mi z tymi zaworami zeszło ale juz luzik, dobrze ze płytki miałem tej grubosci co potrzebne były. Tak ze temat zakańczamy.
  11. no to dziekuje kolego za normalna odpowiedz, i oby takich wiecej. sie jutro zbiore i mam nadzieje ze cos z tego bedzie, ja sie dopiero na motocyklu ucze ale mam nadzieje ze dam rade, skoro z samochodami daje rade to pewnie sobie poradze droga prób i błedów. 3 maj sie i tak samo życze szerokiej drogi :) i sprwnych hamulców! jutro sie odezwe i napisze co tam widziałem, i czy ''kran i opona dała rade oraz sprawdzanie na uruchominym silniku napiecia na przewodach elektycznych jezykiem'' :-) hehe
  12. zgadzam sie w 100% ze nalezy postepowac racjonalnie tak jak poruszyc temat na forum prawda kolego? nie kazdy sie zna, nie kazdy moze zaufac gosciowi co ci ostatnio regulował zawory, po to jest forum takie zeby wyjasnic co jest nie jasne, spoko sprawdze jutro najpierw swiece a pozniej sie zagłebie w sprawdzenie luzów na zaworach, jest napewno u Nas na forum jak to sie robi, bo schematówke z danymi mam, a jak mozecie to napiszcie jak sie do zaworków zabrac i czy zestaw płytek jest drogi i czy mozna bez problemu je dostac, i czy moze lepiej oddac motocykl niech to zrobi któs kto ma pojecie Panie Januszu
  13. no własnie kolego tego do końca nie wiem, i dlatego tak jak w temacie jest '' przeczytaj'' pytam sie tez czty gazniki maja połączenie z blokiem silnika masą, bo one są połaczone cylindrami gumowymi reszta silnika tylko. moze jednak to tez ma jakis wpływ. Jak myslisz? piszcie.
  14. Nie kolego ja sie nie obrazam , Baby sie obrazają, Kim jestem? a czy to wazne? Geodetą i instukruktorem nauki jazdy, mechaniką sie zajmuje ale samochodową, Luzy były regulowane 2 miesiace przed zakończeniem przezemnie sezonu, przez znajomego który prawdopodobnie sie zna na tym, miałem za duzy luz na wydechu i strzelał mi w komin, po ustawieniu luzow juz było ok, jak wyciagnełem silnik z ramy w celu jej pomalowania i po złozeniu jeszcze przejechałem sie z 15 km, i było cacy, ostatnio cos mi prychał i nie palił jak to napisałem ostatnio w głównym temacie. Zastanawiam sie czy to moze byc uszkodzona porcelanka na swiecy i iskra ma przebicie na gaznik, co sadzisz o tym, juto sprawdze to. Pozdrawiam
  15. Kolego chyba nie myslis ze sprawdzałem napiecie podczas pracy silnika hehehe, chodzi o przepływ prądu wysyłany przez miernik czy czasem nie ucieka. nie rób ze mnie kolego bajkopisarza, bo to mnie nie bawi, po drugie ja co to znaczy ''wypala fajke'' kolego nie rozpisywałem sie jak przepalam motor wiec nie komentuj, jak to robie, ok? pisze o problemie i chciałbym znac jakies podpowiedzi, i jakies fakty, i prosze darowac sobie zarty z podłaczaniem opony do kranu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...