kuraś Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) witam mam problem ze zdjeciem pokrywy zaworow w gpz500 otoz odkrecilem srobki, 2 od rurek chlodniczych ze to tak nazwe tez. I tu jest problem ze one blokuja zdjecie pokrywy nie wiem czy trzeba je wyciagnac choc mi sie to nie widzi czy jakos je okrecic tak zeby uszka do ktorych przykreca sie srobki nie blokowaly pokrywy. prosze o pilna pomoc bo chce dzis zaworki wyregulowac a nie chce czegos na wstepie uszkodzic.. probowalem je okrecic czy wyciagnac delikanie ale nic nie pomagalo :/ nadole przypadkowe foto o co mi chodzi (takie mialem na kompie.) http://img207.imageshack.us/my.php?image=dsc00679ba0.jpg Edytowane 24 Stycznia 2009 przez kuraś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theBald1 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Musisz zlać płyn chłodniczy, odkręcić te rurki i je wyciągnąć. Uszczelnione są oringiem, który może być sfatygowany, także najlepiej by było dać nowe (niestety nie pamiętam wymiarów), bo po złożeniu może cieknąć tamtędy płyn. PS. http://www.4shared.com/file/23590239/2e9f5...Manual_GER.html Ściągnij se manuala. Ten po niemiecku. Edytowane 24 Stycznia 2009 przez theBald1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 dzieki wielkie no sa sfatygowane niezle. ;) hehe ale teraz sobie juz poradze :) jeszcze raz dzieki ;) za Boga nie moge tego wyciagnac.. rusza sie na boki ale w gore nie wyciagne :/ macie jakies patenty?? probowalem podwazyc ale za nic nie pusci :/ wrrr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Podlej kilka razy WD-40 i zostaw na kilka dni. Następnie staraj się kilka razy obrócić o kilka stopni lewo/prawo tą rurkę i dopiero wtedy podważając szerokim wkrętakiem możesz ją wyjąć z otworu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 ok dzieki bo patrzylem obwiazac ja drutem (pod tym uchem) na rame drewno i na wage ale nie pusci za nic :/ dziwne jest to ze juz na boki chodzi bardzo i idzie ja okrecic a wyjac ni hu hu :/ wd nie zaszkodzi w zaden sposob swieca jesli nadal sa w glowicy i sie je podtopi lekko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nadmiar możesz potem wydmuchać sprężonym powietrzem ale jeżeli odrobina WD-40 dostanie się do cylindra to nie będzie tragedii. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 ok dzieki wszystkim uporalem sie :) latwo nie bylo przy 2 musial mi ojciec pomoz bo sam bym nie wyciagnalbym napewno :) powodem wszystkiego byl jakby kamien czy cos i to wszystko bylo zapieczone:/ wrrr ale juz jest ok :) moglby aby ktos napisac mi wielkosc tych oringow bo w serwisowce mojej nie pisze :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 yo! ja tak tylko od siebie w ramach czepialstwa - warto umyc silnik przed robota bo caly syf laduje sie do srodka. ale to tylko takie moje zboczenie... pzdr p.s. a o ringi po prostu zmierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuraś Opublikowano 25 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 silnik w miare byl wyczyszczony wiec napewno nic sie nie dostanie do srodka ( robie male zaprawki na ramie wiec wszystko nawet kable posciagane) jeden oring do nieczego sie nie nadaje a 2 lekko zdeformowany jest wiec mierzenie nie chodzi w gre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Wiec kolego robisz tak, odkrecasz opaske zaciskowa, zciagasz waz i jedziesz z ta metalowa rurka do PIK-u i tam Ci dobiora, proste. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Oringi 14x1,5 ewentualnie 14x2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.