karol1001 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Może było tak, że dokręcił 2-ke wysoko i odpuszczając gaz żeby wrzucić 3-ke przyblokowało na moment tył? Opis jest tak oszczędny, że ciężko stwierdzić co i jak się stało. Jakie moto ma opony? Jaki asfalt był na zakręcie? Jaka była pogoda? Na jakich obrotach wchodził kolega w zakręt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marrio Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 He,he, Konrad to zmienia biegi i przed i w trakcie i zą zakrętem. Ale to jest Gość Panowie co z motóra w sezonie nie zsiada. Mówię bo wiem. Ale jak mnie uczył jeździć to nic o zmianie biegów w zakręcie nie mówił. I słusznie bo to wyższa sportowa szkoła jazdy a ja tylko rekraacyjnie się bujam. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Ja tam zmieniam w górę i w dół tylko na śliskim i mokrym się trochę s*am. :flesje: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tatajacek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja tam zmieniam w górę i w dół tylko na śliskim i mokrym się trochę s*am. :flesje: No patrz ja tez. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriss.g Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) ... kolega migus zapytał ... Najlepiej nie zmieniać na winklu tylko przed nim i tak robie ale czasem trzeba co wtedy ..... ? ... po czym dostał trzydzieści kilka odpowiedzi nt.: -źle robisz że zmieniasz bieg -ja robię lepiej bo się lepiej znam -trzeba dużo ćwiczyć i być super motocyklistą ... gdzie odpowiedzi na zadane pytanie ? Przypomina to dowcip: ilu potrzeba uczestników forum by zmienić żarówkę ... heh Edytowane 2 Lutego 2009 przez kriss.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 -szybko -płynnie -z międzygazem :icon_razz: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 (edytowane) Widzialem zdjecia Konrada z toru w Poznaniu, gdzie z tego co mi wiadomo, wykrecal stara africa twin czasy w okolicach 2 minut. Ja jestem sklonny wierzyc w to co mowi bo pokrywa sie z technika jazdy kierowcow moto gp, ktora mam okazje ogladac w telewizji :bigrazz: A wiekszosc osob ktora krytykuje i poddaje w watpliwosc sens tego, co napisal Konrad jezdzi czopkami i cruiserami. Wybaczcie smialosc ale musze spytac, jakie macie doswiadczenie w jezdzie po torze? :icon_twisted: Edytowane 2 Lutego 2009 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Eh torów ci u nas dostatek :biggrin: :banghead: :biggrin: :banghead: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miras Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 (edytowane) Eh torów ci u nas dostatek :biggrin: :banghead: :biggrin: :banghead: Że co... za mało? ;) Dla przykładu - jedną z prostych Toru Warszawskiego (to chyba ten "Południowo-Zachodni") mam za oknem w domu. Obok budynku, w którym pracuję przebiega zaś fragment "Toru Mokotowskiego" ;) Słyszałem, że nie są one najbezpieczniejsze, bo często nimi ludzie do roboty (albo na zakupy) jeżdżą, ale i tak da radę osiągać prędkości jak w Poznaniu... ;) Poza tym - wszystkie te tory mają zmyślną infrastrukturę - zależnie od potrzeb w jednej chwili stają się miejscówkami do stuntu czy wyścigów na 'ćwierćmili'. Standardem też są atrakcje dla miłośników cross/enduro/4x4 ;) Wszystkie kategorie pojazdów (no - może quadów jakoś nie widać) - co kto lubi. Jedni się dopiero uczą (np. kilka razy dziennie słyszę jak ktoś ćwiczy hamowanie awaryjne), a inni już wszystko 'umią' - to zwykle przed nimi te świeżaki panicznie sprawdzają działanie systemów hamulcowych - ABS, Asystenta Hamowania, czy wszelkich układów kontroli trakcji. Przy tego typu nowoczesnych torach (których wcale nie brakuje w naszym kraju), Tor Poznań wydaje się jakiś taki nudny... EDIT: Przejeżdżająca karetka uświadomiła mi właśnie, że zaplecze medyczne też jest świetne - tory są tak zaprojektowane, że w pobliżu każdego z nich jest szpital gotowy do: a). udzielenia niezbędnęj pomocy b). odesłania do innego pobliskiego szpitala mającego mniesze problemy z NFZtem Edytowane 6 Lutego 2009 przez Miras Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.