Kirek Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Damian - do czego będziesz używał motocykla? Jakoś nie znalazłem takiej informacji :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_JA Opublikowano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 (edytowane) Do czego? Do czerpania radości z jady i nie muszą to być zawrotne prędkości, najlepiej jeszcze bocznymi, ciekawymi drogami, które bardzo często oferują atrakcje widokowe i db jakość nawierzchni. Moje wątpliwe wątpliwości, zasiane przez tych szaleńców :D;) rozwiały się bezwględnie w weekend. Po prostu po przypasowaniu się do VZ VT i draga wiem że to są własnie dla mnie moto, nie plastiki. Ja w odróżnieniu od kumpla i jego znajomych, doskonale rozumiem ludzi wybierających poszczególne typy motocykli. Każdy człowiek jest inny i każdy oczekuje czegoś innego. Jestem zakochany w uczuciu jakie towarzyszy jeździe na motocyklu, i nie mówię że nie spróbuję kiedyś innych motocykli. Po weekendzie wiem że chopper to właśnie to czego szukam. A jeżeli dla kogoś w moto liczy się tylko max prędkość i przyspieszenie, a nie sama jazda dla jazdy to sorry. Dzięki za wyrozumiałość i sugestie, bo wiem że problem był dziwaczny, ale motocykle trzeba po prostu poczuć i nie ważne czy to jest sport, chopper czy enduro. Edytowane 3 Lutego 2009 przez damian_JA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kirek Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 No i git. Przybył kolejny szczęśliwy człowiek :D Tylko nie popadaj w skrajność - przyjemność można czuć tak z "działań krążowniczych", taplania się w błocie jak i torowania (wraz z przycieraniem podnóżkami i sliderami). Nie każdy, kogo pociąga inny aspekt jazdy od razu musi być szaleńcem :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 damian_JA postaraj się do swojego "katalogu" rodzajów motocykla dopisać jeszcze inne, bo na świat nie kończy się na "sportach" i "chopperach". Rozgraniczanie motocyklistów na tych co się dla nich liczy tylko vmax (na sportach) i tych, kórzy jeżdżą dla samej jazdy (rozumiem, że dla ciebie to użytkownicy VT, VZ itp.) jest płytkie, jak woda w klozecie. Powodzenia życzę w polerowaniu niby chromu nałożonego na plastikowe elementy twojego niby klasyka :wink: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ever Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 Do czego? Do czerpania radości z jady i nie muszą to być zawrotne prędkości, najlepiej jeszcze bocznymi, ciekawymi drogami, które bardzo często oferują atrakcje widokowe i db jakość nawierzchni. Moje wątpliwe wątpliwości, zasiane przez tych szaleńców :D;) rozwiały się bezwględnie w weekend. Po prostu po przypasowaniu się do VZ VT i draga wiem że to są własnie dla mnie moto, nie plastiki. Ja w odróżnieniu od kumpla i jego znajomych, doskonale rozumiem ludzi wybierających poszczególne typy motocykli. Każdy człowiek jest inny i każdy oczekuje czegoś innego. Jestem zakochany w uczuciu jakie towarzyszy jeździe na motocyklu, i nie mówię że nie spróbuję kiedyś innych motocykli. Po weekendzie wiem że chopper to właśnie to czego szukam. A jeżeli dla kogoś w moto liczy się tylko max prędkość i przyspieszenie, a nie sama jazda dla jazdy to sorry. Dzięki za wyrozumiałość i sugestie, bo wiem że problem był dziwaczny, ale motocykle trzeba po prostu poczuć i nie ważne czy to jest sport, chopper czy enduro. Moto kupilem sobie w wieku 22 lat (jesli masz dobre dane w profilu to jestes w tym samym wieku). Mialem dokladnie takie same podejscie do tematu. Tylko armatury. Padlo na m800. 3 sezony zweryfikowaly dokladnie moje podejscie do tematu:) Osobiscie uwazam, ze pierwszy sprzet kupuje sie z marzenia (lub ze swietnej okazji) a dopiero pare tysiecy km w siodle pokazuje nam czego dokladnie chcemy. Co do kumpli, mam wrazenie, moze mylne, ze gdyby przebywali z innym otoczeniu, nie wsrod kumpli na sportach, a wsrod kumpli bluesmanow i rockersow to smigaliby teraz na chooperach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek40b Opublikowano 5 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2009 motor musi sie przede wszystkim podobac. Po co motor miec, który sie nie podoba i nie bedziesz z niego zadowolony... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tango Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Moim zdaniem kup co co sie Tobie podoba, do czego sie przymierzyles i wiesz, ze siedzi sie tobie wygodnie, ze pozycja za kierownica jest ok - mi podobala sie Dywersja i postanowilem jak kupic chociaz sie nigdy nie przymierzalem :) Teraz wiem, ze trzeba - bo pierwsze kilometry to walka ze soba i wyrzucanie sobie tego, ze wczesniej wlasnie nie sprawdzilem jak sie na niej siedzi, jezdzi... Dotyczy to kazdego moto - niewazne czy scigacz czy cruiser. Do tematu podchodzisz tak zdroworozsadkowo - i tak trzymaj! :lalag: Pamietaj takze, ze to dopiero po ilus tam nawinietych kilometrach wiesz czy to jest wlasnie to o co chodzi, czy moze jednak wolisz brudaska / sporta / turystyka a moze supermoto... Powodzenia i udanego zakupu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Chyba jestem inny bo mnie od samego poczatku (a jest to juz kilkanascie lat) nic innego jak choppery/ cruisery nie pasilo. I chocbym mial kase jeszcze na 3 moto to zaden z nich nie bylby sportem itp. (bez urazy). Nie mam nic przeciwko ale to cos co mnie kreci to nie tylko 2 kolka ale okreslony typ 2 kolek. Czuje tylko jeden klimat - taki ortodoks ze mnie.:) Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Cyba nie tylko Ciebie te motory kręcą.Ja też nic innego bym nie kupił. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczu86 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 Jeżeli naprawdę Cię kręcą takie a nie inne motocykle, to na innych będziesz się czuł źle. Mnie od małego kręciły głównie cruisery i choppery, ale zaczynałem od klasyków (klasyczna linia), bo na takie mnie było stać. Jednak źle mi się na nich jeździło nie z powodu prowadzenia, czy pozycji, ale z powodu, że to nie taka maszyna jaką bym chciał. Teraz mam cruisera wreszcie i przyjemność z jazdy jest jeszcze większa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 (edytowane) Jak dla mnie ten argument to w ogóle bzdura. Jeśli kupisz choppera czy cruisera to będziesz miał pojęcie o masie motocykla. Teraz kiedy oswoiłem sie z masą mojego VTXa (300 kg) jak wsiadłem na moto kumpla GSXR 750 to stwierdziłem, że to zabawka. A jak wiadomo do manewrowania ciężkim moto trzeba mieć dobrze poukładane w głowie żeby nie zaliczyć gleby. Ale dodawales gazu na tym gixie czy tylko wsiadles ;) Zabawka heh ;) Oceniac nauke jazdy po wadze sprzeta. Super :) Na nic wszystkie te rady - zerowe doswiadczenie sprawia, ze to slepy wybor na oko. CO z tego ze sie przysiadl do czopka i mu sie podoba ? Ja przez pierwszy sezon myslalem o wszystkich typach motocykla po kolei [z wyjatkiem czoperow oczywiscie] i finalnie stanelo na F4i, a pozniej zbieranie kaski na jakas DRZ. Kupuj co chcesz, ale wez pod uwage, ze prawdopodobnie bedziesz szybko zmienial sprzet ;) Edytowane 13 Lutego 2009 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RStarosta Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Może i ja wtrące swoje 3 grosze ;) Miesiąc temu również zastanawiałem się nad wyborem motocykla, z tym że od początku marzyłem i wzdychałem do ciężkich moto lśniących i ociekających chromem... I wszystko było już przesądzone do momentu kiedy brat zakupił fazera 600. Zaczął mnie namawiać że fanie byłoby we dwóch nakedami śmigać, że chopper i naked nie pasują... I przyznam że przez chwile myślałem żeby może kupić coś z nakedów. Jednakże ostatecznie góre wzięło serce i miłość do cruiserów/chopperów tak więc wybór padł na maraudera (śni mi się Valkyrie ale narazie za wysoka półka). I powiem Wam że nigdy bym sobie nie darował jak bym go posłuchał :icon_razz: Dlatego przy wyborze moto "kieruj się sercem". Jeśli chcesz kupić sobie dwa kółka to zapewne od dawna o tym myślisz i wiesz które z nich są Ci bliższe ;) Pozdr i powodzenia przy wyborze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bori Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Tak naprawde to trzeba troche pojezdzic aby wyrobic sobie opinie i to najlepiej roznymi typami. Wyglad sprzetu ktory sie podoba daje duzo satysfakcji ale tez sa inne elementy. Aktualnie ciezko mi by bylo zrezygnowac owiewki, mozliwosci przyspieszenie do 200km/h i porecznosci w miescie. Wiekszosc chopperkow ma tez niestety miniaturowy zbiornik paliwa co z polaczeniu z duzo pojemnosc powoduje czeste wizyty na stacjiach - w trasie nienajlepsza opcja. Wyglada na to iz trzeb miec kilka sprzetow :-). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 zwracam tylko uwage ze wrzucanie choperow i cruiserow do jednego worka to tak jak pisanie ze scigacze i crossy to to samo.Typowy cruiser to ciezka maszyna z mocnym silnikiem, duzym zbiornikiem paliwa i swietnie nadaje sie do podrozy a jedyne podobienstwo do chopera to nogi do przodu :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 (...) a jedyne podobienstwo do chopera to nogi do przodu :icon_razz: no i jest to też zasadnicza kwestia różniąca te maszyny (tak, razem liczone) od sportowych i im pokrewnych. czyli jednak uproszczenie jest uzasadnione ;) jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.