lukasz_vip Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 (edytowane) Jak kupisz XT to pamiętaj od razu o przeróbce zawieszeń bo są one w XT za miękkie do SM. Ja nie wiem co do tej opony 140. Bo mi do DR'ki opona enduro powyżej 140 też nie wejdzie. A przy kołach SM wchodzi nawet 160 bez problemów. Edytowane 23 Stycznia 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Z przodu nie ma wiekszego problemu z utwardzeniem, a co z tyłem? znasz jakieś zamienniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 nie wiem jak utwardzić XT z tyłu. Ja mam założone progresywne sprężyny przód + olej Motul Medium/Heavy i mogę jeszcze dopompować amory. Z tyłu natomiast mam podkręcony amor na maxa i jest sztywno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 tez zastanawiam sie nad taka przerobka mojego dr650 i za tak zapytam, jaki bedzie efekt po zalozeniu tylknej obreczy 2,50 na przod i na to opony np 120/60 ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) taki: http://img3.imagebanana.com/img/agebq9v1/P1000993.jpg Moja wygląda teraz tak: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7a210b884267e0d6.html Foto robione na szybko w nocy ;) Edytowane 9 Lutego 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ok fajnie ze zobaczylem wyglada dobrze ale pytam czy opona np nie przelamuje sie na wezszej feldze albo nie dostaje jakiegos dziwnego ksztaltu zeby nie bylo sytuacji ze w winklu przy pochyleniu moto wali mi sie nagle i zaciesnia zakret itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 (edytowane) ZAPRASZAM NA http://WWW.SUZUKIDR.PL ;) Nie chce mi się już kopiować tekstów i pisać znowu to samo ;) Temat SUPERMOTO jeszcze na pierwszej stronie Cytat kolegi od tego moto co podałem zdjęcie: witam! a więc tak, przeróbki mojego moto, czyli DR 650 dakar, zacząłem od kompletnego rozebrania motóra. chcialem go przemalowac bo nie odpowiadalo mi oryginalne malowanie. wybrałem siwy kolor na ramę, a czarny na resztę(błotniki, bak) tak dla kontrastu. sporo czasu zajęło mi znalezienie tylnej felgi od dr, gdy juz znalazlem, całość zawiozłem do znajomego magika który mi poskladal koło, szprychy kupiłem na allegro od Bartnika, koszt to ok 50zl z przesyłką. oponki kupiłem używane, z przodu 120, tył 150 (na tyle mogła by być szersza felga gdyż opona sie tak uklada ze ma szerokość 130, ale prowadzi się dobrze). poźniej przyszła kolej na plastiki, ponieważ mam dakara (jak dla mnie najbrzydsza wersja, z uszami w przedniej owiewce ) musialem przerobic. przednia owiewke okroiłem do minimum, obcinając szybe i ''uszy''. tylny błotnik równiez podciąłem, przedni skróciłem o pare cm. pozostala kwestia boczków, o pozostawieniu seryjnych nie było nawet mowy, również myslałem o kwasówce, jak i o pleksie którą można by bylo wyginać z pomoca palnika na rózne kształty, pozniej dac od strony wydechu ekran zeby sie nie rozpuścił. ale gdy zamowilem sobie nowy wydech, stwierdzilem ze pozostawię bez boczków. a i siedzenie wymagalo ponownego obszycia, kosz to 90zl dwu-kolorowe. zawieszenie pozostalo seryjne, chociaż myśle teraz nad dystansami pod sprzezyny z przodu. po tych wszystkich przeróbkach moje moto wygląda tak wszystkie przeróbki wyniosły mnie ok 800-900zl, opony, wydech, malowanie, kolo, siedzenie. uważam ze to nie jest wygórowana cena, a efekt jest jak dla mnie zadowalający, wiadom, mogłaby wygladac lepiej ale trzeba by bylo juz uzyc firmowych kół, zawieszen, ale mysle ze w motórze wartym 4 tys zl było by to bezsensem. pozdrawiam!! życze udanych przeróbek! bo naprawde warto!!moto z mniejszym kolem z przodu jest dardziej poręczne. pozDRo! Edytowane 9 Lutego 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 (edytowane) Wsadzanie szerszej opony (niz nominalny rozmiar na dana felge) to raczej niezbyt dobry pomysl... Opona wygina sie, zamiast ladnego luku tworzy nam sie jajo i przyczepnosc drastycznie spada. ...a ja ciagle rozgladam sie za moto :(. Poki co nic ciekawego nei moge wychaczyc Pozdro Mateusz Edytowane 19 Lutego 2009 przez martian1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Chcesz mojego? :P Wysłałem ci chyba kiedyś priva:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 http://www.allegro.pl/item585912026_kola_s...klr_xt_lc4.html Sprzedaje swoje koła SUPERMOTO. Nikt nie chce kupić całego moto z wszystkimi dodatkami to sprzedaje po kolei dodatki a potem taniej samo moto:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Panowie, a czy taka XT 600 np niejest trochę zasłaba aby jeździć po asfalcie, chodzi mi o jakieś trasy, bo po mieście to wiadomo, daje radę. Ale co po za miastem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Jak masz w planie jezdzić na XT w trasy, to wsadzasz mniejsza zebatke do tyłu. 2-3 zęby mniejsza niż seryjna da zadowalający efekt, a bedziesz mogl trzymac te 120-130 bez żyłowania silnika na zbyt wysokich obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 A czy na takim enduraku nieboli duspko po długim jeźdzeniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2009 boli ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 http://www.supermoto.co.il/Technical-en.htm jak ktos umie aby troche po angielsku to ładnie tu wszystko pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.