Rafał.89 Opublikowano 14 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2009 Od parunastu dni posiadam Hondę CB 900 Custom, potrzebuję wszelkich informacji na temat tego motocykla, próbowałem znaleźć coś w internecie ale nic konkretnego nie znalazłem a dokładnie chodzi mi o eksploatację tego motocykla na co trzeba uważać i czego nie wolno robić w żadnym wypadku, to moje pierwsze 4T więc nie chce nic spie****ić na początku sezonu :icon_rolleyes: Honda niedawno przypłynęła ze stanów i ma już swoje lata rok 1982, nie jest jeszcze zarejestrowana w Polsce i nie wiem jak wygląda sprawa z rejestracją na zabytek,, bardziej będzie się opłacało zarejestrować normalnie czy na zabytek i jaka jest różnica w kosztach?? Mam jeszcze jedno pytanie gdzie mogę kupić jakieś części eksploatacyjne typu filtry czy klocki hamulcowe , a gdzie jakieś części nadwozia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucio Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Ja bym nie rejestrował na zabytek - pojazd Twój, ale jednak nie Twój. Za dużo obwarowań. Części eksploatacyjne w każdym sklepie motocyklowym, z katalogu. Części nadwozia - allegro, ebaj i różne dziwne miejsca, w których można kupić niezłe perełki. Jeżeli moto z juesej, to pewnie masz dostęp do tamtejszego rynku części używanych - nie zapominaj o kolegach z forum :biggrin: . Jak dobrze poszukasz na forach, to znajdziesz absolutnie wszystkie potrzebne informacje. Czego nie robić, żeby nie spie**olić - traktować normalnie, z głową, pilnować terminów wymian itp. Norma. Generalnie, stara japonia to extra zabawa. Ja uwielbiam. Powodzenia ucio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 16 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jeżeli moto z juesej, to pewnie masz dostęp do tamtejszego rynku części używanych - nie zapominaj o kolegach z forum :biggrin: . Jak dobrze poszukasz na forach, to znajdziesz absolutnie wszystkie potrzebne informacje. ucio No jadę teraz na całe wakacje więc będę mógł przywieźć jakieś drobiazgi (bo nie będę tachał np. baku czy ramy :icon_mrgreen: ), właśnie przeszukałem trochę forów i nic :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 (edytowane) http://chudzikj.republika.pl/index.htm stronka o starych moto in japan http://chudzikj.republika.pl/CB900.htm konkretnie o twoim i o modelach z tym silnikiem. to tak,nie ciesz sie bo stary motor to wydatki i nie patrz że to japonia,częsci dostaniesz bez problemu lersson klasa i tego podobne(full) tylko sie zakręć. jazda i satysfakcja zajebista,wiem mam a inni sie nie liczą. trafiłeś na żywotny silnik jak każdy z tej serii więc zadbaj a będziesz śmigał. Pozdrawiam... :lalag: Edytowane 17 Stycznia 2009 przez michlasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 http://chudzikj.republika.pl/index.htm stronka o starych moto in japan http://chudzikj.republika.pl/CB900.htm konkretnie o twoim i o modelach z tym silnikiem. to tak,nie ciesz sie bo stary motor to wydatki i nie patrz że to japonia,częsci dostaniesz bez problemu lersson klasa i tego podobne(full) tylko sie zakręć. jazda i satysfakcja zajebista,wiem mam a inni sie nie liczą. trafiłeś na żywotny silnik jak każdy z tej serii więc zadbaj a będziesz śmigał. Pozdrawiam... :lalag: Mojego tam nie ma, fakt pisze CB900 ale na zdjęciu jest CB900F a z resztą nic na tej stronie nie ma prócz zdjęcia i historii firmy, ale i tak dzięki :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 gratuluję niepowtarzalnego motocykla. :) dla mnie kopalnią wiedzy jest strona www.cb1100f.net to anglojęzyczne forum maniaków serii cb. masz tam dział Technical Documents i w nim serwisówki i manuale do twojej wersji, nawet jeśli masz "amerykańską" wersję z kardanem. części kupisz bez problemu w larssonie, czy w klasie. pomijam oczywiście części nadwoziowe, bo z tym to już gorzej. ale nie ma tragegii. zawsze możesz posiłkować się niemieckim ebay-em gdzie ten model ma wielu zwolenników. i dbaj o niego :) bo to naprawdę niesamowity motocykl, a w polsce niezajeżdzone motocykle cb 900 custom można policzyć na palcach jednej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Barnaby :notworthy: wielkie dzięki, znalazła się nawet serwisówka :icon_mrgreen: http://www.cb1100f.net/Other/CB900FManual/...Information.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 no, mówiłem. :D w ogóle jeśli szprechasz po inglisz, to warto się zalogować na tym forum bo to naprawdę kopalnia wiedzy o tych motocyklach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 no, mówiłem. :D w ogóle jeśli szprechasz po inglisz, to warto się zalogować na tym forum bo to naprawdę kopalnia wiedzy o tych motocyklach. Ja to przed zalogowaniem się najpierw zarejestrowałem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 hehehe.... racja :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 18 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2009 Znalazłem pewne dane techniczne może się komuś przydadzą, co prawda nie po polsku ale łatwo się domyślić o co biega : Make Model ---->Honda CB 900 C custom Year ----> 1980-1982 Engine----> Air cooled, four stroke, transverse four cylinder, DOHC, 4 valve per cylinder. Capacity---->901 Bore x Stroke---->64.5 X 69 mm Compression Ratio----> 8.8:1 Induction ----> 4x 32mm Keihin carbs Ignition / Starting ----> Inductive electronic Max Power ----> 95 hp @ 9000 rpm Max Torque ---->77 Nm @ 8000 rpm Transmission / Drive ----> 5 Speed / shaft Front Suspension ----> 37mm Air assisted forks, 155mm wheel travel. Rear Suspension ----> Dual air assisted shocks, 97mm wheel travel. Front Brakes ----> 2x 280mm discs 2 piston calipers Rear Brakes ----> Single 297mm disc 2 piston caliper Front Tyre ----> 110/90-19 Rear Tyre ----> 130/90-16 Dry-Weight ----> 280 kg Fuel Capacity ----> 16 Litres Consumption average ----> 41.2 mp/g Standing ¼ Mile ----> 11.9 sec / 177.8 km/h Top Speed ----> 135 mp/h 217.3 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Czy twój motung ma skrzynie przekładniową z reduktorem? Pamiętam kiedyś były modele CB900 z reduktorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał.89 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Tak :biggrin: na reduktorze ma takiego kopa że obojczyk można sobie połamać :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwy Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Chciałbym kiedyś poczuć tę moc :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2009 8.8:1 Ale ten silnik ma mozliuwosci ! Sama zmiana stopnia na jakiś normalniejszy da duzy przyrost mocy, jeszcze jak by dał mu pooddychac na dobrych gaźnikach to zwijał by asfalt;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.